Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MiroBA #162110:
bus paralelne s električkou na Riviéru by bola obdobná blbosť ako L133. Na L94 jediné čo by možno bolo fajn, by bolo nasadiť Solarisy namiesto klbákov a upraviť ešte v Petržalke nejak nepreklad 84/99. V rannej špičke od 6:45 do 7:45 by bolo fajn keby L95 jazdila každé 4min.
Reakcia na: MatejBA #162109:
aby Petržalka doplácala na idiotské požiadavky politikov z iných m.č. tak to je vrchol! A nevidím dôvod prečo by sme mali mať nosné linky 93 a 95 v takom intervale ako máte vy električky,čo je iba Váš problém lebo sa neviete vzdať niektorých priamych spojení! Ty teda schvaľuješ aby Petržalské nosné linky mali ešte redší interval? Ak áno tak si totálny idiot a tvoja schopnosť porozumieť MHD je na nule. A totálny pako si keď to celé hádžeš iba na Ftáčnika! Ďurkovský a magistrát boli vo vedení mesta tých 8 rokov a nič nespravili, takže tam sa obracaj! Teraz preto, že Ďurkovský 8 rokov na Petržalskej električke zhŕňal iba politický kapitál oprávňuje poslancov iných m.č. k tomu aby nám ešte aj osekali nosné linky? Ako máme cestovať do práce, školy a do mesta? Vy tam v KV máte ešte dosť voľného miesta v električkách, zatiaľ čo L68,93,94 a 95 jazdia ráno plné, tak sa ráč uvedomiť! Ak toto trepeš iba tak na revanš voči mne, že som proti L133 tak si poriadny chuj ?
Reakcia na: Peon #162105:

Re #162107 no.ev.di.:
....
K L93, 94, (95)
Ja osobne by som veľmi neškrtal nič lebo už súčasné Petržalské Linkovanie je vlastne redukcia predošlého.
alebo by som aj predĺžil interval na 93 a 94 aj na 6-8 minút v rannej špičke s tým že by L94 bola predĺžená až na Vyšehradskú. Určitý štandard by mal zase ostať zachovaný aby zase ľudia nejazdili ako sardinky.
Ja týmito linkami chodím denne a nedá sa povedať že by L94 aj poobede jazdila prázdna. (Včera som ňou konkrétne išiel a bola tak akurát) Totiž osobne si myslím že ľudia čo cestujú na Lúky tak nastúpia na to čo príde prvé (93 alebo 94) Kto ide dalej tak si z L94 prestúpi na Smolenickej.
Čo by som ale isto urobil lepšiu nadväznosť L 98 a 99 na L 93 a 94.
A v tejto súvislosti ešte k výprave vozidiel. Neviem prečo stále na L93 vypravujú v drvivej vačšine tie najstaršie haraburdy. Mohla by sa 93jka vyskladať aspoň zo SORov podobne ako 95 s MBCC. A Na linku 94 (ani 84) by som SORy ani mercedesy vôbec nedával nakoľko ide len o linky doplnkové.

Ešte k Dúbravke - Dúbravka vôbec nemá malú frekvenciu spojov (- 3 Električkové Linky a 1autobusová linka celodenná + jedna doplnková) , akurát veľmi neefektívnu - hlavne električky. - Pomohlo by zrušiť zastávky a nechať len tie najdôležitejšie a zaviesť paralelný autobus po trase Pri Kríži - Riviéra ktorý by obsluhoval aj tie zastávky kde by nestála električka.
Reakcia na: no.ev.di. #162107:
Do prdele mozes ist iba ty - TY sa navazas do kazdeho, TY navrhujes zmeny vsade, ale akonahle niekto nieco povie ine ako ty tak TY zacnes vykrikovat nech drzime huby.

A nie je to nas problem, ze kvoli istemu "Vtakovi" mate zatial stale abusy v PE a nie elektricky! ?
Reakcia na: Ámos #162098:
Je to súkromný projekt. Nikto tam nikoho nenúti ísť autom a parkovať.
Reakcia na: Peon #162105:
to isté však platí aj pre Ružinov, nech si stanovia kam by chceli jednu električkovú linku v intervale 4/4/4//7-8 a takisto aj v Rači a Novom meste a Karlovke alebo nech idú všetci do prdele a nech sa prestanú navážať do systému v Petržalke! L94 by sa mohla zracionalizovať, no takisto aj L84/99. Je však čas upratať tú MHD aj v iných m.č.! Petržalke je 130 000 sídlisko, Ružinov má 70 000 obyvateľov a Dúbravka cca 40 000, čiže ani spolu tieto dve m.č. nemajú toľko čo Petržalka, tak nemajú čo vyskakovať!
Reakcia na: Peon #162105:
toto je práve ten posraný argument za ktorý by som vraždil, že "V Dúbravke môžu o takých intervaloch iba snívať"! Nech sa Dúbravka vzdá troch električkových liniek v prospech jednej s intervalom 4/4/4//7-8 a bude mať aj ona také intervaly! Nech sa vzdá L34 a 83 a dá zelenú ich zlúčeniu s L84 a bude aj autobusová linka v intervale 4/7-8/5//12! Petržalka sa musela priamych spojení vzdať a odmenou sú linky s krátkymi intervalmi! Dúfam,že nečakáš tri električkové linky s intervalom 5-6minút v Dúbravke... ?
Reakcia na: Vladimír #162104:
Ale tak na 94-ke je z čoho škrtať, nie? A cez špičky by sa podľa mňa iba mierne mohlo aj na 93 a 95 - tu v Dúbravke sa nám môže o takých intervaloch iba snívať.. Ak 93 a 95 bývajú ráno príliš plné, tak nech sa len do poobedňajšej špičky zasiahne. ?
Reakcia na: no.ev.di. #162103:
Viem. Osobne však verím (dúfam?) v konečné víťazstvo zdravého rozumu.
Reakcia na: Vladimír #162101:
to by mohli pochopiť hlavne tí na magistráte a pár "odborníkov" z DPB, ktorým prekáža, že tu máme linky s hustým intervalom. Možno sa bude škrtať zas na L95 (neviem čím potom budú ľudia cestovať) a tiež na L93 a 94 ?
Reakcia na: no.ev.di. #162097:
Mame nahraj do mobilu tel. čísla na infocentrum DPB 02/5950 5950 a 02/5950 5555 (minimálne v noci je to prepájané na dispečing ak sa nič nezmenilo).

A číslo na dispečing je 02/5296 7751. http://www.dpb.sk/kontakt
Reakcia na: no.ev.di. #162100:
Nerozumiem tomu, načo je dobré ZASA meniť linkovanie v Petržalke. Osobne som sa so súčasnými linkami plne vžil a som toho názoru, že sotva možno vymyslieť lepšie. Nehovoriac o tom, že radový cestujúci nechce zmeny, ale chce stabilný systém, ktorý sa neprekopáva každých pár rokov. V Petržalke už bolo linkotvorných tajfúnov dosť. Podľa mňa si zaslúži konečne pokoj.

Môj názor.
Reakcia na: Ruslan #162038:
napadlo ma jedno riešenie situácie okolo nosných liniek v Petržalke a síce.
L34 : zrušiť
L50 : ... - AS - Dostojevského rad - Šafárikovo nám. (prestup na L95 k Auparku) a späť
L68 : i=4/7-8/5//12 pre preklad s L83
L78 : ... - Trnavské mýto - Karadžičova (prestup z/na L34 na zast. Krížna) - Záhradnícka - Miletičova - Jégeho a po pôvodnej trase späť do Vrakune
L83 : Ovsište - Mamateyova - Furdekova - Nám. hraničiarov a po pôvodnej trase, i=4/7-8/5//12
L84 : Prokopa Veľkého - Pražská - Predstaničné nám. - Račianske mýto - Karadžičova - AS - Landererova - most Apollo - EUBA - Šustekova - most Apollo a späť na Prokopa Veľkého + vložené spoje vo vybraných časoch na základe prieskumu vyťaženosti ❗ i=8/15/10//12, víkendy iba v úseku Šustekova - AS
L88 : ... - Nám. hraničiarov - Osuského - Technopol a späť
L93 : upravený interval v sedle na 7-8min a mierne kratší interval na L93 v čase 4:45-5:30 (7-8 / 10min) a 18:30-20:30 (5 až 7-8min)
L94 : obmedzená iba na premávku 5:30-9:00 a 13:30-19:00, príp. aj skôr 18:30
L95 : ... - Nám. hraničiarov - Farského - Nový most - Šafárikovo nám. a späť (dnes je úsek Vlastenecké nám. - Šafko a späť 9,89km, v mojom návrhu to robí dokopy 8,13km), zhustený interval počas špičky ráno na 3min, poobede na 4
L99 : počas špičky premávajú vložené spoje v úseku Ovsište - Muchovo nám., i=4/7-8/3-4//15, v úseku Farského - Antolská pôvodný interval, všetko kraťase

Som sa nudil, tak prosím neukameňujte ma ak možno, budem Vám vďačný za to. ?
Reakcia na: Ámos #162098:
2,5 EUR je dosť, ale koľko by to podľa teba malo stáť?
Reakcia na: aquila #162090:
ma to byt verejne a uz aj prezentovali cenu. 2,5 za hodinu statia. na to sa im vsetci vys.....
Neviete či dnes bude vypravený mimoriadny spoj z divadla Aréna po predstavení? Mama ide s kolegyňou, tak sa ma pýta, že či sa bude dať odtiaľ dostať nastpäť.
Dnes po 13-tej som sa viezol L99/4112 smerom z Markovej na ŽST Petržalka. Na zastávke Kopčany-sídlisko chceli vystúpiť 4 cigánky, ktoré ešte na nadjazde pred zastávkou sedeli na sedadlách a žiadna z nich nestlačila tlačítko na znamenie. Vodič videl, že zastávka je prázdna a zjavne nikto nechce vystúpiť, tak tam nezastavil. Keď to cigánky uvideli, začali na vodiča nadávať a kričať, že prečo nezastavil, prečo to urobil, určite to spravil úmyselne a ako sa teraz dostanú domov a pod... 🙂
Neviem, či ľudia nečítajú oznamy v busoch (teda nevšimol som si či 4112 má niekde vylepené oznamy), ale už sa to za tých 5 dní mohli naučiť, keď tam pravidelne vystupujú každý deň.

Potom som zo ŽST Petržalka išiel 4127 a vodič mal okrem oznamov polepených na oknách vo vnútri vozidla, nalepený oznam o zast. na "z" aj na druhých dverách. ?
Tento týždeň som zažil v L34 jednu strašne smradľavú bezdomovkyňu, ktorá smrdela horšie ako žumpa. Vodič sa ju síce pokúšal vyhodiť z vozidla, ale samozrejme madam nechcela ani za nič na svete vystúpiť, tak to vodič po chvíli vzdal a pokračoval v jazde aj s ňou. Viem pochopiť, že sa mu nechcelo volať dispečerov, prípadne políciu a zdržovať celý voz, ale jediný kto na to zase doplatil sme boli my slušní cestujúci. ?
http://www.zssk.sk/en/pass-ticket-ice-hockey-20110
Sietovy listok pocas MS v hokeji.

(NB: To je naozaj taky strasny problem, aby si ZSSK, DPB a DPMK spolu najali agenturu co im spravi stranku o preprave pocas MS v hokeji v normalnom dizajne a anglictine na urovni - vid "pass ticket"?)
Reakcia na: kecho #162091:
To parkovisko bude verejne, co tu riesite?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.