Neda mi nepodakovat DPB za vyluku elektriciek do KV + Dubravky, takto bolo spojenie abusami s centrom o nieco rychlejsie bez "preferencie" ako elinami s "preferenciou - nebolo to len rychlymi sofermi na X4 ?
čo sa týka t-bus do Petržalky, tak by t-bus mohol ísť cez Einsteinovu, Rusovskú cestu a po trase L99 do Ovsišta, rovnako cez Ovsište z Apolla by mohol ísť trolejbus v trase L68. V trase L93 kľudne a tiež po Betliarskej čiže by ešte mohla byť jedna konečná buď na Antolskej alebo na Jasovskej. L94 by som po dostavbe el. trate riešil iba ako špičkovú a-bus linku, L93 by premávala v intervale 4/7-8/5//7-8 a L94 by ju v špičke prekladala do polovičného intervalu. L68 by mala interval detto ako L68. Po dostavbe el. trate do Petržalky stratí L94 význam pre časť ľudí, ktorí cestujú na Kollárovo nám., a okolie Vazovovej.
Obyvatelia DNV by ti za tbusovu 21 "podakovali" ? Z expresu by si urobil obslužnú linku teda aspon v centre. A robit tbusovu trat pre nejaku malu mestsku cast ako Zahorska Bystrica mi pride neefektivne , trol.trat by bola ked tak efektivna do Lamaca ( 30 + 63 ) i Petrzalky ( 93/94 )
lenže kapacitne máš t-bus to isté ako a-bus. Keby mi bola u prdele kapacita, tak by som si nerobil ťažkú hlavu a povedal rovno : "zatrolejovať trasu L83" a hotovo. Lenže zober si, že 1klbák = T3, čiže ak L34+83 spravia ráno 15 spojov, v sedle 8, poobede 12 a cez víkend 5, tak by to zvládli súpravy T3 v počte 7-8 spojov/4/6//2-3. Určite by som to ale nenavrhoval keby tam mala električka takto mizerne premávať, čiže by som zrušil/oslabil L21, resp. ju zlúčil radšej s L25 a spravil z toho linku typu 59, resp. 92 a posilnila by sa L20 a 22 ako odvoz k električkám. Keby to prebralo L21 ešte aj, tak by električka v trase Dúbravka - Polianky - Patrónka - Pražská - Hl.st. - ... mohla premávať v intervaloch 4/5/5//10. Pre porovnanie kapacity L21/34/83 vs. električka :
2970/1320/2200//880 vs. 3300/2640/2640//1320
Nemám s tým oznamom žiadny osobný problém, len kacka vyhlásila súťaž, kto v ňom nájde najviac chýb, tak som sa zapojil. Každopádne je to vizitka DPB... A znalosť pravopisu nie je žiadna odbornosť, mal by ho ovládať každý, predovšetkým ale ten, kto má v náplni práce niečo oficiálne písať.
Re #151399 TeBeCe: Sakra. ? Ale inak keďže tam chýbajú až 2 písmená, domnievam sa, že to nebol ani len preklep, ale dotyčný si myslí, že sa to tak píše. ?
ano pokračovať z rozvojom trolejbusových traty ak by sa do záhorskej bystrice ťahal trolejbus potom by sa mohlo pokračovať až do malaciek z výstavbou a sad autobusy by sa nahradili trolejbusom a aj taka linka 37 a potom by mohla ist trat aj do devinskej a 21 by bola trolejbusova je to podla mna lahšie rozširovať trolejbusy ako električky
? dobre to znie. Kiežby sa takú trať podarilo postaviť v budúcnosti, myslím že by dobre riešila kapacitu spojení Dúbravka/DNV/Lamač - centrum, aj keď pre Lamač by som skôr počítal s trolejbusmi ako s tým, že budú Lamačania prestupovať na električku na Patrónke, alebo cestovať L23 (posilnenou v úseku Dúbravka - Lamač) do Dúbravky na električky.
Aj ked skolkarske vyjadrovanie na mieste ako je informacia o vyluke nepovazujes za problem, myslis si ze kazdy kto si vsimne elementarne gramaticke chyby je "odbornik"?
Na toto reagovali aj vodiči liniek 32 33 a 133 a na mieste kde bol na fotke tedom si odfotili 2-3 parkujúce igk, zvyčajne v rôzne dni sa tam opakovali tie isté autá, postúpili to vedeniu a tušim aj K-veským novinám či toto už nevadí vo výhľade a teda je tok ok, alebo či pán Varga nie je majiteľom niektorých z tých áut... ? ?
Áno, zabudol som na farby. Na ten oznam sa dá pozerať dlhé minúty, a stále sa tam dajú objaviť ďalšie a ďalšie príklady autorovho odvážneho opovrhovania všetkými v súčasnosti platnými zásadami grafického dizajnu, gramatiky, public relations a gastronómie...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pato922