tento nový zaujímavý tender tu už raz bol vo fóre
a stále neviem, akým spôsobom prebieha kosenie a zametanie, keď to čistenie tam jednoznačne majú odpísané z nejakého prospektu
čo je to za pravidlo "poltretiny"? tebe to asi príde ako blbá otázka ale počul som to asi len po druhý krát, takže ak môžem poprosiť, vysvetlil by si mi o čo ide?
T6C5 je síce zaujímavé vozidlo, lenže existuje práve v jednom exemplári na svete a Strausberg ho rozhodne nemieni predať a pravidlo "lebo poltretina" pri ňom platí rovnako.
"STRUČNÝ OPIS ZÁKAZKY ALEBO NÁKUPU (NÁKUPOV)
Špeciálne vozidlo na čistenie koľajových tratí na automobilovom podvozku so zametaním a kosením, s hydraulicky poháňaným koľajovým adaptérom pre rozchod 1000 mm, max. rýchlosť 25-40 km/hod, priemer prejazdu oblúkmi min. 18 m vpred a vzad ABS/ASR systém na každej náprave, pracovná rýchlosť 5-10 km/hod, aretácia nápravy podvozku, záťažová signalizácia pri preťažení vozidla, nadstavba poháňaná od motora podvozku. Samotné čistenie prebieha bezkontaktným umývaním a čistením koľají pod vysokým tlakom min. 1000 bar a súčasne sú voda a nečistoty odsávané späť do zásobníka. Čistiaci systém valcových kief s bočnými kruhovými kefami na ľavej a pravej strane medzi nápravami pre otvorený a uzavretý koľajový zvršok o šírke 2800 mm. Predmet zákazky nesmie byť prototypom alebo výrobkom vývojového typu.Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch."
Existuje vôbec také vozidlo, alebo chce byť DPB prvým prevádzkovateľom takéhoto vozidla na svete? ?
Dufam JOKE s tymi ventilatormi, keby ani nevrcali tie vrtule tak ani neviem ze tam su dajake , sauna je tam ci tak. Preco mam pocit,ze robis reklamu starej KAROSE -dnesnemu Ivecu ? Kolko ti platia ?
tie drážďanské som nenašiel, ale narazil som na T6C5. A tamtoho zrejme ani nenapadne pridávať si robotu predsa. ?
Re #152072 Papyr: Ja že Pedro Ximenéz ?
Re #152073 no.ev.di.: nemyslím, že to sú policajti, ktorí by boli proti obojstrannej premávke električiek
Re #152081 Valec: hej, ale imho, by bol dopyt po doprave vyšší ak by premávali električky - aj keď s prestupom. V prípade náhradnej autobusovej sa ľudia rozlezú po ostatných linkách - aj tak musia na autobus a často lepšie spojenie ako s x14.
Možno vymýšľam, ale zaujímavé pre takéto prípady by bolo zopár PLF s obomi stredovými dverami..
"Takych 5 vrtulových vháňadiel v karose totiž vystači na schladenie celeho busu a neotvaranie zbytočne maleho okna pre už prehriateho vduchu z ulíc." HAHAHAHAHAHA ? To si nepletieš s iným typom autobusu náhodou?
Dam tip na kratku anketu uvedte typ dopravneho prostrediedku v ktorom vam je najteplejsie ? U mna jednoznacne Karosa tie stresne elektricke vetraky-- nechapem toho vyznam... Najlepsie je asi v Ikaruse 4xx otvori sa velky vetrak a ako tak sa vhana dnu.
49 novych busov V BA z 250 planovaných je len pokosenim suchého trávnika v DPB, ale to, že v prerobenom trolejbuse už nenájdete ani 2 horné ventylatori na vháňanie vzduchu je výsmechom pre potiaceho BA cestujúceho. Takych 5 vrtulových vháňadiel v karose totiž vystači na schladenie celeho busu a neotvaranie zbytočne maleho okna pre už prehriateho vduchu z ulíc. Trolejbus v Bratislave s konštrukciou roku 1980 je ničim iným, len hanbou DP. Tak čo vy na to socialisticka MHD? A keď znova nastupim do trolejbusa dám si radšej mentolky aby som mal lepši pocit z prepotenych sedačiek. ?
Samohasiace zariadenie uhasí menej ako polovicu požiarov, tuším okolo 30% to bolo...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike