Ak by politici nerobili debilne rozhodnutia a nerypali sa do letectva tak ako to robili, aj Tatra Air a Slovenske aerolinie by lietali az doteraz (sice asi spojene do jednej spolocnosti, ale lietali by) ako narodny letecky dopravca SR.
Blahoželám, v čítaní si sa nedostal ani po kechov príspevok.
Re #155996 S499.1023: Badám, že si neporozumel. Nikde som netvrdil, že by BA mala linku do Rajky dotovať. Si sa pýtal, prečo by nemohla BA dotovať MHD do Marianky a Borinky. A mohla by (aj). Veď to je skoro jedno, či ju zaplatí obec, mesto či kraj - dokonca v tej či onej krajine. Ide o to, aby tieto linky boli podporené, Doprava je snáď pre ľudí a je v ich záujme v takýchto prípadoch napr. nerobiť z hraníc krajov až takú vedu. ? Dohodnúť sa na financovaní sa nepochybne dá. Dúfam, že "veľká" BID bude len prvý krok. Len tu stále niekto vysvetľuje všetky typy liniek, ktoré tu premávajú. Je snáď neosožné chcieť od susediacich samospráv trebars aj troch štátov, vzájomnú spoluprácu/prepojenie dopravných systémov v čo najvyššej možnej prospešnej miere ?
Po dvoch rokoch od prihody s privretou nohou do dveri a naslednym tahanim dotycneho po ceste sa stala dnes zhruba o 17:50 pri Terne v Petrzalke na linke c. 93 podobna situacia. Socialne poslabsi pan si zmyslel na poslednu chvilu vystupovat, pomalicky sa dotrepkal k dveram, vodic zavrel, pan ostal zakliesneny najprv cely, potom sa ciastocne vystrcil ale ruka mu ostala v dverach, ktoru nemohol vybrat. Autobus sa rozbehol, pan pokial stihal utekat utekal, nasledovalo dalej kratke vlacenie po ceste. Cestujuci upozornili vodica, vodic vystupil, pozrel si miesto z dostatocnej vzdialenosti, k panovi sa ani nepriblizil (...), nastupil a isli sme dalej.
Nehodnotim ani jednu stranu, aj ked by sa dalo, len som chcel, aby ste vedeli, ze sa taketo veci deju asi castejsie, nez si mozno myslime. Kvint3
integrovaná doprava. Domnievam sa, že ak by prebehlo rozšírenie letiska skôr - vtedy, keď to bolo najviac potreba, tak SkyEurope lieta možno doteraz..
Na obyvateľov Rajky s trvalým pobytom v Bratislave sa môžu vykašlať a aj kašlú všetky samosprávy. Čo je na tom správne ?
Re #155924 S499.1023: Samozrejme a tak by to aj mohlo byť. Aj pragmaticky. Ešteže sa vždy nájde dostatok dôvodov prečo veci nejdú.
nuž tak potom je to jasné... pri L801 by to bolo o to menej nákladné na dotácie zo strany obcí, keďže linka slúži hneď štyrom obciam : Rajka, Čunovo, Rusovce a Jarovce. Tu by sa to dalo ešte poriešiť tak, že keby Jarovce príp. nechceli platiť, tak by linka šla obchádzala Jarovce a bola by aj rýchlejšia (odpadla by zachádzka + čakanie na vjazd na hlavnú cestu od priecestia+príp. zdržanie spoja vlakom). Ľudia ju tam využívajú lebo narozdiel od 91+191 nejde pod Nový most, ide rovno k EUBA a ponúka dobrý prestup na linky smerom do Ružinova.
Linku 630 dotuje obec Chorvatsky grob, preto je tam ciastocne bezna tarifa. Ak by niekto dotoval linku 801 tak by tam bola taka tarifa aku by si dany subjekt urcil.
a keby bola dotovaná, tak by myslíš, že tam bola tarifa na bežné lístky? Linku 630 dotuje kto ozaj? Tiež to nie je doprava v rámci mesta, tarifa BID neexistuje a zaujímavé, že tam dali normálne možnosť cestovať úsek Vajnory - Chorv. Grob bez príplatku
A keby v Hainburgu a Wolfsthali nemali IDS, vtedy by na 901-ke možno dovolili vnútroštátnu dopravu? Predpokladám, že tiež nie.
Re #155980 no.ev.di.: Tak to by aj mňa veru zaujímalo, že prečo to tak je.
Pamätníci, bolo o dosť drahšie cestovné do zahraničia oproti vnútroštátnemu aj za socializmu (myslím samozrejme do Maďarska, Poľska..)? Ale vraj aj do Viedne premávala autobusová linka a vlaky cez Marchegg - len neviem v akých intervaloch a kto tým jazdil...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023