Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #161264:
No cez ten areál, čo je vyznačený na mapke v linku, určite električka nepôjde, aspoň nie jej prvá trať - možno sa tým smerom bude uberať nejaké rozvetvenie v budúcnosti, ak tam bude ten nový štadión.
Reakcia na: no.ev.di. #161252:
Upresním, že tým prvým, kto vystúpil proti električke, bol M.Kugla zo ZEED (význam skratky si vygooglite, ja si furt neviem zapamätať, Združenie za akú Dopravu to je).
V prospech návrhu Ftáčnika sa vyjadrili o.i. Bajan a trochu rezervovanejšie aj Kríž (Mladá Petržalka).
Materiál, ktoré Schlosser prezentoval, by mal byť zavesený na web (neviem, kedy).
Reakcia na: no.ev.di. #161239:
Mňa by zaujímalo, kde ten človek pracuje, že môže celý deň vypisovať po diskusných fórach.
Reakcia na: ivanbuto #161351:
Aspoň ešte čo sa týka dlhých dielov,tak by som okrem zastávky Janotova vybral aj zastávky Pri podchode a Baníková.
Reakcia na: ivanbuto #161351:
Vlarska je urcite vyuzita menej.
K novým zastávkam na znamenie:
1. Je to fajn.
2. Z mojich skúseností je na trase 209 Vlárska menej využitá ako Klenová, neviem, prečo teda vybrali Klenovú - alebo čísla hovoria inak?
3. Husova na trase 203 je trochu otázna, ale OK.
Citam teraz knihu Fakta a legeny o prazskej MHD (mimochodom velmi zaujimava kniha, aj pre "neprazaka") a su tam celkom zaujimave materialy aj z cias spustania MHD v Prahe.. tak by ma zaujimalo - da sa niekde nahliadnut do povodnych dokumentoch (projektom, nakresom, zmluvam) z rannej historie MHD v BA?
Reakcia na: Peon #161347:
Co by si cakal od dopravcu s nazvom "Kysucan Expres"?

Z principu takymito pochybnymi spolocnostami necestujem.
Reakcia na: Peon #161347:
netrafil si sekciu?
Niečo o diaľkovej doprave - 3 nadväzujúce články:

1; Podnet cestujúcej: http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=7201&secid=4

2; Vyjadrenie ŽSK: http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=7206&secid=4

3; Vyjadrenie dopravcu: http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=7205&secid=4

Konateľka dopravcu to podľa mňa mohla napísať diplomatickejšie...
Reakcia na: Ruslan #161345:
bolo, pred 1,5 rokom. Dobre rano...
ako z vymyslenych informacii spravit clanok:
http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/doprava/prejazd-zvysil-riziko-kolizii-elektriciek-sautami.html?page_id=214572

"Dopravca obnovenie prejazdu potvrdil a upozornil, že nejde o nový, ale o pôvodný prejazd, ktorý sa však dlhšie nepoužíval. " A na linke 36 doteraz prevadzkoval HoverSORy, ktore lietali ponad trat.
Reakcia na: Ike #161338:
Akurat tu 22 by som riesil inak: http://tinyurl.com/66qh8ru - nech to zbytocne nelezie na Mlysnku a zajde aspon trochu na sidlisko.. Na hriadky by som to netahal, to uz radsej nech sa to otoci po okruhu Mlynska - Istrijska - Eisnerova..
Reakcia na: Valec #161340:
To druhe urcite nie, lebo to by o nej informovali v RadioPointe kde vzdy informuju o takych zmenach, ktore sa organizacie MHD netykaju ? Ale pojdem to omrknut a dam vediet 😉
Reakcia na: Ike #161338:
Toto je lepsie 🙂
Reakcia na: Ike #161339:
No, každopádne výluka trvá týždeň, určite sa nepripravovala dnes ráno, takže vzhľadom k tomu, že žiadne info o zmene nie sú, tak možnosti sú dve:
- buď o nej DPB ešte nevie (a to sa bude týždeň len improvizovať),
- alebo o nej vie a nedotýka sa ho.

Ale však kľudne si tu vymýšľajte ako by to teoreticky mohlo byť. ? ?
Reakcia na: Valec #161337:
Priestoru je tam veľmi málo na to, aby sa v tom pooloblúku obchádzali dva protiidúce kĺbaky
Reakcia na: Ike #161336:

Tak pridávam svoj návrh k DNV

V smere z mesta

L20 vynecháva celú Devínsku Novú Ves. Za zastávkou bude pokračovať po Ul. Vápenka na zastávku Vápencová a následne sa napojí na svoju trasu ŽST DNV

L21 bude za zastávkou Mokrohájska pokračovať po D2, II/505 a ulici Vápenka, pričom zastaví na zastávke Vápencová a následne sa napojí na svoju trasu na zastávke Kremencová. Taktiež vynechá sídlisko v DNV

L22 bude v smere do DNV zastavovať na zastávke Vápencová, odkiaľ bude pokračovať na zastávku Mlynská, Novoveská, Uhrovecká až na Hriadky.

V opačnom smere zostanú linky bez zmeny.

Linka X21 bude mať trasu Mláka - Vápencová - Mlynská - Novoveská - Hradištná - M. Marečka - Š.Králika - (okolo rozostavaného K.O) - Vápencová - Mláka.

zastávka Vápencová bude prestupný bod. Na linka X21 by mali byť v špičke aspoň 4 kĺbové vozidlá., mimo špičky postačí jedno

v smere z mesta sú trasy liniek tu
http://tinyurl.com/6aefk6h
Reakcia na: Ike #161329:
A o koľko viac priestoru je potrebného na obojsmernú premávku autobusov oproti jednosmernej?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.