Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Pežot #137427:
netrápoš s tými kombináciami
"Najviac ľudí vystupuje pod Novým mostom a prestupujú na linky do Petržalky" takže tam ti bohate stačí 33+každú chvíľu idúca elina a prestúpiť musíš pod mostom tak či tak
"ľudia cestujú aj na Malú scénu" rovnako môžu prestúpiť na 50tku aj na šafku z eliny či na 78 na Krížnej/Trnavskom...
Re #137429 MatejBA: "ak vam ude elektricka" mi chceš povedať, že 12 minút ti nejde ŽIADNA elina? to nemyslíš vážne... aj mne ak ráno ujde bus, tiež musím čakať 8-10 minút, prípadne pôjdem na iný a prestúpim - to je taká vec, čo Petržalčania na rozdiel od električkárov ovládajú. A keď si nevieš zorganizovať čas tak, aby si bol na zastávke včas, tak nežiadaj DPB o linku každú minútu lebo "aby ti neušla"
Re #137435 Pežot: "L133 nieje problém."? práveže je dosť podstatný problém. miesto toho, aby ste si na zahradkára tlačili, že chcete posilniť elinu, ktorá by z druhej strany pomohla aj dajme tomu Rači, tak vám zalepil oči pseudolinkou, vďaka ktorej si ho zvolíte, ale to už je váš problém, možno potom aspoň zmizne z dpb...

Re #137441 MatejBA: to mu robili pracovníci DPB v rámci pracovného času? ?
Re #137445 Mischo1: DD-hlavná stanica spojenie existuje a DD-ASMN je "až" na jeden prestup, takže aj to vám vadí? tým samozrejme nepopieram to, že by sa Tbusy mali napojiť an zvyšok trate.
Re #137453 MatejBA: kopíruje ti 94 električkovú trať na 80-90% trasy?
Re #137457 klasIK: ono by stačilo, keby 133 mala všetky zastávky ako elina a potom by sa videlo, ako je ňou rýchle spojenie...
Re #137469 no.ev.di.: "Je to .... dočasné riešenie " práve toho sa bojím, že nejaký blb vymyslí "dočasné riešenie" a potom sa už nenájde nikto, kto by to dal do normálneho stavu "lebo cestujúci si zvykli"?
Re #137475 S499.1023: si pamätám, že nejaký Weigel hrá (hrával) v Divadle Járy Cimrmana? ?
Re #137477 ivanbuto: obávam sa, že Metro si ho robí na vlastnú päsť a potom ho dá magoriátu preplatiť ako "rekonštrukciu mosta"...
Re #137489 no.ev.di.: ja som zas včera popoludní videl dvojicu práve na križovatke Šustekova (Lidl) oproti zastávke 96/196
Re #137492 luky133: posranec KV, mesta, teraz idú voľby VÚC... a čo nrsr, tam sa nechystá kandidovať? 😉 normálne žasnem, ako ešte stíha byť na čele dpb, ten človek má asi 36hodinový deň, nie? 🙂
Re #137463 Pežot: "BTW. robím v Dopravnom podniku" tak už je to jasné. pozdravuj odo mňa súdruha Zahradníka a odkáž mu, nech si volebnú kampaň v KV a špeciálne na DD nerobí z peňazí mesta ❗
Inak ja som aj proti precislovaniu trolejbusov v BA. Ak nejaka linka nemeni svoju trasu, precislovanie nema ziadne opodstatnenie.. Rad 2xx by sa mal zostat trolejbusom aj po zavedeni BID..
Reakcia na: Valec #137486:
takze preznacenie D-cka nebude:
http://derstandard.at/fs/1246543287389/Bim-Umbenennung-Aus-D-Wagen-wird-doch-kein-3er

Preklad clanku(jeho casti):
Wiener Linien ustupili peticii. ... Elektrickova linka D si predsa ponecha svoje meno a nebude premenovana na linku 3. ...
Reakcia na: Valec #137486:
Nevieš kedy má byť cca nový CP 133? Som zvedavý či bude jazdiť častejšie nakoľko "máme" viac TEDOMov alebo ako. Ale zase nech to nepreháňajú s tým CP a nespravia tam zbytočne krátky interval...

Neobával by som sa koniec výhod ak ho zvolia. Predsa nepoznáš ho, že je to multifunkčný človek na niekoľkých stoličkách? ?
Reakcia na: Valec #137486:
to preznacenie 1 a 2 bolo tusim minuly rok v oktobri, preznacenie D a 71 malo nasledovat tusim od 1.1.2009. Ale nenasledovalo. Ani linka O nie je (zatial?) 7.
Reakcia na: Valec #137486:
k Starému mostu : ja som videl študentov a rôznych ľudí na uliciach : Bratská, Jiráskova a Kopčianska. Paradoxne na Bosákovej, Jantárovej ceste, Rusovskej ceste a ani na Šustekovej nebolo nikoho.
Reakcia na: Valec #137486:
_Môžu a nemusia skončiť výhody pre DD. On ako poslanec môže intenzívne lobovať, alebo do predstavenstva DPB dosadiť nejakú "bábku" čo bude tancovať ako on bude ťahať nitkami. Neskôr v ďalšej predvolebke, si opäť bude Bruno Gardenescu pripisovať zásluhy na všetkom možnom, samozrejme nezabudne zdôrazniť jeho úspech v skvalitnení MHD v m.č. Karlova Ves.
Reakcia na: S499.1023 #137484:
nechápem prečo naše zákony sú v tomto smere akurát na oštaru, pokiaľ viem tak sú prekážkou aj tomu aby sa na Slovensko dostal trojčlánkový autobus. Podľa mňa, keby dopravcovia pritlačili na pílu a mali záujem kúpiť takéto vozidlá, tak by sa s tým dalo pohnúť.
Reakcia na: boxcar #137399:
Z hlavy to teraz neviem, ale sú to dva na prelome 6tej a 7 mej hodiny z DD.

Re #137412 Mischo1: Lebo je to len dočasné riešenie, ktoré nahradí nový CP linky 133.

Re #137415 TeBeCe: To chce foto. A sranda bude keď ho zvolia, potom bude koniec MHD výhod pre DD.

Re #137428 luky133: Tipni si aké voľby sú najbližšie.

Re #137462 hoppusmark: A zabudol si spomenúť preznačenie linky O na 7. Každopádne neviem o tom (ani som to nehľadal), že by sa od toho kroku upustilo, však ten mal nasledovať až s odstupom po linkách 1 a 2.

Re #137463 Pežot: No to by som strašne rád vedel, čo si zač. Škoda že si to nenapísal skôr, mohol som ťa pri dnešnej návšteve podniku hneď prelustrovať.

Re #137467 drink: A hlavne že o pár príspevkov vyššie píše, že tam len brigáduje. ?

Re #137470 Pežot: BTW, nevieš že zamestnanci DPB majú zakázané navštevovať tento web? ?

Re #137478 no.ev.di.: To aj v Kopčanoch museli počítať aby narátali potrebu dvoch pruhov na Starom moste? ?
Reakcia na: luky1 #137483:
tie nizke sedacky su hlavne vpredu a v strednej casti autobusu.. Ono v nizkopodlaznom autobuse nie je mozne mat vsetky sedacky nizke, hlavne kvoli umiestneniu motora a naprav. Cize nejaky pocet vysokych sedaciek je v kazdom nizkopodlaznom autobuse, myslim ze taky autobus, ktory by mal vsetky sedacky nizke, ani neexistuje.. ?
Reakcia na: no.ev.di. #137481:

1) 8%.
2) Zmeniť zákon.
Reakcia na: hoppusmark #137482:


Vdaka za informaciu, tie nizke sedacky som si nevsimol, lebo 39-tka bola ako vzdy nabita studakmi.
Reakcia na: luky1 #137473:
okrem toho v MANe je pocet nizko umiestnych sedaciek velmi slusny, je ich viac ako v ktoromkolvek inom autobuse..
Reakcia na: S499.1023 #137455:
aké je povolené u nás stúpanie? Resp. ak by sa nieke malo spraviť väčšie, tak čo by si to vyžadovalo?
Reakcia na: luky1 #137473:
si si nevsimol, ze v tom autobuse su okrem tych vysokoumiestnenych sedadiel aj sedadla nizko umiestnene? ?
Reakcia na: Bubak #137454:
neviem, nemal som okuliare, mal červeno, čiernu farbu s bielou strechou.
Reakcia na: luky133 #137476:
ja som dnes videl postávať skupinky študentov na Markovej, Jiráskovej, pri Kopčanoch a v Ovsišti.
Reakcia na: luky133 #137476:
Zaujímalo by ma, či tento "prieskum" odobril magistrát, alebo si to robí Metro, a.s. na vlastnú päsť?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.