Obavam sa, ze pojde skor o predaj 50, alebo 100 percentneho podielu, nejake male mnozstvo sa kupit nebude dat ? Ale sranda by bola keby sa DPB obchodoval na burze ?
Dokonca som to cervene tlacidlo v IK 435 raz pouzil ked som isiel s kocikom,a sofer kukal do zrkadla ako puk,zrejme ani nevedel co to bol za signal a ako sa niekomu podarilo 2x zazvonit ?
Este by ma zaujimalo v akom type autobusu si to videl ze sofer niekoho privrel?Lebo ak v nejakom z tychto novych tak muselo ist skutocne o nejaku zavadu.
Vypnut sa da iba blokovanie rozjazdu pri otvorenych dverach.Aj to tusim iba na tedome a starych IK.Na Solarise urcite nie,Sorky takisto nie,a neviem ako su na tom Citelisy.Ale tlakove spinace ktore som uz spominal sa odstavit nedaju.Takze privriet niekoho je skutocne nemozne.Tym padom ho nemozes vlacit v privretych dverach,lebo ked aj odstavis blok.rozjazdu tak sa sice pohnes,ale to by uz musel byt aky pako ten sofer keby to v zrkadle nevidel alebo na kontrolke,ze ma otvorene dvere. ?
Myslim ze iba v SORoch je to rozumne spravene.Mas tam zvlast tlacitka aj pre kocik,aj pre inv.vozik.V ostatnych vozoch odporucam mamickam stlacat tlacidlo pre inv.vozik.Ano v IK 412,415 aj 435 je cervene tlacidlo umiestnene uplne hore na madlach,s tym sa da dokonca zazvonit kolkokrat chces.No a este t-busy maju zase nad dverami tlacidlo znamenie vodicovi ktorym sa da tiez zazvonit aj viackrat.A v starsich elinach tiez tusim,v tych "novych" neviem,necestujem velmi elinami.
gratulujem, za 3 roky si sa dopracoval k svojej pôvodnej myšlienke: všetci Petržalčania idú na HLST... Podľa mňa je ekonomické centrum BA na Mlynských Nivách, takže keď už, budovať električku tu... Kriesiť Štefánikovu je blbosť...
Nejde len o km, ale aj o počet cestujúcich. Keď zoberieme, že reálna cena lístka odráža (trepem) 10% nákladov na jedného cestujúceho, tak potom 90% nákladov hradí vyšší uzemný celok (kraj). Čím viac cestujúcich, tým viac dopravných prostriedkov a tým vyšší základ z ktorého sa 90% odpočítava.
ibaže ak by bola možnosť, žeby existovala el. trať na Štefánikovej, tak by nešlo len o rýchle spojenie Hl.st. - Šafko ale celkovo Hl.st. - centrum a po výstavbe trate do Petržalky by šlo o najrýchlejšie spojenie Petržalky s Hl.st. Treba sa na to pozrieť z dlhodobejšieho hľadiska, nie iba z toho, že dnes to spája iba Hl.st - Obchodnú - Šafko, tak mám v paži. V budúcnosti bude L13 slúžiť aj Petržalke.
"asi ide o Slovak Lines - kedže viacej ludi prejde na vlak" - Tým, že ľudia prejdú na vlak sa SL ZNÍŽIA straty, väčšie straty vzniknú ZSSK. Tu platí: viac cestujúcich => väčšia strata
inak prečo máme zóny 2xx,5xx,6xx a 7xx a 3 a 4-stovkové niesú? Viem, že 3-stovková bola včlenená do 2xx a 4xx sa nahadzujú nočáky do infosyst., ale to fakt nejde prerobiť aby to nevyzeralo tak debilne? ?
čiže keď volím Ftáčnika, tak volím Smer? Ja neznášam Smer, ale Ftáčnik je podľa mňa dobrá voľba. Poviem ti, že pri takomto handrkovaní sa, dostane najviac hlasov Vašáryová, lebo tupci nebudú voliť Ftáčnika iba z princípu, lebo ho podporuje Smer. Tak jak ma irituje maximálne keď sympatizanti Smeru žundrú na "modrú čvargu", tak opačne toto tupé zmýšľanie sympatizantov pravice/liberálov, že apriori odmietajú voliť "červený mor". Kvalita politikov odráža kvalitu ľudu ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133
http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/doprava/autobusy-jazdia-po-nebezpecnej-ceste.html?page_id=198295