Neviem ako to vnímate vy, ale to čo sa (ne)deje v DPB v (nielen) posledne dobe, už prestáva byť sranda. Ja sa o MHD tak trochu zaujímam tak asi rok, a mám dojem, že úroveň nielenže stagnuje, ale skôr klesá. V posledných dňoch je v móde najmä vypravovanie krátkych autobusov na linky, kde bežne premávajú kĺbové, a aj to je niekedy málo (39, 59, 92). Dnes som (len našťastie) videl 2 krátke aj na 70. Na 50 už tiež premáva kadečo (Sor BN 10.5). Dnes bol napríklad na 50 vodič, ktorý mi je známy najmä tým, že za jazdy počúva hudbu na jedno slúchadlo (a nech), z Auparku išiel o dobré 3 minúty neskôr, nejaká tá červená, a ako sme stáli na Moste SNP, už bolo na moste vidieť schádzať ďalšiu 50 ? ). Ono je možno problém aj v tom, že parkujú tam kde parkujú, a potom sa ešte musia otočiť, a nemusí im to vyjsť, ale aj tak... ale späť k téme... O problémoch s trolejbusmi je to tak ako to je, ale to neriešim, keďže trolejbus vidím raz za týždeň... ale čo ma mimoriadne serie je nosný systém. Hučanie. Vlnenie. Pomalosť. Státie pri každej vŕbe. Tagy kde sa len pozrieš. Absolútna nepravidelnosť. To, že v múzeu sú niekedy novšie vozidlá povedzme, že až tak nevadí. A to najlešie, varenie sa v skvostoch ako Tedom ale aj Sor, ešte len príde. Každý normálne podnik by sa za to nedodanie klimatizácie súdil. DPB? Kdeže. No a nakoniec fiasko s IDS, ale povedzme, že za to DPB nemôže.
Iste, porovnávať DPB a RJSK nie je celkom objektívne, ale predsa. DPB nikdy za využívanie služieb neďakuje, reklama žiadna (veď na čo by aj pri dnešnom stave robili reklamu), napríklad, v RJSK je krátkodobo problém s rannou plnosťou vlaku (cca 100 ľudí stojí), už sa plánuje pridanie ďalšieho spoja...
Ja chápem, že DPB nemá peniaze, aj keď niekedy to tak nevyzerá.
Ale aby som len nekritizoval, treba uznať, že po zime sa umývajú zastávky DPB, aj vozidlá (minimálne zvonka)
?
Iste, porovnávať DPB a RJSK nie je celkom objektívne, ale predsa. DPB nikdy za využívanie služieb neďakuje, reklama žiadna (veď na čo by aj pri dnešnom stave robili reklamu), napríklad, v RJSK je krátkodobo problém s rannou plnosťou vlaku (cca 100 ľudí stojí), už sa plánuje pridanie ďalšieho spoja...
Ja chápem, že DPB nemá peniaze, aj keď niekedy to tak nevyzerá.
Ale aby som len nekritizoval, treba uznať, že po zime sa umývajú zastávky DPB, aj vozidlá (minimálne zvonka)
?
Solider