Zjednotenie do jedného pásma sa pokiaľ viem nechystá a ani nikdy v budúcnosti neuvažuje.
Čo je však reálne je taká úprava tarify, kde sa bude dať kúpiť v BA iba celosieťová električenka, teda osobitne na prvé alebo druhé pásmo sa nebude dať už kúpiť (nebude taká možnosť). Táto úprava by mala byť k tomu istému dátumu ako zvýšenie cien. Tu definitívny dátum pokiaľ viem zatiaľ nepadol
žeby 2. fáza preferencie?
Re #162484 Solider: spomínala sa tu Riga za menej ako 30 mil. a Mannheim stál 70 miliónov, čiže pri nekradnutí by sa reálne za cca 50 možno 55 miliónov by dal postaviť normálny štadión s kapacitou starého/nového zimáku skleneného typu ŠTB Aréna. No a keby si do toho zapojil čínsku pracovnú silu, ktorá je podstatne lacnejšia, ešte by ti ostali peniaze aj na tretí pozri si, akú cenovú ponuku dali Číňania nedávno Poliakom na výstavbu diaľnice...
Chyba je v tebe, keďže máš evidentne problém porozumieť napísanému textu, vykladáš si všetko tak, ako sa to práve tebe hodí a vôbec, ani neviem, prečo sa vôbec snažím s tebou diskutova´t, keď je jasné, že všetci robia všetko na howno a ako DPB, tak mesto Bratislavu, tak železnice na Slovensku zachrániš jedine ty.
Hala je multifunkčná. Pre športy ako napríklad volejbal, či tenis je tam nainštalované osvetlenie aj zboku. Je tam aj možnosť realizovať kultúrne vystúpenia.
Áno, 96 už je konečná cena. Mimochodom, kde si prišiel na tie čísla, že za taký finančný objem postavíš dve-tri hi-tech štadióny? Je nejaká taká štúdia, alebo je to len tvoj dohad?
Na Molecovej vypli úplne semafóry. Je to jediná križovatka v meste s výpadkom? Zaujímavosťou je to, že tesne za križovatkou smerom do Karlovej Vsi stojí jeden policajt a ručným radarom meria rýchlosť alebo vzdialenosť vozidiel? Nezastavuje ich, len ich meria...
áno, je to tak... železnice MDVaRR a autobusy VÚC. Tie železnice si stále neviem vysvetliť, rovnako ako to, že jeden štátny podnik sa rozdelil na dva...
dokiaľ nebude fungovať koordinácia medzi vlakovými a autobusovými linkami, tak môže byť vypracovaná akákoľvek koncepcia rušenia a rozvoja tratí na Slovensku. ?
problém je aj ten že dopravcovia nespolupracujú... zas mám v tom guláš, že kto si kde objednáva výkony. Je to takto? : u železníc objednáva štát a u autobusových dopravcov kraj resp. VÚC?
Inak pozastavenie dopravy na trati 174 alebo jej výryzné obmedzenie by fakt viedlo k devastácií tohoto unikátu. Ono síce na záberoch premáva iba 812, ale hovoria ľudia, že autobusy v tejto trase nechodia a toto spojenie potrebujú ako soľ, lebo cesty sú v otrasnom stave a na to nejaký blb zadrel, že je v pláne oprava tamojšej cesty. To je "super" argument : "Je to v pláne, zrušíme Vám vlaky a vy si počkajte na opravu cesty. Tak snáď najprv opravíme cestu aby sa tam dalo jazdiť bezpečne a potom budeme redukovať vlaky. Však ten kraj upadá aj preto, že železnice tam už zbalili fidlátka a už neviem koľko rokov robia úsek Trenčín - Bratislava. Kým dojdú do Košíc, tak sa trendy a štandardy zmenia, zas príde nový plán na ešte vyššiu rýchlosť a modernejšie rýchlovlaky a zas sa bude celá trať rekonštruovať od BA ?
Chýba koncepcia rozvoja železničných tratí a podrobné dopadové štúdie na rušenie tratí v kooperácií so subjektami autobusovej dopravy.
Jedna vláda jednoducho príde a zruší polku spojov. Druhá príde a vypracuje drahý a zbytočný projekt ŠRT.
A pritom potichučky jedna vláda pozastaví premávku BA-Stupava a druhá ju potichučky zruší.
Pritom zrušenie tratí do Šamorína a Stupavy považujem za vrchol dementnosti plánovania "rozvoja" železničných tratí
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133