Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #151411:
tiež neviem načo chodia električky v takom počte (čo sa týka liniek) a v druhom rade tak hustom teda. Keby sa podarilo v budúcnosti (dosť vzdialenej) presadiť návrh 1 linky na 1 riadálu, tak by som to zhrnul do intervalu 4/5/5//10. Podľa mňa by mal byť interval v poobednej špičke slabší ako v rannej, teda tak ako to je u nás u každej t-bus linky a u väčšiny a-busov. Pár rokov naspäť bola cez leto výluka v Ružinove. Keď to prerátame podľa prádzninovej kapacity (L8+9+14) 640+880+640=2160 os/h (= 19,636 spojov vykonaných kĺbovým a-busom) a ak sa dobre pamätám, tak X14 premávala v intervale 6min = 10 spojov/h = 1100 os/h. Tak ma napadá otázka, že prečo sa tak vyhadzujú peniaze na jazdy prázdnych električiek. Chápem, že nemôžem čakať plné spoje pred 6ráno alebo po 20 a treba ponechať nejaký interval ale plytvanie vzkm len pre spojenia odvšadiaľ všade a ešte k tomu s takým sprostým intervalom je choré ?
Reakcia na: no.ev.di. #151410:
Nato, že chodili abusy redšie ako vsetky eliny dokopy, tak uplna pohoda, kto vie co by to spravilo zajtra ? ? ?
Ako zvládala náhradná doprava za električky nápory cestujúcich do KV a Dúbravky?
Reakcia na: no.ev.di. #151408:
Taka elina na CSU namiesto 31/39 by teda kapacitne pomohla riadne , otazne je ,ako by sa tam tocila uz teraz je to obratisko malinke. Tbus by neriesil nic - pochybujem ze by sa spravil subeh tbusov a elin po nabrezi - okrem toho zamena abusu za tbus na 31/39 by kapacitne nic nepomohla, ekologicky uz tiez velmi nie, ved skoro vsetky nove busy su uz EURO5 ci EEV. Jedine ak spojenie CSU trolejmi s patronkou ,ale to je tiez podla mna malo vyznamne.
Na letisko by bolo fajn potiahnut kable a bola by tbusova 61.
Reakcia na: Petto #151407:
no kam ešte okrem Trnávky a Lamača môžeš t-bus rozšíriť? Možno na Tomášikovu, Vlčie hrdlo a na Slávičie údolie kde vraj v hre aj električka.
Reakcia na: no.ev.di. #151405:
Tbus by mohol ist ,ale su to vsetko len nase navrhy - v praxi nerealizovatelne , lebo DPB, jedine co dostane Petrzalka je podla mna elektricka ,inak bude az do svojho konca vylucne odkazana na abusy - toť moje vestenie ?
Neda mi nepodakovat DPB za vyluku elektriciek do KV + Dubravky, takto bolo spojenie abusami s centrom o nieco rychlejsie bez "preferencie" ako elinami s "preferenciou - nebolo to len rychlymi sofermi na X4 ?
Reakcia na: Petto #151404:
čo sa týka t-bus do Petržalky, tak by t-bus mohol ísť cez Einsteinovu, Rusovskú cestu a po trase L99 do Ovsišta, rovnako cez Ovsište z Apolla by mohol ísť trolejbus v trase L68. V trase L93 kľudne a tiež po Betliarskej čiže by ešte mohla byť jedna konečná buď na Antolskej alebo na Jasovskej. L94 by som po dostavbe el. trate riešil iba ako špičkovú a-bus linku, L93 by premávala v intervale 4/7-8/5//7-8 a L94 by ju v špičke prekladala do polovičného intervalu. L68 by mala interval detto ako L68. Po dostavbe el. trate do Petržalky stratí L94 význam pre časť ľudí, ktorí cestujú na Kollárovo nám., a okolie Vazovovej.
Reakcia na: pato922 #151401:
Obyvatelia DNV by ti za tbusovu 21 "podakovali" ? Z expresu by si urobil obslužnú linku teda aspon v centre. A robit tbusovu trat pre nejaku malu mestsku cast ako Zahorska Bystrica mi pride neefektivne , trol.trat by bola ked tak efektivna do Lamaca ( 30 + 63 ) i Petrzalky ( 93/94 )
Reakcia na: pato922 #151401:
lenže kapacitne máš t-bus to isté ako a-bus. Keby mi bola u prdele kapacita, tak by som si nerobil ťažkú hlavu a povedal rovno : "zatrolejovať trasu L83" a hotovo. Lenže zober si, že 1klbák = T3, čiže ak L34+83 spravia ráno 15 spojov, v sedle 8, poobede 12 a cez víkend 5, tak by to zvládli súpravy T3 v počte 7-8 spojov/4/6//2-3. Určite by som to ale nenavrhoval keby tam mala električka takto mizerne premávať, čiže by som zrušil/oslabil L21, resp. ju zlúčil radšej s L25 a spravil z toho linku typu 59, resp. 92 a posilnila by sa L20 a 22 ako odvoz k električkám. Keby to prebralo L21 ešte aj, tak by električka v trase Dúbravka - Polianky - Patrónka - Pražská - Hl.st. - ... mohla premávať v intervaloch 4/5/5//10. Pre porovnanie kapacity L21/34/83 vs. električka :
2970/1320/2200//880 vs. 3300/2640/2640//1320
Reakcia na: N/A #151396:
Nemám s tým oznamom žiadny osobný problém, len kacka vyhlásila súťaž, kto v ňom nájde najviac chýb, tak som sa zapojil. Každopádne je to vizitka DPB... A znalosť pravopisu nie je žiadna odbornosť, mal by ho ovládať každý, predovšetkým ale ten, kto má v náplni práce niečo oficiálne písať.

Re #151399 TeBeCe: Sakra. ? Ale inak keďže tam chýbajú až 2 písmená, domnievam sa, že to nebol ani len preklep, ale dotyčný si myslí, že sa to tak píše. ?
Reakcia na: no.ev.di. #151400:
ano pokračovať z rozvojom trolejbusových traty ak by sa do záhorskej bystrice ťahal trolejbus potom by sa mohlo pokračovať až do malaciek z výstavbou a sad autobusy by sa nahradili trolejbusom a aj taka linka 37 a potom by mohla ist trat aj do devinskej a 21 by bola trolejbusova je to podla mna lahšie rozširovať trolejbusy ako električky
Reakcia na: AAA #151354:
? dobre to znie. Kiežby sa takú trať podarilo postaviť v budúcnosti, myslím že by dobre riešila kapacitu spojení Dúbravka/DNV/Lamač - centrum, aj keď pre Lamač by som skôr počítal s trolejbusmi ako s tým, že budú Lamačania prestupovať na električku na Patrónke, alebo cestovať L23 (posilnenou v úseku Dúbravka - Lamač) do Dúbravky na električky.
Reakcia na: Majo #151367:
a taka chyba ako "meských lokalít" ti unikla ?
Tak neviem kto má na starosť koordináciu dopravy v mhd, ale je to génies to čo spravil tento víkend tak to snímam pred debilom klobúk dole.
Reakcia na: N/A #151396:
Aj ked skolkarske vyjadrovanie na mieste ako je informacia o vyluke nepovazujes za problem, myslis si ze kazdy kto si vsimne elementarne gramaticke chyby je "odbornik"?
Reakcia na: Majo #151367:
Ty mas ale problemy.Ty si tusim odbornik na vsetko.
Reakcia na: luky133 #151389:
Na toto reagovali aj vodiči liniek 32 33 a 133 a na mieste kde bol na fotke tedom si odfotili 2-3 parkujúce igk, zvyčajne v rôzne dni sa tam opakovali tie isté autá, postúpili to vedeniu a tušim aj K-veským novinám či toto už nevadí vo výhľade a teda je tok ok, alebo či pán Varga nie je majiteľom niektorých z tých áut... ? ?
Reakcia na: MatejBA #151393:
nebu)d trochár, daj tam rovno CapaCity + na zvýšenie prepravnej kapacity v špičke aj 1512 prípadne aj TAMy ?
Reakcia na: Hug0 #151392:
Ja navrhujem stare zname "Za Slovensko, za Tatry, Rusim linku 33 (a zahustime 133, dame aj cez vikend a pocas sediel, dame tam 18m busy)" ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.