Pozdravujem vsetkych z COFAXu, kde je lacnejsie vstupne, ako som cakal Co sa mi vcera stalo a totalne ma vytocilo:
Nastupil som na Bajkalskej do 1315 na 63, ktora mala poruchu - nefungovali strojceky a ani na kabinke vodica nesvietil cas. Pri vystupovani na Racku som to vodicovi oznamil, tvaril sa sice prekvapene, ale potom poziadal ludi nech vystupia, ze voz ma poruchu. V ludoch vzkypela paradna davka odporu, zacali nadavat a blablabla... Potom mi zacala nejaka tlsta gorila nadavat, ze co som to spravil, ja som mu povedal ze co by spravil, keby ho chytil revizor, on mi povedal ze by to obetoval. Jedna asi 40rocna pani tam zacala dost silno kricat na vodica, tak som zase nastupil do voza a zacal argumentovat tym, ze vodic predsa ma pravo pri poruche vozidla odist bez ludi na poruchu, dostal som take otazky ako ci je to porucha motora alebo co a ze ci som zdravy, preco som to spravil, ze som debil a podobne nadavky. Ked som vystupoval, tak ma zastavila dalsia gorila, ktora mi zacala hubovat a vraj ci to ma dat do novin, ze mi da cez drzku (hmmm, to mi povedal aj ten prvy ). Vazne to naberalo na otackach a keby som nebol odisiel, tak by sa mi cez hubu asi aj uslo, boli to poriadne vazby... Takto som dopadol bez ujmy na zdravi, ale adrenalinu som mal nad hlavu. Obcania Bratislavy su na hlavu... vacsina...
Nastupil som na Bajkalskej do 1315 na 63, ktora mala poruchu - nefungovali strojceky a ani na kabinke vodica nesvietil cas. Pri vystupovani na Racku som to vodicovi oznamil, tvaril sa sice prekvapene, ale potom poziadal ludi nech vystupia, ze voz ma poruchu. V ludoch vzkypela paradna davka odporu, zacali nadavat a blablabla... Potom mi zacala nejaka tlsta gorila nadavat, ze co som to spravil, ja som mu povedal ze co by spravil, keby ho chytil revizor, on mi povedal ze by to obetoval. Jedna asi 40rocna pani tam zacala dost silno kricat na vodica, tak som zase nastupil do voza a zacal argumentovat tym, ze vodic predsa ma pravo pri poruche vozidla odist bez ludi na poruchu, dostal som take otazky ako ci je to porucha motora alebo co a ze ci som zdravy, preco som to spravil, ze som debil a podobne nadavky. Ked som vystupoval, tak ma zastavila dalsia gorila, ktora mi zacala hubovat a vraj ci to ma dat do novin, ze mi da cez drzku (hmmm, to mi povedal aj ten prvy ). Vazne to naberalo na otackach a keby som nebol odisiel, tak by sa mi cez hubu asi aj uslo, boli to poriadne vazby... Takto som dopadol bez ujmy na zdravi, ale adrenalinu som mal nad hlavu. Obcania Bratislavy su na hlavu... vacsina...
J
igorko: podľa mňa cesta je všetko len NP. A prečo? No ak to rátam tak po dobe životnosti je asi 200 K7XX, 60 I28X a nejaké TAM-i nejazdia. Na CNG chcú zmodernizovať 180 K7XX aj s TAM-ami sa začalo (bola by škoda, keby sa vyradili) a I28X by sa vyradili. Takže by bolo celkom namiesto cca270 busov bolo cez cca280. No to je za predpokladu, že 50 busov z tých sto bude dlhých. Nechem písať kĺbových, kedže chcú kúpiť 15m na linky typu 90,68 alebo by sa hodili aj na 59,198,86. Neviem, koľko je to dohromady poradí. Ale určite by sa našli aj iné linky.
Tento rok bude prerobených 80 busov na CNG, na budúci bude štátna kapitálová dotácia na ďalších 30 a 2005 ďalších 30 to je 140 a mestské zastupiteľstvo zaviazalo vedenie mesta nájsť prostriedky na reko ostatných busov. Ak by v 2004 a 2005 našli na 40 tak plán splnia. Ono to pôvodne malo byť z pôžičky 160 mil to však vedenie mesta odmietlo, kvôli dlhu mesta. Samozrejme toto sú predpoklady ako by to malo byť, ale či to tak naozaj bude? Mestské zastupiteľstvo už toľko vecí schválilo a nič z toho nebolo.
Takisto DPB môže požiadať o štátnu dotáciu na nákup NP busov ako to urobili Košice. Neviem však akú čiastku KE na tie Solarisi dostali.
Keď som robil autoškolu tak na SAV tiež takto vyhodil blinker a ja som zastavil. Samozrejme, že mal ešte otvorené dvere, takže som stál dosť dlho, dokonca som odišiel bez toho aby som ho pustil, lebo on stále stál na zastávke. Inštruktor mi povedal: na túto vyhlášku sa okrem skúšok vyser ak sa beusáci nevedia správať a nemajú ohlad k iným vodičom, prečo by ho mali mať iný k nim. A má pravdu. Aj keď ja vždy pustím bus či trolík ak stíham zastaviť, ale to kvôli tomu, že o MHD mám záujem. Iný sú naučený od vodičov MHD, že sa zastaviť NEOPLATÍ.
Andy: a homologizovať sa má tá 21Tr v DPB?