Neviem ako to vnímate vy, ale to čo sa (ne)deje v DPB v (nielen) posledne dobe, už prestáva byť sranda. Ja sa o MHD tak trochu zaujímam tak asi rok, a mám dojem, že úroveň nielenže stagnuje, ale skôr klesá. V posledných dňoch je v móde najmä vypravovanie krátkych autobusov na linky, kde bežne premávajú kĺbové, a aj to je niekedy málo (39, 59, 92). Dnes som (len našťastie) videl 2 krátke aj na 70. Na 50 už tiež premáva kadečo (Sor BN 10.5). Dnes bol napríklad na 50 vodič, ktorý mi je známy najmä tým, že za jazdy počúva hudbu na jedno slúchadlo (a nech), z Auparku išiel o dobré 3 minúty neskôr, nejaká tá červená, a ako sme stáli na Moste SNP, už bolo na moste vidieť schádzať ďalšiu 50 ? ). Ono je možno problém aj v tom, že parkujú tam kde parkujú, a potom sa ešte musia otočiť, a nemusí im to vyjsť, ale aj tak... ale späť k téme... O problémoch s trolejbusmi je to tak ako to je, ale to neriešim, keďže trolejbus vidím raz za týždeň... ale čo ma mimoriadne serie je nosný systém. Hučanie. Vlnenie. Pomalosť. Státie pri každej vŕbe. Tagy kde sa len pozrieš. Absolútna nepravidelnosť. To, že v múzeu sú niekedy novšie vozidlá povedzme, že až tak nevadí. A to najlešie, varenie sa v skvostoch ako Tedom ale aj Sor, ešte len príde. Každý normálne podnik by sa za to nedodanie klimatizácie súdil. DPB? Kdeže. No a nakoniec fiasko s IDS, ale povedzme, že za to DPB nemôže.
Iste, porovnávať DPB a RJSK nie je celkom objektívne, ale predsa. DPB nikdy za využívanie služieb neďakuje, reklama žiadna (veď na čo by aj pri dnešnom stave robili reklamu), napríklad, v RJSK je krátkodobo problém s rannou plnosťou vlaku (cca 100 ľudí stojí), už sa plánuje pridanie ďalšieho spoja...
Ja chápem, že DPB nemá peniaze, aj keď niekedy to tak nevyzerá.
Ale aby som len nekritizoval, treba uznať, že po zime sa umývajú zastávky DPB, aj vozidlá (minimálne zvonka)
Môžem vedieť, pokiaľ pribudne nejaká nová zastávka, treba v každom jednom vozidle aktualizovať systém? Lebo dnes v tom ZV na 92 ukazovalo len piktogram zastávky, názov nie.
Zo zaujimavosti som zavolal na to mobilné číslo ... Povedalo ze v priebehu mesiaca apríl sa dozvieme, takže bud máj alebo ... nevyjadrujem sa je to fraška
zrejme sa nikdy ani neplanoval ten system spustit 1.3....keby ten termin imhd tolko nepropagovalo, tak sa v tichosti zabudne na to, ze sa nieco take schvalilo...
Nie, domáci. Len to bolo ešte za čias sorov BN10.5 a otvorili sa iba prvé dvere a tam nutne ideš okolo označovačatak to tým ľuďom bolo aj blbé prejsť len tak... a vo voze boli ľudia ktorý svojími rozmermi a oblečením pripomínali revízorov (ale ináč to boli bežní cestujúci) ? ?
Dnes sa otvaraju obalky v tendri na dodavatela dopravneho prieskumu pre IDS BK (ktory bude podkladom na delenie trzieb). Celkom by ma zaujimalo ci sa bude robit dopravny prieskum aj na 37 v zone 215, pretoze by bolo dost nespravodlive ak by DPB dostaval podiely z trzieb PCL za zonu 215 (kedze v praxi vieme, ze ludia si urcite listky kvoli DPB kupovat nebudu, kedze u DPB sa v zone 215 standardne jazdi zadarmo). Predpokladam ze prieskum by zistil ze doklady IDS v danej zone vyuziva 0 z 1 cestujucich (ratam ze jeden nahodny tam bude mat papierovy listok) ?
Neviem aku presnú tu schému potrebuješ, ale potom pozor pri niektorých linkách. Napr. 108 403 je tam kreslená tak ako je uvedená na CP t.j. SC-Blatné-Báhoň-Vištuk-Šenkvice-Modra v skutočnosti však po takejto trase žiadny spoj nejde. V minulosti bola táto linka rozdelená na 2 a podla týchto 2 liniek premávajú tie spoje aj dnes. SC - Blatné - Šenkvice - Modra ; (Báhoň 1 párový spoj) - Vištuk - Šenkvice- Modra. Navyše cez Šenkvice ti premáva linka 102 422 BA - Modra, ktorá do Modry ani nejde , táto zachádzka tam nakreslená nieje 16 spojov za deň BA - PK - Šenkvice - Vištuk. Chýba tam aj pokračovanie linky 102 406 BA - Nová dedinka - Tureň - SC a podobne
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andreas.Papak
Iste, porovnávať DPB a RJSK nie je celkom objektívne, ale predsa. DPB nikdy za využívanie služieb neďakuje, reklama žiadna (veď na čo by aj pri dnešnom stave robili reklamu), napríklad, v RJSK je krátkodobo problém s rannou plnosťou vlaku (cca 100 ľudí stojí), už sa plánuje pridanie ďalšieho spoja...
Ja chápem, že DPB nemá peniaze, aj keď niekedy to tak nevyzerá.
Ale aby som len nekritizoval, treba uznať, že po zime sa umývajú zastávky DPB, aj vozidlá (minimálne zvonka)
?