Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KLF #16230:
Asi ta sklamem, ale tri osoby si spojil do dvoch 🙂 Mas blbe info 🙂
Reakcia na: Turbo #16228:
No ja tu nemam problem vychadzat s ostatnymi. S kym chcem vychadzat, s tym vychadzam, takze ja problem nevidim. No a to ze som ***** - co ja viem... no asi som. Ked to ty tlstucky co jazdi s bicyklikom po BA a hra sa na autobus s Andym tvrdi, asi to tak bude Turbo. Mimochodom od cloveka co ta videl som pocul, ze si riadna "hříčka prírody" co sa ksychtika tyka... Toz, tak neviem. Ale OK.
Zopar technickych otazok na vrbust vedenie:
1. Vie mi niekto vysvetlis, ze podla coho sa vrchari rozhoduju ako upevnia trolejove vedenie? Niekde je zavesene na takych nosnych lanach, niekde na takych tyciach (vypadlo mi ako sa to vola) a niekde to je len tahane lanom.
2. Podla coho sa rozhoduju, ci na lane bude vedenie zavesene tou deltovou svorkou alebo tou klasickou(neviem ako sa nazyva)? Lebo napriklad na Mierovej, kde je asi kilometer noveho vedenia sa to rozne strieda.. Chvilu to, chvilu hento.. Ale pri tych klasickych su vacsie previsy vedenia.
3. Naco tam davaju tie pevne svorky? Vacsinou to vyzera tak, ze keby ich dali dole, tak by bolo vedenie rovnejsie.
Reakcia na: KLF #16190:

Clovece, ja sa cudujem co to tu pises. Ale ako sam vravis, budes v tom pokracovat... Je mi velmi luto, ale jednu vec ti poviem. Este predtym, nez to poviem, ti chcem oznamit, ze ja tu na tomto fore nikomu nebudem prihrievat polievocku alebo podobne. Ber to ako fakt, ktori sa neda prehliadnut. Ked pises k veci tak si uplne normalny, ale niekedy ti v hlace preskoci a zacnes pisat chujoviny na rozne osoby, ktore si to vobec nezasluzia. Prosim ta, este pred tym nez na mna vyletis a napises mi ze som ***** vedz, ze neuskodilo by sa zamysliet nad tym co tu pises a preco mas prave ty take problemy vychadzat tu s ostatnymi... Ja viem, ja do toho nevidim a podobne, ze... Dobre, naozaj som to nechcel napisat, ale po tom co som tu od teba cital som dospel k zaveru, a teraz prepac ze to takto napisem, ze si *****.................
Reakcia na: Spectre #16208:
V normálnych DP (t.j. okrem BA a Plzne) je napájanie T-busov izolované, t.j. ani jeden trolejový vodič nemá potenciál voči zemi. Ekonomická nevýhoda nie je podstatná, podstatná je bezpečnosť.
I.
Reakcia na: PvvS #16225:
je to nieco fantasticke ! keby si to mal porovnat so Skodou 22Tr ?
Ak to je naozaj take tiche - to by bolo do BA idealne !!! A asi nielen do BA...
(Aku to ma vyzbroj?)
Reakcia na: KLF #16224:
Ani ne .Byl jsem na oslavách v Ostravě a pokud s tím řidič umí, tak je to skoro stejný jako kloubák. Jenom si musí dát bacha na vybočení zadního dílu. Jde tam asi o 1,4 m. na každou stranu. Musí se nechat že tak tichej trolejbus jsem asi ještě nezažil. Tady mi vadily i přejezdy sběračú přes sekčák. Protože byly slyšet. Nic jinýho. A to tam s tím bez problémů jezdili i 60-70 km. Kdo se nedržel ,tak měl co dělat aby ty rozjezdy ustál. Fotky dám na na net asi večír.
Reakcia na: J #16220:
FANTASTICKE !!! 😉 len u nas si neviem predstavit ako by to premavalo. 😉 To je na siroke bulvary.
Reakcia na: J #16219:
Ustupok mala urobit US ambasada a nemusel sa stavat ten priblbly druhy vjazd do garazi !!! 😢 A nie DP.
Reakcia na: J #16218:
Uzavret by mali ten druhy prejazd. tento je frekventovany vzhladom na to, ze je to odbocka hore na Sibirsku a do tej oblasti.
Reakcia na: J #16219:
optimista, ze vyluka, mas predstavu co by to znamenalo ? sak ta trat sa tam pouziva ako obratisko tusim pre 3 linky a dalsie 2 tadial "iba" prechadzaju, inac to znamena odrezanie nabrezia v smere do KV. A nahradna autobusova linka, no pokial viem tak vsade u slusnych ludi je snaha presadzovat elektricku trakciu a nie spalovanie uhlovodikovych paliv. (a to nevravim o tom, ako by sa asi tvarili ak by mali vypravovat taku linku, ked je dokonca problem raz za x noci nasadit miesto nocneho trolejbusu autobus a skrz podobnu argumentaciu (udrzba meniarni a nahradzanie autobusmi) bola poslana svojho casu do plynu myslienka prevadzkovat viacej nocnych spojov na zavislej trakcii miesto busov)
Mimochodom ak by ste nevedeli, tak na Mostovej-J esenského sa začne robiť asi tak o mesiac. Bude dvojkolajka s vjazdom oproti vchodu do SF. Celé by to malo trvať tri mesiace. Myslím si, že DPB by mal urobiť ústupok a v čase koncertov by bola výluka. Alebo proste každý deň by eliny nejazdili od 19:00 do 21:00 cez Mostovú ale po obchádzkach a bola by náhradná linka autobusová s trasov po kolajoch a to SNP, tunel, Nový most, Šafko, SF, Šafko SNP. Kedže SF nebude vďaka novým oknám vadiť hluk ale otrasy z prejazdov elín.
Ten prejazd cey trať kúsok ya Račianským mýtom obnovia alebo ostane uzavretý resp. neprejazdný. Vyhľadom na to, že o 50m je ďalší, by mohol ostať nefunkčný.
Zabudol som svoj mail. Tu je
Nemôžete mi niekto dať mail na Turba. Dosť by som ho potreboval. Pošlite mi ho prosím na mail aby sa tu nezverejnoval. Diky
Reakcia na: Andy #16213:
mohli by sme vymysliet neake vhodne heslo (napriklad "Proletari vsetkych krajin, spojte sa!" alebo nieco v podobnom duchu pionierkych cias ked sa zbieral zberovy papier vo velkom 🙂 ) a dohodnut sa a kazdy by vytlacil na jednu A4ku jedno pismeno (take velke) a v spravnom poradi by sme mu to odovzdali nech si precita 🙂
Reakcia na: Tomas #16210:
Vsak ani ja som este tusim v 2. pasme nestretol revizora, ale bude to tym, ze tam nikdy nechodim 🙂 Revizori sa ale fakt najviac vyskytuju v okoli Noveho mosta, Autobusovej stanice a Hlavnej stanice...
Reakcia na: si #16212:
Vymyslel to Michal Milata, je to kravina, ja to neurobim ani keby ma chcel vylucit z Klubu priatelov Milatu a Hromadnej a Regionalnej dopravy.. Inac s tym stvrtkom to bolo tak, ze v jeden stvrtok sme sa dohodli, ze to bude byvat v stredu, lebo stvrtok viacerym ludom nevyhovuje. Asi si tam vtedy nebol. Kvoli Milatovi sa ale zacali schodze premiestnovat na 16:30, resp. 17:00, co je horsie, ze nikto nikdy nevedel kedy vlastne ta schodza bude naozaj.. 🙂 Aj tak v poslednom case su tie schodze dost o nicom... Podla mna tie psiskove referaty su o nicom, lepsie to byvalo tak, ked Kajdi, Hornik, Vingalik a Weigl porozpravali o novinkach, vylukach, zmenach a pod. Na poslednej schodzi sme sa vlastne nic nedozvedeli.. 🙂
KPMHaRD:
1. to s tou slohovou ulohou to ma byt ako navrh na zmenu stanov zdruzenia, alebo proste iba niekto nema co robit a chce si citat doma neake pokecy (alebo potrebuje splnit ulohu v skolskom zbere stareho papiera ? 🙂 ) Neak som to vobec nepochopil a vobec...

2. terminy schodzi - volakedy davno sa hlasovalo o tom, ze kedy budu byvat schodze a odhlasovalo sa ze budu byvat vo stvrtok o stvrtej (lebo to tak vyhovovalo najvacsiemu poctu clenov). Potom vsak komusik stvrtok prestal vyhovovat a tak to zmenil na stredy, bez toho zeby vobec zistoval (aspon o tom neviem) kolkym clenom to v tu stredu vyhovuje a kolkym nie (vdaka tomu som v poslednom case na schodzach viac nebol ako bol a poznam este dalsich clenov ktori na schodzi neboli z podobneho dovodu uz aj par mesiacov; a potom mi unikaju take "podstatne" problemy ako som spominal tu v bode 1.)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.