Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #156551:
Presne tak je to tam riešené len obyčajným kričaním... Napr. také 25Tr majú špeciálne tlačidlo nad dverami s názvom Znamenie núdze resp. takým niečím. Ale toto tlačidlo je pravdepodobne za príplatok nakoľko Citelisy ho nemajú.

Re #156553 jurajko: No tieto systémy sa dajú aj vypnúť nakoľko som bol svedkom minimálne dvoch-troch privretí cestujúcich a dokonca s nami šiel vodič aj cca 20 metrov s otvorenými všetkými dvermi lebo sa posúval na zastávke. ?

Re #156555 Peon: Čo viem tak ich majú: TEDOMy, 25Tr - (jediný raz ho použila mamička s kočíkom inak nikdy ich nikto nepoužíva), Citelisy, SORky, CapaCity a aj SOLARISy. Pokiaľ viem tak Citaro ho nemá, ale ten má tuším klasickú STOPku.
http://www.tvba.sk/t/4937/hostom-v-studiu-bol-peter-valky-z-bratislavskej-integrovanej-dopravy/
V 2. polovici roka 2011, alebo koncom roka už v celom kraji by mal fungovať plnohodnotá integrovaná doprava.
Neviem, kedy budú riešiť dopravnú časť projektu: nadväznosti, busmi na stanica, vlakom do mesta atď... ?
Reakcia na: N/A #156553:
A to vo všetkých nových vozoch je pre výstup s kočíkom alebo invalidným vozíkom osobitné tlačidlo dopytu (ako náhrada za zvonenie 2x)?

V Ikarusoch 435 (aj 415?) je aj /tuším červené/ tlačidlo na znamenie núdze. V iných typoch vozidiel som nič také nepostrehol.
Reakcia na: luky133 #156550:
To uz je o inom.O neprofesionalnom pristupe ludi zodpovednych za vylepovanie tychto oznamov.Ved ti ani nevedia ako v novych vozoch signalizacie funguju.Uplny debilizmus.Je uplne chore ze nikto v podniku na toto este neupozornil.Dokonca sa aj tusim v prepravnom poriadku stale uvadza ze v nudzi treba zvonit 4x.Ale ako,to tam uz nieje ?
Reakcia na: Peon #156551:
Ty si asi nepostrehol ze napr.v novych vozoch sa neda privriet cestujuceho.Pretoze dvere maju tlakovy spinac ktory ich opat otvori pri akomkolvek mensom odpore.A zase s otvorenymi sa s vozom nepohnes.Samozrejme ak vylucime nejaku tech.zavadu. ?
Reakcia na: N/A #156546:
To je to isté ako treba v 0405GN2 s prvých a druhých dverí ustúpiť ak zaznie signal ?
Reakcia na: luky133 #156550:
Núdza je 4x. A v Tedomoch a pod. je to teda ako riešené? Napr. v prípade, že voz so sebou ťahá privretého cestujúceho, zostáva najosvedčenejším kričanie cestujúcich "ZASTAVTE!!!" ?
Reakcia na: N/A #156546:
Práve preto ma rozosmievajú tie nápisy, ktoré lepia aj do nových vozov, ako sa dáva, ktoré znamenie. Chcel by som vidieť, ako by dali znamenie núdze (tušímže 5x) na takom TEDOMe. ?
Reakcia na: 810zssk #156520:
Toto je vymýšľanie teplej vody... Na L13 je práve trasovanie linky veľké plus. Nevýhodou je technický stav trate. Ak by sa zlepšil technický stav trate a možno nejaká ta preferencia L13 nenahradíš
Reakcia na: Peon #156545:
Ak reálne zhodnotíme súčasný stav DPB, jeho akcie by mali predávať za symbolické euro.
Reakcia na: Valec #156523:
V novych vozoch uz asi tazko zazvonia 2x. ?
Reakcia na: Majo #156538:
Ale na to by bolo treba spraviť verejnú (imhd) zbierku. ? A tá by isto nestačila..
Reakcia na: Valec #156542:
Over si údaje na 4. kolóne, ak mi neveríš.
Reakcia na: Ondro #156541:
To som len pre porovnanie uviedol. K náhrade 13-ky autobusmi je škoda sa vyjadrovať, je to sprostosť ako z hlavy Vášáryovej...
Reakcia na: Majo #156539:
Kĺbové SORy majú spotrebu nad 50l? To si kde zobral, však to nie je Capacity, ktorý žerie ešte aj trávu pri ceste. Ja som počul údaje od 32 po 50. A ktorý že Ikarus to má menej?
Reakcia na: Majo #156540:
Žilinu sem nepleť, bavíme sa o tom, či by sa tak dala nahradiť L13.
Reakcia na: Ondro #156533:
4x za hodinu? Čo by za to dali v takej Žiline, kde je na najvyťaženejšej trolejbusovej linke interval mimo špičky a cez víkend 20 minút, t. j. 3 spoje za hodinu...
Reakcia na: Ondro #156536:
Majú spotrebu nad 50 l. Do Libcháv na vystuženie pôjdu všetky (niektoré už boli), neviem ale, koľko kvôli prasknutému rámu a koľko len preventívne. Čo sa týka praskania okien, bolo to na dosť veľkom množstve vozidiel a jednalo sa o vyhrievané bočné okná vpredu. Zistilo sa, že praskajú po zapnutí vyhrievania, a tak to DPB vyriešil po svojom - poodstrihával káble vyhrievania. ?
Reakcia na: TeBeCe #156526:
Čo keby OZ MHD.sk kúpilo nejaké akcie DPB? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.