atletika vs. hokej - no o väčšej európskej sledovanosti hokeja by som teda veľmi pochyboval pozri si napr. exZlatú/Diamantovú ligu vs. už neexistujúcu Ligu majstrov
ale nepredpokladám, že by sa mali zatvárať hranice...
Hug0: Pretože štvordverákom ako i niektorým trojdverákom kvôli už nefunkčnej klimatizácii spraviť otvárateľné bočné okná. Konkrétne to sú 1501, 1505, 1507, 1509, 1510 a 1511. Tieto vozy majú síce strešné okná otvárateľné,ale nie vždy. To strešné okno sa otvorí, ale absolútne žiadny vzduch neprúdi dnu. Vozy 1502, 1503, 1504, 1506 a 1508 majú otvárateľné bočné okná, čiže tam logicky prúdi ďaleko viac vzduchu.
V 2005 napriklad Finsko uzavrelo hranice kvoli MS v atletike a to tiez nie je extra sledovany event Len ma zaujimalo ci sa preto nahodou nieco podobne nechysta aj u nas
tuším jediný raz to robili Rakúšaci pri ME vo futbale (možno predtým Holanďania 2000 alebo Portugalsko 2004) - a myslím, že práve kvôli Anglánom a Nemcom lenže ME vo futbale sú oveľa známejšie vo verejnosti ako MS v hokeji, ktoré reálne sledeuje nejakých 7-8 euro krajín hrajúcich v špičke... pri hokejových MS som pri Nemecku 2010 nepočul, žeby robili kontroly...
neidealizujem si síce hokejových fanúšikov, ale myslíš, že sú až takí agresívci typu Srbi-Angličania-Poliaci? a okrem toho nikto z tejto trojice na ms aj tak nebude...
A skúsenosti s MAN/AEG GT6/8N z Mníchova a Brém, kde sú podstatne menšie oblúky ako v Bratislave, bez prechodníc a navyše na normálnom rozchode (pre tieto dovody v týchto mestách nikdy nejazdili klasické Duewagy), by ti nestačili ? ?
ear4: Zaručene nebolo v tej SOR-ke až tak horko. Skús sa zviesť podľa Teba autobusom Mercedes Benz O 405 GN2 a uvidíme, hlavne so štvordverákom. Prajem Ti "príjemné" cestovanie.
§ 1, článok b, odsek 1: Je však rozdiel, či je medzi nízkopodlažnou a vysokopodlažnou časťou len jeden malý schod alebo dva veľké. Variu LF sú v BA mnohí naklonení, osobne to však vnímam ako dávno prekonanú koncepciu. Či už LF+ alebo LF-.
§ 1, článok b, odsek 2: Skúšky bez cestujúcich vraj musí robiť odznova kvôli tomu, že kdesi dolámali zberač.
Proti dynamicky otočným podvozkom v zásade nie som, ale zas v Budapešti na linkách 4 a 6 nie sú veľmi prudké oblúky, takže by bolo treba správanie sa takéhoto vozidla na bratislavských tratiach overiť - mali by niečo zapožičať, ale nie iba tak ako 06T, ale nech to premáva aj s cestujúcimi (aj keď nepochybujem o tom, že V. Pol1/3 bude všetko komplikovať).
Inak keď už sme to načali, aký je Tvoj pohľad na riešenie typu Eurotram (t. j. dlhé články bez podvozkov a veľmi krátke články s podvozkami)?
radujme sa, veselme sa, redukcia počtu liniek a zlepšenie intervalu asi nehrozí...
Re #153383 no.ev.di.: "tak dve eliny sa tam asi nepomestia." to nehovor ani zo srandy, choď sa tam pozrieť, tam je maľba aj na 2 eliny + rezerva... dnes som si tam pozrel dve krátke spojené, a keď išla okolo miesta, kde by mal byť začiatok zastávky, tak miesta za ňou bolo dosť. práve preto by to mohla byť spoločná zastávka pre 1,2,3,5,7,8,11,17+94
súhlasím so zmenami zatávok v centre, lenže do toho "sa" nikto asi púšťať nechce/nebude, napr. tá kombinácia tesco-mariánska je fakt extrém... Jesenského by sa dala presunúť oproti tescu, miesto tam je, len by museli posunúť trať o jeden nevyužitý jazdný pruh smerom ku kamennému...
Re #153377 ear4: teraz sa ti tu ozve x hlasov, že to (vraj) nie sú garantované NP ? btw. osobne sa radšej odveziem na 99ne 41xx ako 45xx
veľké číslo ? stačí ti? ? alebo takto : väčšie číslo ako ostatné ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
ale nepredpokladám, že by sa mali zatvárať hranice...