Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
najdene na webe:
Oznamujeme rodičom, zákonným zástupcom a klientom Gaudeamus-u ZKR, že po trojročnom úsilí bude 2.2. 2011 (streda)
spustená do premávky tretia linka špeciálneho nízkopodlažného školského autobusu v mestskom obvode Bratislava II. (Trnávka, Dolné Hony, Vrakuňa, Podunajské Biskupice, Ružinov).
Reakcia na: kecho #160467:
Ak má JeTi problém s financiami, tak to bude najskôr tým, že o tie ich sklenené krabice už nemá nik záujem. Keď bol o PKO taký záujem (plno akcií...) tak nech tam postavia nové PKO, s nejakým kongresovým centrom, prípadne s promenádnymi kaviarňami, reštauráciami.... a hlavne pásom zelene... proste vecami ktoré sa ku kultúre hodia. A nemusí to byť zas len 20 poschodové polyfunkčné centrum s neobsaditeľnými kanceláriami a nepredajnými bytmi ktoré budú na jednej strane trčať 15 metrov nad hladinu Dunaja a na druhej až nad električkovú trať.
Reakcia na: TeBeCe #160456:
?
Re #160459 Marek1978: a nebol to ten ešte pred ním?
Re #160460 no.ev.di.: a najlepšie na Joj-ke, aby kydali na JeTi-ho nie? ? myslím, že pre príslušného redaktora by to v tej tv bol posledný príspevok 😉
Re #160463 Z: tuším zaplátali aj tie pri výjazde z Ovsišťa na Dolnozemskú (98smer Pe), tak v tom pripájacom pruhu ?
Re #160466 Valec: ale vezmi si to tak, že tu sa už toľko vecí stavalo/búralo bez povolenia, že na tom jednom papieri to PKO už nestojí.
Podľa mňa môže byť aj taká konšpiratívna verzia, že JeTi (henbury) má problém s financiami (splácanie úverov, neposkytnutie úveru od banky na stavbu a pod.), a tak by sa možno aj chcel elegantne zbaviť pozemku+pko a vyryžovať na tom - nepamätáš si ako ho tuším vlani či predvlani ponúkali mestu na spätné odkúpenie, samozrejme pôvodná cena + "niečo navyše"... o verzii s financiami by mohol svedčiť aj prípad z KV, kde koľko trvalo JeTimu, aby zaplatil za lodenicové pozemky...
Reakcia na: MatejBA #160464:
Ale to pôvodné povolenie platilo pre mesto, takže investor nič búrať nemohol.

Na Šancovej tiež len špekulujú, keďže povolenie vždy bolo len na 8 poschodí, všetko vyššie chceli dosiahnuť len zmenou.
Reakcia na: MatejBA #160464:
Ja im doprajem, nech tie milióny vysúdia. Pravidlá sa nemajú meniť počas hry.
Reakcia na: no.ev.di. #160460:
to PKO uz je zbytocne spolitizovane ... developer to mohol uz davno zburat, mal aj pravoplatne povolenie (Este to stare, povodne) a az potom sa aktivisti spametali, urobili bububu a Durkovsky "ustupil" ... len je otazka, preco to uz nezbural, ked mohol ? Asi chce vysudit nejake miliony ako majitel budovy na Sancovej ( http://bratislava.sme.sk/c/5740776/za-sporny-mrakodrap-ziada-investor-odskodne.html ) ?
Veľmi veľmi veľká a srdečná vďaka za všetky pľacky asfaltu, ktoré koncom minulého týždňa a v sobotu pribudli na trati a zastávkach linky 95. ? ? ? Opravené sú najpoškodenejšie zastávky ako Topoľčianska v smere Vyšehradská, oba smery zastávky Strečnianska, zastávky Šintavská aj cesta Šintavská-Topoľčianska. V sobotu dopoludnia zaliali aj hlboký výtlk a vlnu na zastávke Hrobákova smer Vyšehradská. Ešte raz srdečná vďaka za všetky opravy - a vopred aj za tie, ktoré budú nasledovať. ? ? ?
Reakcia na: Marek1978 #160459:
Mozno meskal.
Reakcia na: kecho #160455:
Oni sa neohradili proti rezidencnemu parkovaniu, ale proti tomu, ze do danej zony nebudu moct vojst s autom a teda sa do garaze nedostanu 😉
Inak nebolo ešte v TV novinách nič o autobusoch SOR? Tak ma napadlo, že v súvislosti s tým ako Ďurkovský dostáva na držku vďaka PKO, tak by zožal ďalšie chvíle slávy aj za toto, lebo určite v tom má prsty on a J&T. Je zaujímavé, že J&T figuruje aj v SORe a aj v Henbury developement. ?
Kedze sa tu bavite o skorsich odchodoch, tak ja Vam dnes pridam nemenovany voz na nemenovanej linke odchod o 5 minut skor. A to nemohol s konecnej nabrat, cize musel ist aj s konecnej aspon na +3. To je na riadny postih.
Reakcia na: slavius #160437:
keďže som tam chodil do školy a 4 roky som tadiaľ prechádzal z/ku L94 smerom k SGeŠ, tak som takéto situácie zažíval občas, že som šiel po prechode a vnímal som električku prichádzajúcu od Floriánskeho nám., električku od Vazovovej (2,8 alebo 9) som si nevšimol a tá sa vynorila potom spoza tej od Floriánskeho. S vodičmi električiek to tam ale nebolo také čierne ako píše autor článku, neraz zastavili ľuďom (najmä teda žiakom) prechádzajúcim cez prechod a preukázali viac ľudskosti než šoféri IAD, ktorí nemali problémy ísť cez zastávku Vazovova (3,5,7,11 a 17) napriek tomu, že vystupovali z nej ľudia. Takže by som skôr poukazoval na aroganciu vodičov IAD v týchto prípadoch, ktorá je nebezpečnejšia, nakoľko električky sa v týchto miestach pohybujú rýchlosťou 15-25km/h a sú schopné zabrzdiť skôr ako nejaký debilek čo tam ide 50-kou a ignoruje ako ľudí na prechode, tak aj tých čo vystupujú z električky. V tomto by som vyslovil pochvalu vodičom liniek 31,39,59 a 94, ktorí väčšinou ľudí púšťali aj keď som to ozaj nečakal, že by zastavili kvôli nim rozbehnuté vozidlo ?
Reakcia na: 810zssk #160430:
ibaže čo potiahneš k Vojenskej nemocnici, tak aby mohli cestujúci z Hodžka na Kramáre ísť na 1 prestup? Maximálne L93, potom sa to týka liniek 61 a 74, ibaže tie premávajú po Šancovej. Teoreticky by L212 a 204 mohli ostať bez zmeny, L209 by sa zrušila a L201 by so svojou kapacitou mohla striedavo premávať k NOÚ a NÚSCH, ibaže potom by mohli kľudne zrušiť aj L206, alebo by na L212 premávali výhradne sóla.
Reakcia na: kecho #160455:
v obratisku su dve stopy, pricom 204 stoji v lavom pruhu (nestoji v zastavke tak ako 207)
Reakcia na: no.ev.di. #160369:
nielen k tebe, ale všeobecná otázka - prečo by sa 93 nemohla točiť už na Zochovej? prečo ju naťahovať stále viac a viac? alebo čo keby sa medzi SAV a Zochovou točila po ceste L34?
neviem, prečo zlučovať 34+84, keď už jedna linka to spojenie robí - aby aj 84 v prípade problémov naberala meškanie?

Re #160362 Petto: a v zime sa zase nedá robiť a k tomu nezabudni prirátať "faktor kríza" a najmä neprehliadnuteľný "faktor IPR" 😉

Re #160395 Jezo: prečo ma vždy obhádzajú mrákoty, keď niekde vidím napísané spojenie "špeciálny" projekt dopravy?
ad rezidenčné parkovanie - "Nespokojnosť ... prejavili ľudia... ktorí v území vlastnia garáže," nerozumiem, veď keď vlastní garáž, tak predsa má kde parkovať, či nie?

Re #160411 zakaznik: len aby si nebol prekvapený, že to dopadne klasicky slovensky - ohradí sa všetko a stavať sa nebude;)

Re #160454 ivanbuto: prosím ťa, nevieš mi pls. náhodou vysvetliť zmysel konečnej L204 Valašská - prečo nemá konečnú na tej istej zastávke ako 207/nočák, keď je to "za rohom"? kvôli dojazdom do vozovne?
Reakcia na: AAA #160451:
Aby som to zobral z druhej strany, dám Ti príklad: Pri jazde z Rádiovej na Valašskú prídeš na Hýrošovu, t.j. posledná zastávka pred konečnou, navyše v jazdnom pruhu, na znamenie, a vzdialená od konečnej zopár desiatok metrov, na +1, prípadne +2. Budeš tam čakať? ? Resp. ty ako cestujúci by si to ocenil, keby tam vodič čakal?
Reakcia na: N/A #160447:
Nemusel by si tu všeobecne tárať, pokiaľ máš pripomienky ku niektorej konkrétnej linke, ktorú nevieš vyjazdiť, dá sa to predsa aj konštruktívne spísať a poslať podnet.

Ja môžem hovoriť za trolejbusy - všetky linky sú vyjazditeľné, a pri rozložení chronometráží bol braný do úvahy aj pohľad z terénu (nehovorím, že sú ideálne, v zásade sú OK).

Odísť z konečnej skôr ma ešte nikdy nenapadlo. Iná vec je náskok na trati, ktorý sa dá na viacerých linkách pomerne ľahko chytiť.
Reakcia na: N/A #160447:
Ty si teda poriadny truhlík !!!
Reakcia na: N/A #160445:
Je to aj porušenie vyhlášky, keďže doprava na trolejbusovej dráhe je organizovaná podľa CP, ktorý zjavne dodržaný nebol.
Reakcia na: slavius #160437:
Pokiaľ je električková trať s vyznačeným priechodom, tak sa na jeho použitie vzťahuje zákon o cestnej premávke a jeho vyhláška.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.