Reakcia na: no.ev.di. #161459:
lenze 133ka ide do lokality kde elektricka nechodi + ked dakto presada na 70,50,66,95 v lokalite Eurovea,tak setri 133ka aspon jeden prestup. " Nevidím na tom nič zlé ak niekto kto ide z Dlhých dielov musí prestúpiť na električku do centra " ? :
Vyskusaj si cestovat v sedle alebo vecer z DD na AS ( alebo opacne ) a predstav si, ze by si tam mal dakde pri AS robotu - razom ta prejde chut cestovat dennodenne s 33/elina/70
no.ev.di.
Nuž sólo bus sa ráta za 70 osôb (klasický 12m), MIDI bus je za 50 osôb, klbák je za 110 osôb takže Solaris keďže je medzi sólo busom a klbákom robí 90 osôb. Takže :
- 6min = 10x/hod. = 10x70=700os/h kapacita L133 dnes v špičke
- 12min = 5x/hod. = 5x90=450os/h návrh na špičkovú kapacitu L133, čiže 64,29% zo súčasnej kapacity
Stačí si pozrieť kapacity čísla a kapacity udávané v audite 9/2005, klbák 110 a sólo 70, čiže 15m bus by mal byť v strede (90). Pochybujem, že také kvantum ľudí cestuje na Malú Scénu z Dlháčov a schválne by som tiež chcel vedieť, že koľko ľudí robí napr. prestup tak, že ide električkou a prestupuje na L133 aby sa odviezol na Malú Scénu alebo do Eurovey, že či je tá L133 fakt taká lákavá alebo to iba je rozmar pre pár desiatok lenivcov z Dlháčov?!