Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Osky #157105:
Ivan J. ? ?
Reakcia na: Martin Fundárek #157092:
Áno, je to pozostatok, ale počítalo sa s nimi aj do budúcnosti, v rámci zatrolejovania Pražskej a Brnianskej (ak si správne spomínam, plánovali sa tam linky 207 a 208 na Patrónku a do Lamača. 209-ka mala ísť na Dlhé Diely cez Mudroňovú - Slávičie údolie a Mlynskú dolinu). Tá Hroboňova vraj mala slúžiť ako manipulačka na Brniansku namiesto Pri Habánskom mlyne a Pri Suchom mlyne, s ktorými sa už nepočítalo. Kamarát čo býva na Pri suchom mlyne sa už dlhé roky profesionálne venuje bratislavským trolejbusom a zaujíma sa o ich históriu, by o tom vedel viac...

Re #157093 S499.1023: Sory, sekol som sa - Kolibu som samozrejme myslel, nie Kramáre. (príspevok som písal dosť narýchlo, lebo som potom utekal na bus do NR) ?
Reakcia na: TeBeCe #157095:
Mám taký pocit, že ho nedávno odstránili ? . Ale na Nábreží gen. Svobodu, kúsok za Vodnou vežou je vidno dva staré hranaté trakčné stĺpy.
Nazdar lidi, mám dotaz. Nemá náhodou někdo nějaké výkresy k francouzskému metru, konkrétně k jeho podvozku typu VAL 206, 208 nebo 256 podle kterého bych byl schopen alespoň trocha udělat 3D model? Byl bych za to moc rád a hodně vděčný za jakýkoliv výkres a nebo aspoň odkaz, kde si ho můžu stáhnout. Předem díky všem ? a jinak posílám pěkný pozdrav z Moravy z okolí Olomouce ? PS: Případné výkresy nebo odkazy můžete poslat na jin.dok@seznam.cz
Reakcia na: Tam-bus #157100:
Tebe sa nikdy nič nesnivalo ? ?
Reakcia na: TEDOM-1103 #157078:
Dnes som bol na DD a po žiadnej historickej RTO ani stopy. Len by ma zaujímalo že odkiaľ si na to prišiel.
Reakcia na: Marek1978 #157097:
Ja som bol na Trnávke ráno a bolo tam tých prvokolónnych sorov dost a mám silný pocit že aj vyššie čísla tam boli ako len 1836, ale hádať sa nejdem..
Reakcia na: Marek1978 #157097:
napoludnie bol stav trochu iny.
Reakcia na: MatejBA #157094:
vo vedlajsom fore sa toho popisalo viac nez dost.
Reakcia na: Valec #157068:
len pre zaujimavost, jeden stary napajaci bod este na hranatom betonovom stlpe sa nachadza aj na starej ceste kusok nad zastavkou Hrobonova.
Reakcia na: Osky #157077:

"Plánovala sa manipulačka vedúca cez Lovinského - Pri habánskom mlyne - Pri suchom mlyne, kvôli rýchlejšiemu spojeniu s depom"
- rýchlejšie spojenie čoho s depom?
"V náväznosti na to potom prepojenie cez Vlársku na Kramáre"
- prepojenie čoho cez Vlársku na Kramáre? Ja viem, že Koliby ale píšeš dosť nezrozumiteľne.
Reakcia na: Osky #157077:
"Taktiež ani na Hroboňovej nie sú stĺpy pripravené náhodu..."
Na Hroboňke stĺpy nie sú "pripravené", ale sú pozostatkom po linke 13 #157033).
Reakcia na: Valec #157068:
"Či tam naozaj jazdila neviem"
Nie, nikdy.
Reakcia na: Mike #157047:
"tam je naznačená trolejbusová linka č. 13 po trase Koliba- ... - Búdková - Lovinského - Gaštanová - Pri Hab. Mlyne - Pri Suchom Mlyne - Limbová - Vlárska."
... a na zadnej strane v prehľade liniek je "13 Brečtanová-Vlárska (prechodne iba po Búdkovú)".
Reakcia na: no.ev.di. #157059:
Čo do toho montuješ, aký interval má mať L207? Mňa vôbec nezaujíma, aký interval má mať, ja som dokonca na túto tému ani nikde nediskutoval. Reagoval som na jednu konkrétnu vetu z Tvojho príspevku #156977, kde si napísal, citujem: "Navyše tá jednotnosť intervalu pri t-bus linkách je teraz úplne rozbitá keď v intervale 10/12/12//15 premávajú už iba 204,205,206,209 a 212, pričom 206 má počas sedla interval 12-24-24 a cez víkend rovnako ako L209 30minút, zvlášť intervalu majú L201,202 a 208 a celotýždenne 12minút má L210.".

Zaujalo ma spojenie "jednotnosť intervalu je teraz úplne rozbitá". Keďže si použil takúto formuláciu, z logiky veci vyplýva, že s daným stavom nesúhlasíš. Preto som sa Ťa v príspevku #156980 slušne opýtal, z akého dôvodu hovoríš o rozbitosti jedného intervalu, resp. inými slovami, prečo by vôbec nejaký jednotný interval v trolejbusovej sieti mal existovať. To je celé, nič viac som sa nepýtal, ani Ťa v inom nekomentoval, zato ani na túto jednoduchú otázku som odpoveď nedostal.

---
Re #157058 no.ev.di.: Ja nechápem, čo riešiš. AAA napísal, že na Búdkovej sa točila L213. V príspevku #157002 si ho zotrel, že: "Zaujímavé, že mám mapu mesta kde je na Lovinského 216 a 217 a tiež aj na Búdkovej a L213 iba po Hodžko. Než sa t-bus menili pred 10 rokmi tak L213 chodila iba na Hodžko a hore na Búdkovu chodili iba L216 a 217. Možné je, že jeden čas tam premávala aj L213 ale pred zmenami to bolo dlho dlho iba úsek Hodžko - Koliba na L213, si to zisti a uveríš."

A ja Ti znova oznamujem, že to tzv. "dlho dlho" bolo len smiešnych prechodných 6 rokov v porovnaní s celými dekádami, keď linka z Kolby jazdila a jazdí až na Búdkovú.
Reakcia na: TeBeCe #157085:
Pravdepodobne je to cesta, čo je za protihluvkou stenou doteraz.
Reakcia na: luky133 #157086:
Zjavne si nepochopil význam tej RTO medzi akými vloženými odchodmi medzi 25Tr-kami čo stoja vo vozovni ? ? Toto je určite operatívne záložne vozidlo .

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement