netrápoš s tými kombináciami
"Najviac ľudí vystupuje pod Novým mostom a prestupujú na linky do Petržalky" takže tam ti bohate stačí 33+každú chvíľu idúca elina a prestúpiť musíš pod mostom tak či tak
"ľudia cestujú aj na Malú scénu" rovnako môžu prestúpiť na 50tku aj na šafku z eliny či na 78 na Krížnej/Trnavskom...
Re #137429 MatejBA: "ak vam ude elektricka" mi chceš povedať, že 12 minút ti nejde ŽIADNA elina? to nemyslíš vážne... aj mne ak ráno ujde bus, tiež musím čakať 8-10 minút, prípadne pôjdem na iný a prestúpim - to je taká vec, čo Petržalčania na rozdiel od električkárov ovládajú. A keď si nevieš zorganizovať čas tak, aby si bol na zastávke včas, tak nežiadaj DPB o linku každú minútu lebo "aby ti neušla"
Re #137435 Pežot: "L133 nieje problém."? práveže je dosť podstatný problém. miesto toho, aby ste si na zahradkára tlačili, že chcete posilniť elinu, ktorá by z druhej strany pomohla aj dajme tomu Rači, tak vám zalepil oči pseudolinkou, vďaka ktorej si ho zvolíte, ale to už je váš problém, možno potom aspoň zmizne z dpb...
Re #137441 MatejBA: to mu robili pracovníci DPB v rámci pracovného času? ?
Re #137445 Mischo1: DD-hlavná stanica spojenie existuje a DD-ASMN je "až" na jeden prestup, takže aj to vám vadí? tým samozrejme nepopieram to, že by sa Tbusy mali napojiť an zvyšok trate.
Re #137453 MatejBA: kopíruje ti 94 električkovú trať na 80-90% trasy?
Re #137457 klasIK: ono by stačilo, keby 133 mala všetky zastávky ako elina a potom by sa videlo, ako je ňou rýchle spojenie...
Re #137469 no.ev.di.: "Je to .... dočasné riešenie " práve toho sa bojím, že nejaký blb vymyslí "dočasné riešenie" a potom sa už nenájde nikto, kto by to dal do normálneho stavu "lebo cestujúci si zvykli"?
Re #137475 S499.1023: si pamätám, že nejaký Weigel hrá (hrával) v Divadle Járy Cimrmana? ?
Re #137477 ivanbuto: obávam sa, že Metro si ho robí na vlastnú päsť a potom ho dá magoriátu preplatiť ako "rekonštrukciu mosta"...
Re #137489 no.ev.di.: ja som zas včera popoludní videl dvojicu práve na križovatke Šustekova (Lidl) oproti zastávke 96/196
Re #137492 luky133: posranec KV, mesta, teraz idú voľby VÚC... a čo nrsr, tam sa nechystá kandidovať? normálne žasnem, ako ešte stíha byť na čele dpb, ten človek má asi 36hodinový deň, nie?
Re #137463 Pežot: "BTW. robím v Dopravnom podniku" tak už je to jasné. pozdravuj odo mňa súdruha Zahradníka a odkáž mu, nech si volebnú kampaň v KV a špeciálne na DD nerobí z peňazí mesta
Inak ja som aj proti precislovaniu trolejbusov v BA. Ak nejaka linka nemeni svoju trasu, precislovanie nema ziadne opodstatnenie.. Rad 2xx by sa mal zostat trolejbusom aj po zavedeni BID..
Nevieš kedy má byť cca nový CP 133? Som zvedavý či bude jazdiť častejšie nakoľko "máme" viac TEDOMov alebo ako. Ale zase nech to nepreháňajú s tým CP a nespravia tam zbytočne krátky interval...
Neobával by som sa koniec výhod ak ho zvolia. Predsa nepoznáš ho, že je to multifunkčný človek na niekoľkých stoličkách? ?
to preznacenie 1 a 2 bolo tusim minuly rok v oktobri, preznacenie D a 71 malo nasledovat tusim od 1.1.2009. Ale nenasledovalo. Ani linka O nie je (zatial?) 7.
k Starému mostu : ja som videl študentov a rôznych ľudí na uliciach : Bratská, Jiráskova a Kopčianska. Paradoxne na Bosákovej, Jantárovej ceste, Rusovskej ceste a ani na Šustekovej nebolo nikoho.
_Môžu a nemusia skončiť výhody pre DD. On ako poslanec môže intenzívne lobovať, alebo do predstavenstva DPB dosadiť nejakú "bábku" čo bude tancovať ako on bude ťahať nitkami. Neskôr v ďalšej predvolebke, si opäť bude Bruno Gardenescu pripisovať zásluhy na všetkom možnom, samozrejme nezabudne zdôrazniť jeho úspech v skvalitnení MHD v m.č. Karlova Ves.
nechápem prečo naše zákony sú v tomto smere akurát na oštaru, pokiaľ viem tak sú prekážkou aj tomu aby sa na Slovensko dostal trojčlánkový autobus. Podľa mňa, keby dopravcovia pritlačili na pílu a mali záujem kúpiť takéto vozidlá, tak by sa s tým dalo pohnúť.
Z hlavy to teraz neviem, ale sú to dva na prelome 6tej a 7 mej hodiny z DD.
Re #137412 Mischo1: Lebo je to len dočasné riešenie, ktoré nahradí nový CP linky 133.
Re #137415 TeBeCe: To chce foto. A sranda bude keď ho zvolia, potom bude koniec MHD výhod pre DD.
Re #137428 luky133: Tipni si aké voľby sú najbližšie.
Re #137462 hoppusmark: A zabudol si spomenúť preznačenie linky O na 7. Každopádne neviem o tom (ani som to nehľadal), že by sa od toho kroku upustilo, však ten mal nasledovať až s odstupom po linkách 1 a 2.
Re #137463 Pežot: No to by som strašne rád vedel, čo si zač. Škoda že si to nenapísal skôr, mohol som ťa pri dnešnej návšteve podniku hneď prelustrovať.
Re #137467 drink: A hlavne že o pár príspevkov vyššie píše, že tam len brigáduje. ?
Re #137470 Pežot: BTW, nevieš že zamestnanci DPB majú zakázané navštevovať tento web? ?
Re #137478 no.ev.di.: To aj v Kopčanoch museli počítať aby narátali potrebu dvoch pruhov na Starom moste? ?
tie nizke sedacky su hlavne vpredu a v strednej casti autobusu.. Ono v nizkopodlaznom autobuse nie je mozne mat vsetky sedacky nizke, hlavne kvoli umiestneniu motora a naprav. Cize nejaky pocet vysokych sedaciek je v kazdom nizkopodlaznom autobuse, myslim ze taky autobus, ktory by mal vsetky sedacky nizke, ani neexistuje.. ?
Zaujímalo by ma, či tento "prieskum" odobril magistrát, alebo si to robí Metro, a.s. na vlastnú päsť?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
"Najviac ľudí vystupuje pod Novým mostom a prestupujú na linky do Petržalky" takže tam ti bohate stačí 33+každú chvíľu idúca elina a prestúpiť musíš pod mostom tak či tak
"ľudia cestujú aj na Malú scénu" rovnako môžu prestúpiť na 50tku aj na šafku z eliny či na 78 na Krížnej/Trnavskom...
Re #137429 MatejBA: "ak vam ude elektricka" mi chceš povedať, že 12 minút ti nejde ŽIADNA elina? to nemyslíš vážne... aj mne ak ráno ujde bus, tiež musím čakať 8-10 minút, prípadne pôjdem na iný a prestúpim - to je taká vec, čo Petržalčania na rozdiel od električkárov ovládajú. A keď si nevieš zorganizovať čas tak, aby si bol na zastávke včas, tak nežiadaj DPB o linku každú minútu lebo "aby ti neušla"
Re #137435 Pežot: "L133 nieje problém."? práveže je dosť podstatný problém. miesto toho, aby ste si na zahradkára tlačili, že chcete posilniť elinu, ktorá by z druhej strany pomohla aj dajme tomu Rači, tak vám zalepil oči pseudolinkou, vďaka ktorej si ho zvolíte, ale to už je váš problém, možno potom aspoň zmizne z dpb...
Re #137441 MatejBA: to mu robili pracovníci DPB v rámci pracovného času? ?
Re #137445 Mischo1: DD-hlavná stanica spojenie existuje a DD-ASMN je "až" na jeden prestup, takže aj to vám vadí? tým samozrejme nepopieram to, že by sa Tbusy mali napojiť an zvyšok trate.
Re #137453 MatejBA: kopíruje ti 94 električkovú trať na 80-90% trasy?
Re #137457 klasIK: ono by stačilo, keby 133 mala všetky zastávky ako elina a potom by sa videlo, ako je ňou rýchle spojenie...
Re #137469 no.ev.di.: "Je to .... dočasné riešenie " práve toho sa bojím, že nejaký blb vymyslí "dočasné riešenie" a potom sa už nenájde nikto, kto by to dal do normálneho stavu "lebo cestujúci si zvykli"?
Re #137475 S499.1023: si pamätám, že nejaký Weigel hrá (hrával) v Divadle Járy Cimrmana? ?
Re #137477 ivanbuto: obávam sa, že Metro si ho robí na vlastnú päsť a potom ho dá magoriátu preplatiť ako "rekonštrukciu mosta"...
Re #137489 no.ev.di.: ja som zas včera popoludní videl dvojicu práve na križovatke Šustekova (Lidl) oproti zastávke 96/196
Re #137492 luky133: posranec KV, mesta, teraz idú voľby VÚC... a čo nrsr, tam sa nechystá kandidovať? normálne žasnem, ako ešte stíha byť na čele dpb, ten človek má asi 36hodinový deň, nie?
Re #137463 Pežot: "BTW. robím v Dopravnom podniku" tak už je to jasné. pozdravuj odo mňa súdruha Zahradníka a odkáž mu, nech si volebnú kampaň v KV a špeciálne na DD nerobí z peňazí mesta