Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #145140:
V tom čo píšeš máš z časti pravdu. Ano, trolejbusy obnovovať. To je každému jasné.
Chcel som poukázať na to, že žiadna mestská časť némá ideálnu dopravu, každá minca má dve strany.
Reakcia na: no.ev.di. #145140:
Dnes som sa viezol v Capacity a dve postaršie "dámy" sa rozprávali medzi sebou 1.: Aky parádny autobus došiel a aký je dlhý. 2.: Mne sa zda že je ako každy iný...

Týmto chcem povedať že niektorý ludia ani nezistia že sa vezú v novom autobuse trolejbuse takže až tak strašné to neni ako to popisuješ.
Reakcia na: Ik #145138:
k ad 3) 22 sa dostaneš z Kramárov kam? Na Patrónku. 32 na Sokolskú a Hl.st. a ak chceš do centra, tak prestupuješ a 44 je lokálna linka. Takže linky ako 206 a 212, ktoré vezú ľudí do centra mesta (Hodžko, Kollárko a Americké nám.) sú obsluhované akurát tak vozidlami po GO alebo starými šunkami. 204 a 209 odvezú ľudí najbližšie k centru na Karpatskú, Predstaničné nám. a Trnavské mýto, a ani tieto linky neobsluhujú žiadne nové vozidlá. Mňa sa trolejbusy netýkajú ale byť na mieste ľudí čo sa vozia do práce vozidlami s koncepciou z druhej polovice 80tych rokov, prinajlepšom v modernom kabáte a mať ich tu aj 20rokov od ich vstupu do ulíc, tak nadšený niesom.
Reakcia na: Ik #145138:
nehovorím, že obnova autobusov nie je potrebná, ale trolejbusy by sa nemali tiež zanedbávať, však obsluhujú (myslím linky 201,202 a 208) okrem Vrakune a Biskupíc aj Ružinov (Trávniky, Pošeň, Prievoz a Nivy) a vlastne aj Štrkovec keďže 204 a 205 premávajú po Trnavskej, ktorá ide po severnom okraji tejto časti Ružinova. V Petržalke však autobusy niesú definitívne riešenie zatiaľ čo v prípade Vrakune a Biskupíc to vyzerá tak, že trolejbusy tam na dlho budú jediným riešením MHD a električka sa tam nedostane tak ľahko, jedine ak by sa podarilo vystavať trať cez Vlčie hrdlo...
Reakcia na: no.ev.di. #145136:
ad 1) Ľudia v Petržalke sa vyvážajú najmä v Ikarusoch s rokom výroby 1995 - 1998, nehovoriac o Karosách, ktorých stav je neopísateľný.
Na základe toho, že na dvoch linkách jazdia Solarisy, môžeme povedať, že sa Petržalčania vyvážajú v novými vozidlami? To rozhodne nie!
ad 2) Podľa teba je súprava 2x T3SU, alebo T6A5 znakom vysokomodernej a kvalitnej dopravy v Karlovej Vsi? V Karlovke sú nosné šaliny a nie autobusy. O Dlhých dieloch nemusíš začať vypisovať tá téma tu je denne premielaná.
Na Trnávke jazdí 53, 63, 65 či 96, kde pravidelne premávajú nové vozy.
ad 3) Kramáre majú 22, 32, 44, taktiež nové vozy.
ad 4) Biskupice sú v tomto trochu na okraji, ale majú celodenný 4 min interval na 201+202, v rannej špičke 3 min.
Reakcia na: AAA #145134:
problem je ten, ze tie prachy su len virtualne zatial...
Reakcia na: Ik #145135:
no ani trolejbusy nejde donekonečna generálkovať len, tiež si zaslúžia vymeniť. Nie je spravodlivé aby sa ľudia v Petržalke, Karlovke a všade tam kde sú nosné linky autobusové alebo aspoň vykonávajú veľkú časť obsluhy (Dúbravka) vyvážali novými vozidlami a napr. ľudia v Trnávke, Dolných honoch a Kramároch aby sa vozili v zastaralých 14 a 15Tr a TrMkách,čo podľa mňa ani jedno vozidlo nespĺňa nároky na modernú dopravu, resp. dopravu na úrovni roku 2010.
Reakcia na: AAA #145134:
Teda neviem aký si z matematiky, ale zrejme veľmi počítať nevieš.
Za tých cca 7 030 000 eur by sme dostali obťažmo 15 kĺbových vozov.
Otázka znie, čo by sme spravili s hnijúcimi 14Tr a 15Tr(M)?
Reakcia na: TeBeCe #145106:
Ako počítam, tak počítam, nebolo potom ozaj lepšie za tie prachy kúpiť nové vozy?
Reakcia na: no.ev.di. #145125:
To je rovnako ako s tymi mercedesmi na 21. Prvy den chodili po skupinkach aj na -10 ale teraz uz pri prazdnych cestach aj ked je vela ludi tak maju maximalne do -3. O.i. s tym sa musia naucit jazdit aj vodici, lebo predsalen je to so stvornapravovym vozom trochu ine.
Reakcia na: 810zssk #145130:
vyzerá ako SOR alebo je nejak moc príbuzný s Mercíkom Capacity?
Reakcia na: no.ev.di. #145129:
Som si takmer isty ze keby sa kupil MAN tak do par dni od zaradenia do premavky ho ofrfles.
Reakcia na: 810zssk #145127:
hej, nájde sa niečo čo by mi vyhovovalo ale to je v prdeli, lebo DPB radšej než Solaris kúpi low-cost SOR od kámošov z J&T ☠ Napr. ani MAN nie je zlý, ale tam nie je žiadna finančná skupina nasáčkovaná ktorá by sľubovala magoriátu a predstavenstvu DPB nejaké vreckovné, takže prd...
Reakcia na: 810zssk #145108:
ročne to určite nebude kupovať náš DP, moja upravenejšia verzia je 100ks každý 4-tý rok + 20 opcia. U nás sa začalo s tendrom na klbáky uvažovať fakt "skoro", mali ho chystať už v roku 2006/2007 aby behom roku 2007 bol známy víťaz a v 2008 aby tu už boli prvé klbáky, ktoré už bolo vtedy treba... Je rok 2010 a prvé klbáky nikde, okrem jedného Capacity. Inak je fakt škoda, že nikto ten tender nenapadol, lebo aj ten "smrdel" keď sa Gardener prekecol, že spraví všetko preto aby vysúťažili tieto autobusy pre Bratislavu, to rovno mohol aj povedať, že spraví všetko preto aby vysúťažili SORky 10.5 BN a 18 NB City, v podstate by tiež neklamal. Parametre posudzovania ponúk boli aj primerane tomu nastavené.
Reakcia na: no.ev.di. #145125:
Je nejaky bus vyrobeny v tomto tisicroci co ti vyhovuje? Na vsetko co tu doteraz bolo si reptal.

Na fotobunku si ludia casom zvyknu, som o tom presvedceny. Ja som sa pocas mojej jazdy s nim niekolko krat presunul na rozlicne miesta, vsade sa dalo stat, sedadla komfortne, miesta na batozinu tiez neurekom, tak neviem kde je problem.
Reakcia na: MatejBA #145095:
ja by som aj drobnosti zakázal ? ale je dobré, že im od toho budú držať ruky preč ☺
Reakcia na: Petto #145093:
dnes som šiel s Capacity na L83 a už na Sokolskej mal od Dúbravky meškanie asi tak 3-4min, na Hrobákovej mal už 6min, vďaka zatváraniu dverí s fotobunkou... Ten autobus nie je moc vhodný na našu MHD, od druhých dverí po koniec vozidla je tam fakt tesný priestor na státie a tá dvojka sedadiel za kĺbok na ľavej strane pri tretích dverách je somarina, zbytočne to tam zavadzia. Tiež mohli ubrať jednu dvojku sedadiel ako je priestor pre kočík, bolo by viac miesta na státie, keď už nemôžu ľudia stáť v priestore dverí (to je pre DPB strata, lebo dosť ľudí cestuje v špičke nacapených na dverách).
Reakcia na: Z #145102:
chcem hlavne to aby vo vozovom parku boli vozidlá od čo najmenšieho počtu výrobcov. Teda nie ako teraz SOR, Tedom, Irisbus, Solaris, Mercedes, Ikarus, Karosa, TAMBUS. DPB mohol kľudne pri nahradzovaní 12m vozidiel vypísať tender na 12m vozidlá a postupovať rovnako ako pri tendri na 100ks 18m busov, teda najviac zohľadniť cenu a vyhral by to SOR, síce low-cost, ale podľa ľudí tuto na DF je low-cost aj Tedom a Irisbus... Solaris u nás nemá šancu (čo ma neteší...) a také dačo ako MAN, Volvo a Van Hool zatiaľ Slovensko obchádza úspešne ?
Reakcia na: mbordac #145122:
No, ak mas predplatene data tak je to casto praktickejsie cez web (Android dokonca uz wap ani nebere)...

Data nemusis mat predplatene, nevyjde to vela a v dnesnej dobe je naozaj trochu problem vytvorit nieco co by fungovalo na vsetkych dnesnych mobiloch 😉 Datove baliky sa budu coraz viac rozsirovat medzi ludi, kedze nove telefony ich casto viac-menej vyzaduju.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.