1. Električka by pri prechode z Pražskej do priestoru Predstaničného nám. bola zapustená pod úroveň terénu a trať by sa mimoúrovňovo križovala aj so Šancovou ulicou, bola by pod úrovňou komunikácie - tento variant by pripadal do úvahy za predpokladu, že sa nebude uvažovať s vybudovaním električkovej trate na Štefánikovej = ak áno, tak by električková trať prešla do priestoru Predstaničného námestia tam kde kedysi električky mali nástupište, tam by trať vyústila z Pražskej a vetvila by sa pri budove hlavovej stanice na smery Štefanovičova a Štefánikova. Vďaka vyššie položenému terénu by stačilo trať smerom na Štefanovičovu poslať do mierneho stúpania aby sa nekrižovala úrovňovo so Šancovou a potom klesnutie na úroveň terénu Štefanovičovej ulice. Smer na Štefánikovu ulicu by bol vedený v úrovni terénu a tam kde je súčasne električková trať by viedla komunikácia spájajúca Pražskú a Šancovú. Obratisko pre električky by sa zrušilo, nakoľko by linky boli priebežné a spájali Hl. st s centrom a jednou z troch západných radiál (variant 2 linky na radiálu)
2. segregácia trate na Brnianskej a Pražskej by bola zabezpečená rovnako ako na Račianskej, či Karloveskej a pod. Na Štefánikovej by bol povrch trate upravený na pojazďovanie cestnými vozidlami, avšak iba pre MHD, polícia, hasiči a záchranky.
3. Čo sa týka premávky po Štefánikovej, tak tam by ostali trolejbusy a z autobusov len 93, ktorá by mala otočku na Hlavnej stanici, kde by sa prestupovalo z električky na ňu.
Mám v hlave x- variantov ale to už sem nechcem písať, kto by to čítal a jednak mohlo by prísť ľuďom zle ? napíš mi na mail, tam ti to pošlem zakreslené v Google Earth
čo je na tom nepochopiteľné, ak už je viac-menej isté, že zámer IPR sa bude realizovať a električka pri hl. stanici bude mať otočku na úrovni, ktorá má byť nižšie o 1 podlažie ako je súčasná, čo sa v porovnaní s úrovňou Pražskej dá vyjadriť ako 2 PP?
ľavé odbočenia sú pre smer od Patrónky na hl. stanicu
ak nemá byť električka do / z Dúbravky zaústená do priestoru pri hl. stanici z Pražskej, aká je predstava jej zaústenia do suterénu pod Predstaničným námestím a spojenie s traťou zo Štefanovičovej, ak by ešte v križovatke Pražská – Štefánikova – Šancová bola na povrchu?
ako by sa zabezpečila segregácia trate na Brnianskej, Pražskej a Štefánikovej? Viedla by stredom, alebo ako už sa objavilo pri jednej zo strán ulíc alebo by sa líšilo jej umiestnenie v jednotlivých úsekoch? Ak by sa trať viedla na ľavej strane v smere do mesta, kde by bol prestup na busy, alebo by nebol?
nahradila by sa L83 električkou aj v úseku na Štefánikovej, alebo by tam bol súbeh?
nie to nie... Ale chcem poukázať na to, že keď už má byť severná tagenta vedená zčasti v tuneli tak nech to je aj nejaký úsek a nech to má zmysel. Si vieš predstaviť prúdy IAD popri vlakovej trati ako je tá stará zástavba? Ľudí tam porazí a preto navrhujem východný portál kúsok od VÚZ ako je vlaková trať a vyústenie na Patrónke, nech sa podarí odľahčiť nielen križovatku pri SAV a Šancovú ale aj Pražskú a Brniansku. Navyše odbočka po Smrečianskej na Račianske mýto je dielo kazisveta. Už teraz na Račko ústi 5 smerov a my tam ideme ešte hodiť šiesty, tak na to ak potrebujeme dopravných inžinierov, tak zbohom ?
Ja by som bol najradšej keby sa počet vozidiel od SOR čo najmenej zväčšoval. Zvyšovaniu počtu nezabránime nijak, tak aspoň nech nemáme SORky tam kde nemusia byť. Jednoznačne vsádzam na overenú kvalitu Škody a Solarisu ☺ na youtube mali veľmi peknú prezentáciu a myslím, že vyrábajú aj duobusy, tie majú vzadu taký "komín" ako naše Solarisy a potom bez naftového motoru majú vzadu krásnu päťku sedadiel ☺
Nie som zastanca estakadnych rieseni, lebo mas pravdu, dost to zhovaduje mestske prostredie. Tak isto som proti vystavbe celej tangenty. Ale budem sa opakovat: ak by sa uz malo stavat, tak som radsej za hnusnu estakadu ako by sa malo zdevastovat komplet cele okolie Jaskoveho radu, zburat kopec domov a tym narusit raz celeho uzemia omnoho viac ako nejaka ohyzdna estakada nad zeleznicou. Inak k danemu uzemiu mam aj citovy vztah, kedze som vyrastal a byval na Kramaroch, hned oproti dnesnemu ministerstvu skolstva a tak to tam dobre poznam ?
Suhlasim ze cela tangenta je blbos, nakoniec som to napisal hned na uvod mojho prispevku. Verim, ze sa na to peniaze nikdy nenajdu a ak ano, ze tlak verejnosti bude vacsi a nakoniec sa nepodari nic z toho postavit.
Práve som skúsil cez Firefox a tak normálne funguje. Možno iba mne blbne Internet Explorer 8, lebo aj pomerne často mi zamŕza a cez CTRL-ALT-DELETE ho musím reštartovať..
teraz som skúšal a normálne ide
ale veľmi sa mi páči, že pod "ponuka práce" dali foto MBCC, to už na nábor nemali žiadnu foto 17xx alebo 37xx? určite ich je v DPB viac kusov ako Capacity ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon