Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #162128:
no chlape, určite bude voziť ešte väčší vzduch pri intervale 60min lebo o tú linku stratia všetci záujem! To mi ver, že do konca roka bude buď L51 cez víkend v intervale 30min alebo pôjde víkendová premávka kade-ľahšie.
Reakcia na: N/A #162128:
Su omnoho menej vyuzivane linky a s lepsim intervalom ,ktore by sa dali v pohode zrusit.
Mas pravdu pokial mas zdrave nohy nemas deti ,ktore vozis v kociku tak nie je problem tebou spominany presun na Biely kriz ponad ZST Predmestie.
Reakcia na: no.ev.di. #162126:
Jasne,a bude vozit vzduch.Radsej mu zaplatia vykon,aj ked nejazdi,lebo keby ho vyuzili inde,aj tak mu musia zaplatit spominany vykon.A takto aspon zbytocne neplatia aj za PHM.Ja by som 51 zrusil uplne keby to bolo na mne.Na zastavku Biely Kriz je to 6.min pesim presunom. ❗
Reakcia na: N/A #162125:
Normalne to urcite nie je. Normalny by bol prejazd z L50 ked uz chceli velmi na tejto linke setrit.
Reakcia na: N/A #162125:
aspoň teda aby toho šoféra tam neživili nadarmo tak by mohli dať 30 alebo 40min interval.
Reakcia na: no.ev.di. #162123:
Ano je to uplne normalne na takych linkach akou je 51.
Reakcia na: aquila #162090:
Predpokladany zaciatok jar 2010.Hmmmm.Uz zachvilu mame jar 2011 ?
Reakcia na: N/A #162122:
a za čo ty pako?! Chceš mi povedať, že tých 40min čo má prestávku šofér niečo robí, no dajme tomu okrem toho, že spraví obhliadku vozidla 2-3min?! Podľa teba to je úplne normmálne, že na 20min práce pripadne 40min prestávky? Vieš čo by za to dali chalani na linke vo VW, keby mali aj hoc len každú druhú hodinu 15min prestávky? namiesto dvoch 15min prestávok? A to tam tam makajú pekne krásne po stojačky a fofry! ?
Reakcia na: no.ev.di. #162118:
Ty si iny pako ?
Reakcia na: Mike #162119:
za 6 rokov čo niečo teda spravili aspoň podľa toho čo hovoríš sa zmohli iba na papierovačky + uzavretie Starého mosta a rozobratie cestnej časti. To, že je to administratívne pripravené je síce pekné no de facto, ľudí tie štósy papierov nikam neprepravia a snáď niesom príliš náročný a neskromný ak poviem, že už sa dnes mala pri Vlasteneckom točiť električka. Totiž vyzerá to ako keby sa fakt nič nespravilo a ako keby sme sa vracali naspäť v štýle "jeden krok vpred, dva kroky naspäť", keď sa niečo schváli a potom sa dostaneme napr. skrz prácu ministerstva kultúry pred dilemu "čo s mostom", potom ešte ďalší krok späť je inkoherencia s TEN-T (na ktorú ešte škaredo doplatíme...) a potom trapasy s "domovníkom spevavým".

Schválne by ma zaujímalo či by to takto dlho trvalo keby sa mesto rozhodlo, že namiesto Starého mosta s električkou postaví most s dvoma prúdmi pre oba smery pre IAD+MHD s predĺžením Jantárovej cesty od Artmedie až po Vyšehradskú bez električky 2+2 pruhy. Dám krk na to, že by to bolo o minimálne polovicu priechodnejšie a dnes by to bolo celé postavené!
Reakcia na: no.ev.di. #162111:
Prosim ta, ukludni sa!
Reakcia na: no.ev.di. #162116:
Za ten čas sa niečo predsalen stihlo pripraviť:
2004 stavebný zámer (na celý úsek Šafko - Janíkov Dvor)
2005 posudzovanie vplyvov na životné prostredie (MŽP vydalo stanovisko po vyše roku ). Potom sa z organizačných a finančných dôvodov táto stavba rozdelila na dve etapy.
2007 došiel TEN-T a memorandum o spoločnosm postupe prác medzi mestom, ŽSR a MDPT.
Na prvú etapu eliny (Šafko - Bosákova) bola spracovaná dokumentácia pre územné rozhodnutie v roku
2008. Ale v tom čase už prebiehalo konanie na ministerstve kultúry ohľadom vyhlásenia starého mostu za kultúrnu pamiatku a DÚR počítala s úplne novým "starým" mostom (na základe hlasovania perforované rebro.) Ministerstvo kultúry nedodržalo zákonné lehoty, ale po dlhšom čase vyhlásilo za kultúrnu pamiatku všetko okolo mosta, len nie samotnú mostovku a ešte dva piliére nie. Plus došla tá "kríza" a mesto muselo škrtať výdavky. Tak bola vypracovaná druhá DÚR v roku
2009. O územné rozhodnutie bolo požiadané začiatkom februára 2010, mestská časť Petržalka ho vydala tesne pred voľbami a aj to dodnes slávik spochybňuje že nie je právoplatné. Dnes je na túto etapu hotová už aj dokumentácia pre stavebné povolenie.
Na druhú etapu eliny (Bosákova - Janíkov Dvor), ktorá sa mala zmeniť po vyššie spomenutom memorande, bola spracovaná technicko ekonoimcká štúdia. Potom sa tam dal spraviť investičný zámer. A dnes na túto etapu vzniká dokumentácia pre územné rozhodnutie.
Reakcia na: david1 #162117:
ani sa nedivím, keď namiesto druhej jazdy si vozidlo aj so šoférom vypeká na 40min prestávke ? takú prácu by som chcel aj ja, že robím 20min a 40min váľam šunky ?
Dnes pocut samu "chvalu" na zastavkach L51 na DPB po zisteni ,ze autobus nevynechal ,ale premava kazdu hodinu....
Reakcia na: dopravak123 #162115:
ty čakáš teda už 35 rokov, čo je ešte "lepšie". No do roku 2000 sa ešte snívalo o metre, potom nejak v 2001 sa rozhodlo, že nosným systémom by mala byť električka a bude sa stavať namiesto metra do Petržalky cez Starý most. Za tie roky sa nepodarilo aspoň ten najpotrebnejší úsek Šafárikovo nám. - Starý most - Vlastenecké nám. pripraviť, tak aby sa po uzavretí mosta začalo hneď robiť. 11 rokov nevedeli nič ani len pripraviť!
A ďalšia vec : Čo sa týka "bezgrošového" obdobia, tak toto mesto vyzerá ako keby také obdobie trvalo už dobrých 15 rokov. Keď peniaze boli, tak jediné čo sa robilo boli nákupy MIDI SORiek, nejaké GO 15Tr a pár elín, prestavba Karos na CNG pohon + nejaké ďalšie GO a "GO" na TAM-BUSoch a Ikarusoch 283 a to bolo všetko! Ono to je tak, že keď sa majú nájsť peniaze na niečo čo je skutočne pre dobro mesta a ľudí, tak je zrazu "kríza" ale keď sa má nájsť napr. 70 mil. navyše na predražený zimák, alebo stovky mil. v štátnej kase na predražený mýtny systém, to zrazu kríza nie je. Tým, že vedenie mesta roky sralo na obnovu vozového parku, tak pripadla na to najhoršie obdobie čo sa týka stavu financií, takže snáď sa dotyční poučili, že ak je niečo potreba robiť okolo obnovy vozového parku, odkladanie sa môže kruto vypomstiť.
Reakcia na: no.ev.di. #162114:
Ty už čakáš 11 rokov na prvý cm koľaje električky. Ja o rýchlodráhe a potom o iných alternatívach nosného typu dopravy v Bratislave počúvam už od roku 1976, to si asi ešte nebol ani v pláne. A stále iba počúvam a čítam o: - nič sa nestavia, len sa rokuje, projektuje (možno), diskutuje, obhajuje, zdôvodňuje, hľadajú sa financie... Ani neviem ktoré slová sa na to nestavanie ešte hodia. A myslíš, že v tomto bezgrošovom období sa niečo fakt začne stavať? (MS v hokeji, rozbité cesty, dlhy až po krk, resp. až nad hlavu...).
Reakcia na: MatejBA #162113:
pardon, sypem si popol na hlavu ? Slávik ma fakt nenapadol, toho ani neberiem ako niečo čo je hodné spomenúť... Slávik začal operovať od roku 2009 cca, aj to iba sprostými článkami a teraz sa začal právne . De facto ale oveľa väčší podiel na tomto stave má vedenie mesta z rokov 2002-2010, ako nejaký "podomový spevavec". Spomínam si, že ešte nejak keď som mal 11 rokov som si začal vystrihovať články z BA novín o električke do Petržalky, dnes mám 22 rokov a ani cm koľaje do Petržalky nebol položený. Jediné na čo sme sa "zmohli" bolo počkanie si až sa Starý most dostane do havarijného stavu a uzavrieme ho, čo ešte skomplikovalo autobusovú dopravu do Petržalky. Sečteno a podtrženo = nejaký spevavec dva roky kotkodákajúci to má pramalý vplyv.
Reakcia na: no.ev.di. #162111:
Idiot, neschopak, hlupak a poriadny chuj si len a len ty. Hovoril som totiz o Slavikovi. A co sa jedna tych liniek keby si nebol absolutny VYPATLANEC tak vies, ze som ti davnejsie povedal, ze to je kravina zredukovat interval! Lenze by si musel mat dlhsiu pamet ako "ficovolic" co si nepameta, co bolo vcera ?

Ale co ine chciet od teba ze? ?
Reakcia na: MiroBA #162110:
bus paralelne s električkou na Riviéru by bola obdobná blbosť ako L133. Na L94 jediné čo by možno bolo fajn, by bolo nasadiť Solarisy namiesto klbákov a upraviť ešte v Petržalke nejak nepreklad 84/99. V rannej špičke od 6:45 do 7:45 by bolo fajn keby L95 jazdila každé 4min.
Reakcia na: MatejBA #162109:
aby Petržalka doplácala na idiotské požiadavky politikov z iných m.č. tak to je vrchol! A nevidím dôvod prečo by sme mali mať nosné linky 93 a 95 v takom intervale ako máte vy električky,čo je iba Váš problém lebo sa neviete vzdať niektorých priamych spojení! Ty teda schvaľuješ aby Petržalské nosné linky mali ešte redší interval? Ak áno tak si totálny idiot a tvoja schopnosť porozumieť MHD je na nule. A totálny pako si keď to celé hádžeš iba na Ftáčnika! Ďurkovský a magistrát boli vo vedení mesta tých 8 rokov a nič nespravili, takže tam sa obracaj! Teraz preto, že Ďurkovský 8 rokov na Petržalskej električke zhŕňal iba politický kapitál oprávňuje poslancov iných m.č. k tomu aby nám ešte aj osekali nosné linky? Ako máme cestovať do práce, školy a do mesta? Vy tam v KV máte ešte dosť voľného miesta v električkách, zatiaľ čo L68,93,94 a 95 jazdia ráno plné, tak sa ráč uvedomiť! Ak toto trepeš iba tak na revanš voči mne, že som proti L133 tak si poriadny chuj ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.