Inak ako je to s tou klimatizaciou v novych SOR NB 18 CITY ????? V popise vozidla sa píše že niektoré vozidlá majú strešné klimatizované jednotky. Ak je to pravda, preco ich potom nemaju vsetky ????? ?
ad 186 velke ono si mal vtedy asi, dokonca aj na imhd su foto mimo ine testovaný KE solaris na 186 pri Technopole
ad štrajk, tie 2 vozy boli 1915 a 1510 a robili svoje pravidelne služby takže 1915 končila okolo 9.00 na bajkalskej, išiel som stým do školy
Re #151987 Marek1978: čo si ja pamätám vodičov na špičkových poradiach tak: 1867 neskor 1922 (oba vozy mali , 1881 neskor 1510, 1915, 1206 neskor 1917, 1214
čo na tom tuneli ešte robia hovädá? Nebodaj tam ikognito postavili ten výťah a LIDL uprostred ? to by sa dôchodci potešili, tzv. LIDL-underground ? a rovno dobrý dôvod tam spraviť zastávku ?
Ano, ked zacinala linka 120, tak na nej jazdili este kratke karosy az neskor zacali jazdit klbaky. A presne jazdlili tam 1915, 1214, 1887, 1843 co si pamatam. A interval bol v sobotu zrana do cca 8 hod 40min, potom 15min a po 18 tej opat 40 min a posledny isiel tusim o 21.05 do petrzky.
A ja si pamatam este na linke 45 ked prisli tie nove karosy 1200 a 1201 este v modrom natere 3-dverove a aj ikarus 283 v oranzovej farbe.
Máš pravdu, ja som to len tak zjednodušene napísal, lebo si presne nepamätám okolnosti a dobu vzniku linky 120. Pamätám si 58 na Jelačičovu - jazdili tam Vrakosy B 731/732, predtým asi aj ŠM-ky. A na linke 120 bola neskôr zavedená aj premávka počas soboty. Jazdili tam okrem iného aj vozidlá 1915 a 1510, počas veľkého štrajku vodičov premávali len dve poradia, z toho na jednom bol určite Ikarus 283, keďže som sa ním viezol. A keď sme pri tom štrajku, tak na Zochovej vtedy náhodne zastavovali autá a brali ľudí do Petržalky. To len tak pre zaujímavosť. ?
Re #151954 Technopol: Ja si pamätám ešte červený 280.10 na 112-ke a žeby som si linku 186 k Technopolu nepamätal? ?
čiže po nábreží nepôjde nič a ostane akurát 2,3,5 (po Nám.Ľ.Štúra) a 11 + možno nejaká okružná linka Nám. Ľ. Štúra - Šafko► - Vazovova (skrátená L4)? ?
v Ovsišti je momentálne problém s prekladom 84 a 99, jazdi to kadejako sproste, niekedy pripadne nejaký odchod L84 medzi dva spoje L99 ale zvyšok tvoria vláčiky alebo 1-2min odstup najviac. Najlepšie by bolo keby L99 mala v špičke posilu Ovsište - Farského do polovičného intervalu a L84 by bola v Petržalke skrátená, resp. odklonená inam.
Ani nie. Ved tak premavala aj volakedy a cas bol do 29 min. A nezabudni, ze nastala na racku. To bol fakt dobry, rychly spoj od technopolu cez bajkalsku, zimak, trznicu, hl.stanicu. Spajalo to vsetky dolezite body a rychlo. Mozno by som radsej zrusil linku 84. Ta tiez uz nepremava cez EU, ale hlavne, ze ide k intrakom. Len by zase ovsiste prislo o spojenie s mestom.
podla dnesneho zhonu pri riviere to vyzera na vikendovu vyluku KV ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.