Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #164864:
Lenže porovnávať odbočku Devínske Jazero s ex PPS Kúty je absolútne nevhodné. V Kútoch máš možnosť prestupu smer Skalica a trať 116.
Reakcia na: Peon #164880:
A čo Poprad? Lebo Tatry?
Reakcia na: intony #164878:
V Trnave a Trenčíne možno preto, že sú to krajské mestá.

Re #164877 ufo: Aha a tie Ex boli zrušené a nahradili ich EC?

Re #164863 810zssk: Nerozumiem tejto vete, že ako si to myslel: "Inak podla mna by tym mohli celkom savnut ak by v Breclavi nemenili vlakove caty."

Re #164858 S499.1023: Si aj za zrušenie zastavovania EC v Nových Zámkoch?
Reakcia na: ufo #164868:
Dosť Os vlakov a R ide do Kútov. Nech idú do Kútov tými, aj tak EC-čka idú v dvojhodinovom takte. Nejako to vdržia...
Reakcia na: 810zssk #164875:
Prečo má zastavovať v Trnave, Trenčíne a Kysaku?
Reakcia na: 810zssk #164874:
Ani formálne. Sú v zmluve o výkonoch vo verejnom záujme.
Re #164873 Peon: To boli vlaky v kategórii Ex.
Reakcia na: 810zssk #164865:
Ak je tá linka vedená tak, že JE PRIPOJOVÁ LINKA na R 875, tak má čakať min. 5 min. ?
Reakcia na: intony #164872:
A preco nema zastavovat napr. v Ruzomberku? Leopoldove? Novom Meste nad Vahom? Puchove?
Reakcia na: ufo #164871:
Ani IC (formalne)? Tak potom never mind.
Reakcia na: S499.1023 #164858:
Tuším pred dvoma, tromi alebo štyrmi rokmi prestali EC zastavovať v Malackách. Bolo to tuším v decembri pri riadnej zmene GVD. Nedávno som svoje staré papierové GVD vyhodil. ?

Prestup na trate 114 a 116 nie je dostatočný dôvod? Vyjadri sa prosím aj k Štúrovu - si za zastavovanie EC tam?
Reakcia na: 810zssk #164869:
Áno, zrušenie zastavovania v LM má určite zmysel ? ? ?
Reakcia na: 810zssk #164869:
Nedotované vlaky nie sú.

Re #164870 S499.1023: Áno.
Reakcia na: ufo #164868:
Panom Ch. myslis Ing. Igora Chovanca?
Reakcia na: ufo #164868:
LM by podla mna mal celkom zmysel, zato rusit TT a TN mi uz take rozumne nepride (akurat by som vyrazne upravil system predaja listkov BA-TT a BA-TN na ICcka).

Inak celkovo by nebolo odveci nejako vaznejsie riesit yield management u ZSSK (na nedotovanych vlakoch, predovsetkym IC BA-KE).
Reakcia na: S499.1023 #164859:
Tu tému komunikoval pán Ch. ?
Otázka zastavovania je diskutabilná, keby všetko fungovalo ako má, tak nie je treba. No sme na Slovensku, rovnaký prístup k IC, EC vlakom majú MÁV, ÖBB. Poobede výstup v Kútoch je aj 100 ľudí (prestup na Skalicu, Holíč). EC vlakom nijako tá frekvencia neškodí. Politika pána Ch je "charterová doprava", žiaden takt a nestáť nikde, zámer nestáť v NZ a Štúrove mu nevyšiel, no TT, TN, PB (EC), CA (Ex) a LM majú dopadnúť rovnako ako Kúty...
Reakcia na: dopravak123 #164860:
Navyse, vyber zdaleka nie je len BUSE a EMTest, je kopu dalsich vyrobcov.
Reakcia na: Joyki #164855:
A naco by to akoze Slovak Lines robil? Vodic mal odchod tak proste odisiel. Je to tupy system, ale hladat za tym ze "Slovak Lines prikazuje vodicom utiect cestujucim s vlakom" je hlupost.
Reakcia na: AAA #164850:
Keby bola hranica napr. pri ZST Devinske Jazero tak je dovod aby tam stali EC vlaky? EC vlaky maju byt rychle, nie stat v kazdom meste pomaly..
Reakcia na: Peon #164847:
Vies co je pointa EC vlakov?

Inak podla mna by tym mohli celkom savnut ak by v Breclavi nemenili vlakove caty.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.