Ale na druhej strane po zavedení SMS lístka sa znížil počet nedobrovoľných čiernych pasažierov, ktorí nemali lístok, lebo si ho nemali kde a ako kúpiť.
Vyslovil som názor, že v prípade výluky a pod. Pôvodne bola reč o tom, či tam vôbec prejdú diaľkové vlaky... Navyše trať ÚNS-BNM sa stala problematická, lebo sa ocitla v mestskej zástavbe. (To isté, prečo sa kedysi rušila filiálka-Nivy-Most ČA). Nová trať bude bez priecestí, bez kolíznych bodov.
Ešte raz opakujem, že aj viedenská S-bahn Stammstrecke má aj pravidelné nákladné vlaky, od nového GVD aj všetky EC z Břeclavi.
Re #138155 no.ev.di.: Naozaj? Vo Viedni na Mitte ešte nikoho neporazilo, keď tadiaľ prejde 2x1116 s prázdnou súpravou poľských Wapiek od uhlia z Leobenu...alebo Nexák s autami...
1) Logo samotné nie je zlé, je celkom sexy (pripomína polohu 69, len partneri sú chrbtami k sebe), jeho zmena však nebola až taká nutná a vyvolala náklady (napr. prenálepkovanie všetkých vozidiel atd.) , ktorých výšku môžeme iba hádať. Väčšina firiem vo svete si svoje logo váži, čím staršie, tým viac, a nemení ho s každou zmenou predsedu predstavenstva.
2) Zatrávnenie koľajových zvškov v masovejšom merítku si podľa mňa mesto v súčastnosti nemôže dovoliť, lebo peniaze potrebuje na dôležitejšie veci. Ak ho však zaplatia developeri, to je iná vec ... beriem to
3) Predajňa lístkov na Obchodnej bola dosť využívaná a nemyslím si, že dve také predajne v centre by boli zbytočné. Ale hlavne pokladám za nehospodárne, že takýto lukratívny priestor už pol roka leží ladom, nech už patrí DPB alebo mestu.
4) V MHD sa určite urobilo aj veľa dobrého, ale skôr vďaka iným ľuďom ako je súčasný predseda predstavenstva DPB.
Prepáčte mi, že tu hlavne kritizujem, určite niekedy aj pochválim. Zatiaľ to však netreba - Záhradník sa dostatočne chváli aj sám...
nákladné vlaky pôjdu cez Prístavný most a ÚNS, nepôjdu cez AS, však to by ľudí od rachotu v stanici pod zemou asi porazilo... stačí keď cez Hl.st. prechádza nákladný vlak a najlepšie je keď ho pošlú popri nástupišti...
tam je interval 3minúty úplne na figu... Ak budú vlaky od TT chodiť v 15min intervaloch, tak stačí len medzi to vkladať vlaky do intervalu 7-8min. 8 spojov do hodiny pre začiatok stačí... a myslím, že bohate. Nie jak LOLO si namýšľa, že celá Petržalka bude kvôli nemu cestovať vlakom do mesta, vystupovať na EUROVEA, AS, alebo Filiálke ? osobne som s ním diskutoval cez ICQ a sa mi s tým zdôveril, že tam bude treba hustý interval a podobné fantasmagorizmy.
To je nejaká ŽSR dogma zase? Rakúsko má takmer všetky hl. trate so sklonmi nad 25 promile a fungujú. A navyše, kde je napísané, že to ešte bude fungovať vytunelované ZSSK Cargo so svojimi nostalgickými HDV. Časom tu zo smeru Viedeň a Petržalka aj tak nepáchne nič iné ako Taurus, príp. Trax, takže tak.
Mimochodom, Skalité už dosť dlho nie je lokálka a je tam 28 promile, hádam netreba hovoriť o rozsahu nákladnej dopravy na tej trati. Lupków 25 promile - donedávna ešte s nákl. dopravou, ktorá tam logicky už skončila.
beriem na vedomie, že nechcete uznať, že ste si poriadne neprečítali text príspevku, na ktorý ste reaogovali,
ak budete odmietať (akýkoľvek) argument, nie je to dôkazom, že ten argument nemá svoje opodstatnenie,
z Vášho príspevku by sa mohlo zdať, že si ÚP predstavujete ako niečo nemenné, ako príkaz, ktorý treba splniť,
určite ste už počuli o aktualizácii, o zmenách a doplnkoch ÚPD, nedávno sa mohli pripomienkovať ZaD č. 02, tie obsahovali mnohé zmeny, napr. funkčného využitia územia, ďalšie môžu obsahovať zmenu koridoru NS MHD - textová časť obsahuje líniu bez podrobného situovania, grafická časť je vlastne výkres s farebnými čiarami, tie môžu byť v novom výkrese trochu inak a rozpor s textom nenastane, ochotné ruky sa v zastupiteľstve doteraz vždy našli
Na väčších sklonoch možno na nejakej lokálke, ale na hlavných tratiach rozhodne nie. Príklady sklonov v promile:
Púchov-Horní Lideč 18
Čadca-Čadca št.hr. 16
Štrbská rampa 15
Turňa n.B-Rožňava 12
Lučenec-Zvolen 17
Hronská Dúbrava-Diviaky 17
Banská Bystrica-Odb Dolná Štubňa 17
Prievidza-Horná Štubňa 16
A na všetkých týchto tratiach je zavedená postrková služba. Čiže nákladné vlaky by do tunela pri 25 promile ísť teoreticky mohli, ak by mali postrk a výrazne znížený normatív hmotnosti. (Aj na trati Tisovec-Pohronská Polhora so 48 promile môže ísť nákladný vlak, ale s postrkom, normatívom 110 t a ďalšími obmedzeniami.) Ale je ľahšie pretiahnuť ich cez ÚNS, kde je sklon 7 promile.
Myslíš? Ak z SMS lístka dostane DP menej ako z papierového po odčítaní nákladov na tlač a distribúciu, je to podľa teba výhodné. Ak by to bolo také super riešenie, prečo by ho už nemali aj v ďalších mestách (a pritom ponuky boli, len dopravcovia si to zrátali).
Nepotrebuješ vedieť časovú platnosť (tou sa obmedzuje to, aby sa ti nejaký špekulanti nestihli vo veľkom voziť tam aj späť), stačí keď budeš porovnávať ceny. A aj to kľudne len pri JCL. Lebo okrem pekne vyzerajúceho zónovania na mape musíš dodržať aj to, aby ti 5 zón na Záhorí a 5 zón na Senecku malo približne rovnaký cenový nárast/pokles voči súčasnosti. A to ako na čisto regionálnych cestách, tak aj v kombinácii s Bratislavou.
zas taký expert niesom... neviem podľa čoho určiť tie časové lístky a pri prechode cez koľko pásem majú byť. Ale skúsim dačo. Keď to nevýjde, svet nepadne.
Nočná doprava je aj preto drahšia lebo ju nedotuje Bratislave, ale robí ju DPB vo vlastnej réžii pokiaľ viem a čo je teda lepšie? Nemať nočnú MHD alebo ju mať za plnú cenu? Cena za zatrávnenei sa aj mne zdala veľká, ale keď som sa dočítal čo všetko je v nej započítané tak myslím, že je prijateľná. Zatrávnenie okolo River Parku by mal financovať developer lebo on chce upraviť okolie aby to tam aj nejako vyzeralo... A je pravda Solaris je tam zbytočný okrem odchodu, ktorý býval o 6:59... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec