Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #151416:
len na čo bude dobrý taký t-bus čo bude mať v Petržke len 3 zastávky?! Teda ak sa konečná Ovsište ako zastávka počíta, keďže je asi tak 50-60m vzdialená od Ovsištského námestia a možno 1% cestujúcich z tej lokality tam nastupuje, inak všetko vystúpi a nastúpi pri DK Ovsište.
Reakcia na: MatejBA #151415:
z Dúbravky by začínali dve linky s intervalom 4/5/5//10, jedna by šla cez KV, druhá cez Patrónku a od obratiska v Karlovke by sa pripájala ďalšia linka s intervalom 4/5/5//10. Čo som robil ja návrh a bol celkom dobrý tak som mal 4 linky cez KV, dve tam končili a mali intervaly 8//15, pričom L7 (ako dnešná L17) mala interval 8/-/8//- čiže v sedle jazdilo do KV o 2-3 spoje na hodinu menej čo by si nikto nevšimol, keďže eliny nejazdia v sedle až tak využité a potom poobede by to bolo zlepšenie z terajších 25spojov na 30 a s tým návrhom jednej linky 24spojov. Síce dokopy by to s terajším stavom dávalo o jeden spoj na hodinu menej ale poobede je špička znesiteľnejšia. Víkendy by dopadli takto : súčanosť 15 spojov/h, môj návrh 12spojov/h (s 15min int.) a 1linka/1radiála (pri 10 min, cez KV dve linky, jedna pokračuje do Dúbravky) tiež 12 spojov/h.
Reakcia na: Majo #151367:
Ešte je tam, že "... - Saratovská - M. Scheidera Trnavského - Karloveská - ..."
Reakcia na: no.ev.di. #151405:
"cez Ovsište z Apolla by mohol ísť trolejbus" niežeby "mohol" ale on aj "mal" ísť Tbus cez Apollo.
nepamätáš si na výroky realitného magnáta gyurkovszkeho pri otváraní Apolla, že "most je pripravený na natiahnutie trolejového vedenia"...?
a ak ma pamäť nekjlame, tak mal ísť minimálne v trase apollo-euba-gettingova-ovsište/konečná/
a ak si ešte dobre pamätám, poslanci magistrátu už raz neschválili návrh dpb na zatrolejovanie...
Reakcia na: no.ev.di. #151412:
Neviem, ci zrovna pre karlovesku (A dubravsku) radialu by bol vhodny interval 4/5/5/10 - teraz mas (ak berieme 6 liniek rano a celodenny interval 12 minut a neberieme do uvahy to, ze niektore linky koncia skor) tak to mas 2/2,4/2,4/4 iba na KV radiale 😉 a ty navrhujes zdvojnasobit interval - to by ti potom system 1 el 1 rad asi moc nepomohol 🙂
Reakcia na: Martin Fundárek #149004:
Síce neskoro, ale predsa reagujem na tento príspevok. Oneskorenie je spôsobené tým, že mi to nedalo a v knižnici som si ešte raz pozrel ten článok. Úprava ČR spôsob vymáhania osobných údajov v r. 1998 vôbec neriešila. Z toho teda vyplýva, že ako teraz u nás, tak ani vtedy v ČR otázka "zadržania" cestujúceho nebola v zákone riešená. Preto sa dá s pomocou právnických vedomostí daný článok považovať za bernú mincu nášho súčasného stavu. Autor toho článku síce chválil vtedajšiu úpravu v našom zákone o cestnej doprave, no ako ukazuje prax, táto naša úprava je nedostatočná.
Reakcia na: Petto #151409:
Tak električka by bola najlepšia, ale t-bus cez nábrežie cez Staromestskú na Nám. 1. mája by tiež nebol na zahodenie. Najmä ak by sa v budúcnosti zatrolejoval Lamač (trolejbusová 30) a zriadila by sa trolejbusová 32.
Reakcia na: Petto #151411:
tiež neviem načo chodia električky v takom počte (čo sa týka liniek) a v druhom rade tak hustom teda. Keby sa podarilo v budúcnosti (dosť vzdialenej) presadiť návrh 1 linky na 1 riadálu, tak by som to zhrnul do intervalu 4/5/5//10. Podľa mňa by mal byť interval v poobednej špičke slabší ako v rannej, teda tak ako to je u nás u každej t-bus linky a u väčšiny a-busov. Pár rokov naspäť bola cez leto výluka v Ružinove. Keď to prerátame podľa prádzninovej kapacity (L8+9+14) 640+880+640=2160 os/h (= 19,636 spojov vykonaných kĺbovým a-busom) a ak sa dobre pamätám, tak X14 premávala v intervale 6min = 10 spojov/h = 1100 os/h. Tak ma napadá otázka, že prečo sa tak vyhadzujú peniaze na jazdy prázdnych električiek. Chápem, že nemôžem čakať plné spoje pred 6ráno alebo po 20 a treba ponechať nejaký interval ale plytvanie vzkm len pre spojenia odvšadiaľ všade a ešte k tomu s takým sprostým intervalom je choré ?
Reakcia na: no.ev.di. #151410:
Nato, že chodili abusy redšie ako vsetky eliny dokopy, tak uplna pohoda, kto vie co by to spravilo zajtra ? ? ?
Ako zvládala náhradná doprava za električky nápory cestujúcich do KV a Dúbravky?
Reakcia na: no.ev.di. #151408:
Taka elina na CSU namiesto 31/39 by teda kapacitne pomohla riadne , otazne je ,ako by sa tam tocila uz teraz je to obratisko malinke. Tbus by neriesil nic - pochybujem ze by sa spravil subeh tbusov a elin po nabrezi - okrem toho zamena abusu za tbus na 31/39 by kapacitne nic nepomohla, ekologicky uz tiez velmi nie, ved skoro vsetky nove busy su uz EURO5 ci EEV. Jedine ak spojenie CSU trolejmi s patronkou ,ale to je tiez podla mna malo vyznamne.
Na letisko by bolo fajn potiahnut kable a bola by tbusova 61.
Reakcia na: Petto #151407:
no kam ešte okrem Trnávky a Lamača môžeš t-bus rozšíriť? Možno na Tomášikovu, Vlčie hrdlo a na Slávičie údolie kde vraj v hre aj električka.
Reakcia na: no.ev.di. #151405:
Tbus by mohol ist ,ale su to vsetko len nase navrhy - v praxi nerealizovatelne , lebo DPB, jedine co dostane Petrzalka je podla mna elektricka ,inak bude az do svojho konca vylucne odkazana na abusy - toť moje vestenie ?
Neda mi nepodakovat DPB za vyluku elektriciek do KV + Dubravky, takto bolo spojenie abusami s centrom o nieco rychlejsie bez "preferencie" ako elinami s "preferenciou - nebolo to len rychlymi sofermi na X4 ?
Reakcia na: Petto #151404:
čo sa týka t-bus do Petržalky, tak by t-bus mohol ísť cez Einsteinovu, Rusovskú cestu a po trase L99 do Ovsišta, rovnako cez Ovsište z Apolla by mohol ísť trolejbus v trase L68. V trase L93 kľudne a tiež po Betliarskej čiže by ešte mohla byť jedna konečná buď na Antolskej alebo na Jasovskej. L94 by som po dostavbe el. trate riešil iba ako špičkovú a-bus linku, L93 by premávala v intervale 4/7-8/5//7-8 a L94 by ju v špičke prekladala do polovičného intervalu. L68 by mala interval detto ako L68. Po dostavbe el. trate do Petržalky stratí L94 význam pre časť ľudí, ktorí cestujú na Kollárovo nám., a okolie Vazovovej.
Reakcia na: pato922 #151401:
Obyvatelia DNV by ti za tbusovu 21 "podakovali" ? Z expresu by si urobil obslužnú linku teda aspon v centre. A robit tbusovu trat pre nejaku malu mestsku cast ako Zahorska Bystrica mi pride neefektivne , trol.trat by bola ked tak efektivna do Lamaca ( 30 + 63 ) i Petrzalky ( 93/94 )
Reakcia na: pato922 #151401:
lenže kapacitne máš t-bus to isté ako a-bus. Keby mi bola u prdele kapacita, tak by som si nerobil ťažkú hlavu a povedal rovno : "zatrolejovať trasu L83" a hotovo. Lenže zober si, že 1klbák = T3, čiže ak L34+83 spravia ráno 15 spojov, v sedle 8, poobede 12 a cez víkend 5, tak by to zvládli súpravy T3 v počte 7-8 spojov/4/6//2-3. Určite by som to ale nenavrhoval keby tam mala električka takto mizerne premávať, čiže by som zrušil/oslabil L21, resp. ju zlúčil radšej s L25 a spravil z toho linku typu 59, resp. 92 a posilnila by sa L20 a 22 ako odvoz k električkám. Keby to prebralo L21 ešte aj, tak by električka v trase Dúbravka - Polianky - Patrónka - Pražská - Hl.st. - ... mohla premávať v intervaloch 4/5/5//10. Pre porovnanie kapacity L21/34/83 vs. električka :
2970/1320/2200//880 vs. 3300/2640/2640//1320
Reakcia na: N/A #151396:
Nemám s tým oznamom žiadny osobný problém, len kacka vyhlásila súťaž, kto v ňom nájde najviac chýb, tak som sa zapojil. Každopádne je to vizitka DPB... A znalosť pravopisu nie je žiadna odbornosť, mal by ho ovládať každý, predovšetkým ale ten, kto má v náplni práce niečo oficiálne písať.

Re #151399 TeBeCe: Sakra. ? Ale inak keďže tam chýbajú až 2 písmená, domnievam sa, že to nebol ani len preklep, ale dotyčný si myslí, že sa to tak píše. ?
Reakcia na: no.ev.di. #151400:
ano pokračovať z rozvojom trolejbusových traty ak by sa do záhorskej bystrice ťahal trolejbus potom by sa mohlo pokračovať až do malaciek z výstavbou a sad autobusy by sa nahradili trolejbusom a aj taka linka 37 a potom by mohla ist trat aj do devinskej a 21 by bola trolejbusova je to podla mna lahšie rozširovať trolejbusy ako električky
Reakcia na: AAA #151354:
? dobre to znie. Kiežby sa takú trať podarilo postaviť v budúcnosti, myslím že by dobre riešila kapacitu spojení Dúbravka/DNV/Lamač - centrum, aj keď pre Lamač by som skôr počítal s trolejbusmi ako s tým, že budú Lamačania prestupovať na električku na Patrónke, alebo cestovať L23 (posilnenou v úseku Dúbravka - Lamač) do Dúbravky na električky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.