Na ZST Nové Mesto by som dal posilnenú 196 v priebehu dňa, ale po trošku zmenenej trase:
ŽST NOVÉ MESTO - Tomášikova - Trnavská cesta - Bajkalská - a od zástavky Prístavný most ako 96
Mám ku každému jednu pripomienku:
810zssk: Nemyslel si skôr nechať 212 v úseku Zimný štadión - Hodžovo?
SORNB12: 41 by pri jazde spod mosta na Búdkovú musela mať prvú zastávku až na Zochovej, lebo od nástupíšť pod mostom sa dá odbočiť iba doprava, čiže by musela z obratiska vychádzať ako 70-ka, čím by minula nástupištia.
Na ZST NM nemas nic pridane, ta el.linka naviac sa tam urcite hodi Vacsinu liniek si riesil predlzenim (cize by si to urcite nevyjazdil), akurat nieco setris na L74. Zrusil si N31 bez nahrady.
nepaci sa mi 93ka na Vazovovu !!! Ja by som riesil s konecnou na Hrobonke ( ako L84 )
- ak by si dal 201 az k NOU ( taku L209 by uz ani nebolo treba ) - ADD 2 ani by sa tam nemali kde tocit
32 Kuklovská – Molecova – Mlynská dolina – Nemocnica Kramáre – NÚSCH a späť
41 ZRUŠENÁ (pozri 147)
61 Letisko – Ivanská cesta – Trnavská cesta – Račianske mýto – SAV – Štefánikova – Hodžovo námestie (prejazd na L74) a späť
74 Vlčie hrdlo – Slovnaftská – Bajkalská – Trnavská cesta – Račianske mýto (smer hodzovo ako L21) - smer VH cez Vazovovu – Mýtna – Hodžovo námestie (prejazd na L61) a späť
93 Vyšehradská – Smolenícka – Panónska cesta – Staromestská – Hodžovo námestie – SAV – Štefánikova – Pražská – Stromová – NOÚ a späť (vybrané spoje len po Zochovu)
96 Všetky spoje so záchadzkou na ŽST Nové Mesto, alebo posilnenie L196
131, 141 Podľa potreby
147 Predĺžená z Búdkovej cez Šafranovú na Krčméryho (neďaleko Hroboňovej) s intervalom 30 minút, v špičke pp vložené spoje na trase Búdková - Krčméryho
201 Čiližská – Prievozská – Miletičova – Trnavské mýto – Račianske mýto – SAV – Pražská – Stromová – Patrónka – Vojenská nemocnica a späť
209 Zrušená
210 Zrušená
212 Skrátená na úsek Vojenská nemocnica – Hodžovo námestie (ďalej náhrada 93/201, ušetrené vozy použité na vyjazdenie predĺženej 201)
S90 ŽST Petržalka – ŽST Nové Mesto
L61 moze ist na Kollarko a nebyt prejazd s L74 (lepsie kvoli intervalu). Na L93 v useku Zochova - Kramare interval 12/12/12//15. Skratene spoje by mohli alternativne ist na Kollarko. Pri solach je vykonov menej, pri klbakoch zial viac, cize neviem ci by sa to dalo vyjazdit. Na L74 by zrejme museli ist sola.
Takze takto:
- elektricky som uz pisal, nockami sa budem zaoberat neskor
32 Kuklovská – Molecova – Mlynská dolina – Nemocnica Kramáre – NÚSCH a späť
41 ZRUŠENÁ (pozri 147)
61 Letisko – Ivanská cesta – Trnavská cesta – Račianske mýto – SAV – Štefánikova – Hodžovo námestie (prejazd na L74) a späť
74 Vlčie hrdlo – Slovnaftská – Bajkalská – Trnavská cesta – Račianske mýto (>> ako L21) -
Z Rače do Dúbravky by sa dalo ísť N55 na Hodžko a N95 alebo N55 na Nám. 1. mája a dole na Kollárko na N34.
Je pravda, že 210 by už nemala zmysel, ale nenapadlo ma iné riešenie pre 32-ku, na Kollárku ju už nemožno dať, lebo 41 a 80 tam stačí, ešte by ju bolo možné stočiť cez Trnavské mýto ako 31-ku.
Čo sa týka 201, je jasné, že by bolo treba vozy do výpravy navyše, ale nenapadlo ma iné riešenie, keby som ju skrátil po Jelačičovu, tak by som zrušil spojenie so Šancovou a predovšetkým s Trnavským mýtom, čo je myslím dosť strategický bod.
Nahradu za 210 netreba, lebo po "zruseni" Hlavnej stanice nebude mat vobec opodstatnenie Plus tam vidim niektore problemy s realizovatelnostou /napr. 201 je podla mna moc dlha, potreboval by si vela vozov/...
Ale su tam aj fajn myslienky Skusim aj ja nieco spravit..
Ja by som to riešil takto:
3 a 8 zlúčiť ako píšeš, 2 po trase ZP - Trnavské mýto - Špitálska - SNP - Obchodná - Trnavské mýto - ZP, 6 by som obnovil po pôvodnej trase a 13 by som zrušil.
A tu je môj návrh trasovania autobusov, trolejbusov a nočákov:
LINKA 32 – Dlhé Diely – Sokolská – Predstaničné nám. – ASMN a späť, náhrada za zrušenú 210
LINKA 41 – Búdková – Sokolská – Hodžovo nám. – Kollárovo nám. a späť
LINKA 61 – Letisko – Karpatská – SAV – Hodžovo nám. – Mýtna – Vazovova – Račianske mýto – Letisko
LINKA74 – Vlčie hrdlo – Bajkalská – Polus City Center – ŽST. Nové Mesto a späť
LINKA 93 – Vyšehradská – Vazovova a späť
- interval 3/7,5/3//7,5
- zrušiť linku 94
LINKA 96 - presunul by som ju s Rožňavskej na Vajnorskú, aby mohla obsluhovať ŽST. Nové Mesto
LINKA 201 – Čiližská – SAV – NOÚ a späť
- linku 209 nechať len v špičke pracovných dní, linka 211 bude samostatná služba
LINKA 210 – zrušiť
LINKY 131, 141 – časť spojov by chodila z Nového Mesta, časť by odchádzala zo zastávky Predstaničné nám. (terajšia zastávka NV smer stanica)
LINKA N21 – zrušiť
LINKA N29 – ASMN – nábrežie – Devín a späť
LINKA N31 – zrušiť
LINKA N33 – zrušiť
LINKA N34 – ASMN - Kollárovo nám. – Zochova – Dúbravka a späť
LINKA N37 – ASMN – Račianske mýto – SAV – Záhorská Bystrica a späť
LINKA N44 – Koliba – Hodžovo nám. - Valašská
LINKA N47 – zrušiť
LINKA N53 – Vajnory – Kollárovo nám. – Zochova – nábrežie – Dlhé Diely a späť
LINKA N55 – Hodžovo nám. – Rača a späť
LINKA N61 – Hodžovo nám. – Letisko a späť
LINKA N70 – Podunajské Biskupice – Kollárovo nám. – Zochova – nábrežie – CSU a späť
LINKA N72 – Dolné Hony – Hodžovo nám. – Kramáre –Vojenská nemocnica a späť
LINKA N74 – Kollárovo nám. – Hodžovo nám. – SAV – Predstaničné nám. – Vlčie hrdlo a späť
LINKA N80 – ASMN – Most Apollo – EU – Ovsište – Kúpalisko Matador a späť
- vynechaný úsek na Bosákovej obsluhuje linka N99
LINKA N93 – Zochova – Jasovská a späť
LINKA N95 – DNV – Dúbravka – Patrónka - SAV – Voz. Petržalka a späť
PRESTUPNÉ BODY:
1. Hodžovo nám. – N44, N55, N61, N72, N74, N95
2. Kollárovo nám. – N34, N53, N61, N70, N72, N74
3. ASMN – N29, N37, N61, N72, N80
4. Zochova – N34, N53, N70, N93, N95
Je to len narýchlo spravený návrh, takže prijmem návrhy na zlepšenie.
Co fasujes?Snad si nemyslis ze ti budu busy,t-busy a eliny chodit presne na sekundu.A navyse ked je chronometraz spravena na chuja,co vo vacsine pripadov je,tak sofer musi mat moznost ist tak,aby potom na trati nemal velke meskanie kvoli presnemu odchodu z konecnej.Takze klud. ?
Vysvetli mi, preco by tam nemohli jazdit vsetky linky ked tam mozu jazdit niektore linky? To akoze tie kvetinace vyrastu na elektrickovej trati po prejdeni stvrteho autobusu?
No tak za 9 rokov stihli odstranit cestu zo Stareho mosta ? Tymto tempom budu za 9 rokov kolaje, za 18 to bude skolaudovane a za 24 sa tam zacne jazdit.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TomJ
Je pravda, že 210 by už nemala zmysel, ale nenapadlo ma iné riešenie pre 32-ku, na Kollárku ju už nemožno dať, lebo 41 a 80 tam stačí, ešte by ju bolo možné stočiť cez Trnavské mýto ako 31-ku.
Čo sa týka 201, je jasné, že by bolo treba vozy do výpravy navyše, ale nenapadlo ma iné riešenie, keby som ju skrátil po Jelačičovu, tak by som zrušil spojenie so Šancovou a predovšetkým s Trnavským mýtom, čo je myslím dosť strategický bod.