Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: vlado13 #137800:
Tu ide hlavne o to, že pri skrátení 28 a 29 by sa s vozmi nestalo nič, počet vozov by ostal rovnaký, teda v rannej špičke by z 28 zmizol jeden voz, ale 133 je najväčšie plytvanie vozami aké len mohlo byť ?
Reakcia na: Solider #137797:
Od budúceho roka?! A kto bude čakať 3/4 roka? Ľudia sa tam potrebujú dostať teraz a nielen pacienti ale aj zamestanci. Takisto môžeme povedať ľuďom na DD, že L133 nemusí premávať, že za 3roky bude trolejbusová sieť na DD spojená so zvyškom a musia si vystačiť s prestupom L33/tram, alebo zrušiť L95 a povedať, že o dva roky bude električka... ľudia nemajú ani najmenší dôvod veriť sľubom, že niečo bude, keď nie je nič...
Reakcia na: MatejBA #137769:
prečo na Molecke? ako by sa odtiaľ L28 a 29 jednoducho vrátili na Devínsku?
neviem, či ste zažili, keď L28 chodila na Hviezdoslavovo nám., a to električka L7 chodila do KV za kostol sv. Michala po dnešnú odbočku k poliklinike, Devínčania mali priame spojenie do centra, vtedy sa nad súbehmi veľa neuvažovalo, toto tradičné spojenie pretrvalo
Reakcia na: no.ev.di. #137796:
133 nie je tak čisto predvolebná spúšťala sa ešte v roku 2006 vtedy ešte nebol Záhradník vo vedení, ale ja som zvedavný na nový CP 133... Ten bude možno nabudúci týždeň a predpokladám skoršie začatie premávky a silnejšie intervaly ráno, ale no som zvedavý a snáď to nepreženú...
Reakcia na: S499.1023 #137739:

-s tým odlišným označením autobusov a trolejbusov som to písal v tom zmysle, že to môže mať určité výhody aj nevýhody tak ako koniec-koncov všetko. Inak, ja osobne, tiež v tom opodstatnenie veľmi nevidím pre T mať zvlášť číselný rad z praktického hľadiska. Je to skorej otázka estetiky, že niektorý podnik má linky zatriedené podľa trakcií a iný nie.
Pre prevádzku, než spôsob číslovania, je omnoho dôležitejšie aby boli v premávke moderné vozidlá v dobrom technickom stave, dostatočné intervaly a pod. ...
Inak tiež pravda, vyznelo by komicky ak by pri výluke boli nasadzované autobusy na nejakú inak T-linku a malo by to stále označenie napr. T71 .
Keď sa človek nad tým zamyslí tak trend by mal byť A a T skôr zlučovať do jedného číselného radu už aj preto lebo trolejbusy aj tak postupne stratia opodstatnenie a časom vymiznú z miest.
No v súčastnosti, predsa len vačšina aspoň tých vačších miest má zaužívané trakcie odlišovať. Vminule som aj mylne napísal, že všetky mestá SR + CZ majú Trolejbusy zvlášť čís. rad, tak by som aj ako opravu tu teraz uviedol:

Chomutov + Jirkov - A a T číslované zvlášť, T od 20vyššie
Teplice - A a T číslované zvlášť, T po 20
Mariánske Lázne - tiež v podstate zvlášť , T po 10
Plzeň - A a T číslované zvlášť , T 11 - 19
České Budejovice - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade
Pardubice - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade
Hradec králové - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade (aj keď medzi T je len pripletená A linka 5)
Jihlava - označenie T liniek zvlášť písmenami
Opava - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade v rámci ODIS ( tu je pripletená medzi A linky T L221
Ostrava - A a T číslované zvlášť, T od 100 vyššie
Zlín - A a T číslované zvlášť, T po 20
Brno - A a T číslované zvlášť, T 20 - 29
Bratislava - A a T zvlášť - poznáme
Žilina - A a T číslovanie teraz už zvlášť, T po 20
Banská Bystrica - A a T číslované zvlášť, T 1 - 9
Prešov - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade ( medzi A je len pripletená T linka 38)
Košice - A a T číslované zvlášť, T 71 - 79

Tak hádam som na nič nezabudol.
Reakcia na: no.ev.di. #137796:
Ako? Od budúceho roka predsa s 211tkou.
Reakcia na: vlado13 #137794:
L22?! A po jej zrušení by ako chodili ľudia z Patrónky na Kramáre?! To ako môžeš porovnávať stálicu, rokmi overenú linku, ktorá ešte prebrala funkciu po L49 s volebnou L133. Kvôli tej poondiatej L133 komplikujú cestovanie invalidom na L88 a 96. Viem čo hovorím, videl som ako sa nestačila pani s dcérou na vozíčku diviť, že došla na L96 Karosa B741 CNG...
Reakcia na: david1 #137785:
mal som tú česť ísť L51...nádherne blbá trasa v úseku Hálkova - Polus ? dakto by umrel keby L51 zastavovala tam kde L50. Ak by dakto chcel vedieť tak Polus má aj druhú bránu rovno pri prechode k zastávke kde stoja L98 a 50, fakt čistý amaterizmus toto a som myslel, že si robí dakto srandu keď som to videl na mape a ste mi to tu hovorili, alebo aspoň som dúfal, že je to odstránené. Nestačím sa diviť aké magoriny dokáže DPB vyprodukovať ? mimochodom tá obchádzka je des, sme sa posúvali po 10m, ba ani to nie, bezohľadní šoféri áut, neuhnú autobusu ani o mm ? a navyše SOR B 9.5 z roku 2005 #3528 a teda zvuk motora, alebo čo to bolo z popod podlahy ako keby bus prežil desaťročie ?
Reakcia na: no.ev.di. #137758:
Devím som použil ako príklad, kde by to išlo, ale "cena" by bola neúmerná, neviem, či je dôležitý hodinový údaj, ak jedna premáva len v špičke a druhá celý deň,
čo taká L22, ktorá má súbeh aj s električkami, aj s t-busmi, tá má asi tých % súbehu dosť na porovnanie s L133,
tým nechcem povedať, že L133 je šťastným riešením, ale pre DD to má funkciu "odmeny" za roky trpezlivosti, iste, B.Z. za to očakáva svoju "odmenu", ale taký je už život v malom meste a KV i s DD to je také naše malé mesto - naši volia našich a len tých príšelcov, za ktorými stoja naši rodáci, najlepšie takí, čo sú 3. generáciou bývajúcou tu u nás,
Reakcia na: drink #137771:
no v BID sa teda toho riadne pomenilo a nejde mi do hlavy prečo na Záhorí je presne 13 tarifných pásiem s jednou dedinou, 7 má dve dediny/obce... naproti tomu v rade 5xx sú len Svätý Jur, Vištuk a Blatné osamotené v pásme, v ostatných zónach sú osamotené len Bernolákovo, Ivanka pri Dunaji, Hurbanova Ves, Rovinka a Vlky. Pri Ivanke a Bernolákove ma napadá otázka, že ako tie dve dediny čo sú od seba minimálne vzdialené mohli tí magori dať do dvoch separátnych pásiem?!
Reakcia na: no.ev.di. #137790:
Trať bola plánovaná 20 rokov, ale s tým variantom, že bude napojená na zvyšok teda je logické, že tam musia stále premávať aj autobusy lebo v BA nemáme duobusy, ktoré by dokázali premávať napr. na 32... Tie "duobusy" tam jazdiť nemôžu... To, že je 133 je zase iný problém...
Reakcia na: MatejBA #137768:
akých 200m? Si kde počítal?! Neskúšaj na mňa blbosti, ten súbeh s električkou od Molecky po Šafko/Malá scéna určite nie je 200m!
Reakcia na: MatejBA #137769:
dám ti na to dobrú odpoveď - pre Devín sa nevyhodili peniaze na trolejbusovú trať aby tam potom každý druhý spoj robil autobus!!!
Reakcia na: 810zssk #137787:
? To ako si myslela že tá električka čo ide na Zlaté, smeruje do Ružinova?? Asi sa tu nevyzná
Reakcia na: TeBeCe #137783:

Predvolebna kampan Branislava Zahradnika pripomina primatorsku kampan Andreja Durkovskeho spred niekolkych rokov. Ani by som sa necudoval, ak by sa manekynsky ksicht pana predsedu a multifunkcneho troj-poslanca coskoro objavil nielen na billboardoch (platenych "nezistnymi priatelmi"), ale aj na kazdom stlpe v Bratislave...
Dámy a páni, toto tu ešte nebolo!!! ? Dnes som šiel dojazdom 9ky do Jurajovho dvora a pri Poluse nastúpila cestujúca s otázkou "To teraz chodia odtialto električky priamo do Ružinova?" ? ? ?
Reakcia na: eripmav #137774:
To len aby sa dva krat nemenil cp. Realne sa to ma menit az od oktobra (transparenty, hlasenia, oznacniky).
Opravte si info o presmerovani L51. Nahradna zastavka Europska vzdelavacia akademia nebola zrusena a je zriadena v oboch smeroch na krizovatke Nobelova-Odborarska.
Reakcia na: TeBeCe #137783:
On má priateľov aj na magistráte, teda dotácie pre DPB od mesta sú tiež príspevky od priateľov ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.