Reakcia na: tr3mp #138882:
ešte raz sa ťa opýtam nakoľko si zjavne odignoroval čo som sa ťa pýtal! Ako si predstavuješ situáciu na Nám. 1. mája, keď IAD pôjde namiesto cez Štefánikovu práve cez Nám. 1. mája a k tomu si ešte prirátaj smer Kollárovo nám. - Ul. 29. augusta a Kollárovo nám. - Mickiewiczova a IAD z Palisád. Ja som za podporovanie MHD ale nie za paralyzovanie dopravy v centre mesta.
tr3mp
Odpoviem najskôr otázkou: Keď chcem ísť z Uršulínskej na Dunajskú, kade musím ísť teraz a kade som mohol ísť pred zneprejazdnením Námestia SNP? Jednoducho tí, čo budú chcieť ísť autom na Leškovu, buď obídu, alebo pôjdu MHD. Alebo sa len tvárite, že chcete podporovať MHD a utlmovať IAD, keď Vám vadí, že autá musia obchádzať
(Naviac, môj návrh s posunutím vjazdu do tunela by umožňoval lokálnej doprave z Leškovej odbočiť z Čajakovského vľavo na Štefanovičovu, vľavo na Šancovú a následne vpravo na Pražskú. Tranzit by išiel tunelom. Takže žiadne obchádzanie.)
"ešte tak vedieť kde by sa to na Pražskej vynorilo zpod zeme, aby sa to nepobilo s naprojektovanou prestavbou Pražskej v rámci projektu IPR,"
Tento návrh je v rozpore s projektom IPR (to je predsa jasné už podľa návrhu tunela pre autá pod Predstaničným námestím a zaústením električkovej trate na Hlavnú stanicu).
Vjazd do/výjazd z tunela na Pražskú by bol v mieste jej zmeny zo 6 pruhov na 4.
Výhodou oproti návrhu IPR je to, že nie je nutné monštrózne rozširovať Pražskú, ako je to v súčasnom návrhu.
"to o tuneli od Staromestskej až po I.Karvaša a 4.och pruhoch som čítal, ale kde sa tam zmestí aj výstupná rampa na povrch s pripojením pred SRo alebo naopak pred NBS?"
Výjazd z tunela by bol pred budovou STU (na južnej strane Námestia slobody), vo východnej časti, tak aby bola budova STU čo najmenej odtrhnutá od námestia. Samotná križovatka by už bola úrovňová.
"to už môžeme urobiť tunel pre tranzit na Pražskú aj pod Štefánikovou,"
Áno, aj to je možnosť. Ja sa alternatívam nebránim (narozdiel od poniektorých diskutujúcich ?).
Výhodou vedenia okolo Nám. slobody je možnosť napojenia podzemného parkoviska.
Ako si však predstavujete vedenie tunela pod Štefánikovou a najmä jeho napojenie na Staromestskú?