Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #157039:
dozvedel som sa, že "chodili tam trolejbusy". Detaily si už môj otec nepamätá ?
Reakcia na: Martin Fundárek #157038:
tak nemôžme vylúčiť ani možnosť, že napr. obyvateľom zobrali predzáhradky, resp. že chodník bol delený od vozovky trávovým pásom, ktorý sa zrušil. Poprípade sa mohlo využiť nevyužité parkovisko. To sú detaily, ktoré ani miestni obyvatelia nevedia ? Chcel som tým len potvrdiť to, že tam kedysi bolo obratisko a že pravdepodobne trolejbusy prestávkovali práve tam 🙂
Reakcia na: Ike #157035:
je potvrdene aj to, ze to bolo v prevadzke, alebo su potvrdene len droty?
Reakcia na: Ike #157035:
Nič. Práve to som hovoril, že cesta tam je širšia z iného dôvodu, preto sa tam urobilo obratisko. Opačná domnienka je, že sa cesta rozšírila preto, aby sa mohli urobiť obratisko. Mne sa zdá ako reálnejší prvý variant.
Reakcia na: no.ev.di. #157002:
Nehovor? Takže to, že som sa s tou 213 točil na Búdkovej, sa mi prisnilo?
to fakt nikde neexistuje zoznam liniek od roku 1989 - 2001 po jednotlivych rokoch aj s CP aj s trasami?
Reakcia na: Martin Fundárek #157034:
čo bráni domnienke, že lokalita obratiska sa vybrala práve z dôvodu šírky tej cesty? ?
Reakcia na: Ike #157022:
A nie je ten úsek záhadne širší z iného dôvodu? Podľa zástavby by som povedal, že to usporiadanie tam nebude zo 70-tych rokov.
Reakcia na: Ike #157004:
Brnianska sa stavala v 70-tych rokoch. 1941-1974 viedla po celej Pražskej a Brnianskej obojsmerná trať. Na juhu siahali drôty na Červený kríž (1943), Búdkovú (1961), a od 1971 do 1974 premávala linka 13 na Hroboňovu (17 na Búdkovú), kde sa točila jednosmerne cez Prokopa Veľkého a Brniansku. Od 1974 bola postavená trať na Lovinského, jazdila tam 17-ka a 13-ka bola skrátená na Búdkovú. Po prestavbe Brnianskej bolo akákoľvek napojenie na Brniansku nemožné.
Reakcia na: no.ev.di. #157002:
Ešte v polovici 90-tych rokov chodila 213 naozaj až na Búdkovú, potom ju skrátili po Hodžko, neviem presne kedy a krátky čas, keď zrušili 214 chodila v úseku Koliba - Šulekova.
Reakcia na: no.ev.di. #156978:
Bolo to presne naopak, L70 chodila z Lúčnej okolo Prístavu a po Košickej a od zastávky Svätoplukova po dnešnej trase pod NM. L71 chodila po Bajkalskej, Prievozskej, Košickej a Landererovej. Zmenilo sa to pri výstavbe Apolla. 70 dali na dnešnú trasu a 71 rovno cez Prístavnú a Landererovu.
Reakcia na: Peon #156987:
A ešte 107.
Reakcia na: no.ev.di. #156978:
E-e. Máš to presne naopak. Linka 30 premávala v bezvýlukovom stave cez Prístavnú, Košickú, Mlynské nivy a Dostojevského rad. Cez Bajkalskú a Prievozskú jazdila 115.
Reakcia na: dopravak123 #157019:
Takže dispečing bol na Olejkárskej aj vtedy, keď vedenie DPB sídlilo čiastočne na Štefánikovej a Tolstého? Čo bránilo tomu, aby od cca 1981 bol celý DPB na Olejkárskej?
Reakcia na: Petto #157025:
24 alebo 25
Reakcia na: Petto #157025:
Na 83 bolo tusim 24 vozov maximum. Johny D vie presne
Pre veľký úspech ešte raz, tentokrát bez zmršenia diakritiky po opätovnom prihlásení:
Re #156965 AAA: Nie. 108 bola špičková expresná linka Hlavná stanica-Slovnaft cez Miletičovu, Košickú, Prievozskú a Bajkalskú (pôvodne označená Ex, cca 1976 prečíslovaná na 108). Cca v 1977-78 bola predĺžená na Dolné Hony.
218 bola celodenná linka, ktorá jazdila najprv z Jelačičovej do Prievozu (Prievoz-most), cca 1980 bola presmerovaná na Rajskú (kvôli rekonštrukcii križovatky Bajkalská-Prievozská). Neskôr bola zavedená v novej trase Hlavná stanica-Miletičova-Gagarinova-Dolné Hony (čiže dnešná 201). Cca 1991-1992 jazdila súčasne s linkou 108.
Pri veľkom rušení liniek (1992 ?) bola linka 108 zrušená; reláciu Hlavná stanica-Slovnaft zabezpečila presmerovaná celodenná 22, ktorá však jazdila cez Trnavskú a Bajkalskú, nie cez Košickú (do tých čias jazdila linka 22 do Slovnaftu cez Mierovú). V úseku Slovnaft-Dolné Hony žiadna náhrada zabezpečená nebola.
Reakcia na: AAA #156965:
Nie. 108 bola špièková expresná linka Hlavná stanica-Slovnaft cez Miletièovu, Košickú, Prievozskú a Bajkalskú (pôvodne oznaèená Ex, cca 1976 preèíslovaná na 108). Cca v 1977-78 bola predåžená na Dolné Hony.
218 bola celodenná linka, ktorá jazdila najprv z Jelaèièovej do Prievozu (Prievoz-most), cca 1980 bola presmerovaná na Rajskú (kvôli rekonštrukcii križovatky Bajkalská-Prievozská). Neskôr bola zavedená v novej trase Hlavná stanica-Miletièova-Gagarinova-Dolné Hony (èiže dnešná 201). Cca 1991-1992 jazdila súèasne s linkou 108.
Pri ve¾kom rušení liniek (1992 ?) bola linka 108 zrušená; reláciu Hlavná stanica-Slovnaft zabezpeèila presmerovaná celodenná 22, ktorá však jazdila cez Trnavskú a Bajkalskú, nie cez Košickú (do tých èias jazdila linka 22 do Slovnaftu cez Mierovú). V úseku Slovnaft-Dolné Hony žiadna náhrada zabezpeèená nebola.
Reakcia na: dopravak123 #157021:

Re #157018 Ámos:

chlapi, mám na mysli tento úsek. Tu zrejme prestávali trolebusy v časoch, keď bolo obratisko Lovinského natiahnuté až na túto ulicu. Všimnite si, že tento úsek ulice pri Habánskom mlyne je záhadne oveľa širší, ako časť pri tenisových kurtoch, či pri ZŠ Dubová.

http://tinyurl.com/38lwxsh

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.