Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Kami: No čo sa týka tých vetrákov, dúfam že nebudú na zámok, lebo neviem či ste si niekto všimol ale na 1999, tak ten ich má na zámok či čo, proste neotvoríte ich, tuším ich otvára len vodič pomocou na palubovke alebo ručne s nejakým kľúčom.
No bolo by fajn keby nemali proste také vetráky, to je tuším jediná mucha na Capacity - 1999
Reakcia na: Emo #135848:
Ale prd! Čo meleš ?
- 12minút v špičke mali L80,82,86,89,90,97 a 180
- 68,93 a 94 mali 6minút počas špičky
- 78,83 a 84 mali 8/15/10 - 78 mala dokonca aj poobede 8 minút
- 81 mala 8/12/10
- 95 a 88 mali 8/15/8 myslím
- 92 bez zmeny
- 85 mala interval 12/-/15
- 96 tak ako pred rokom 8/-/10
- 198 10/-/10/

interval horší ako 10min počas špičky mali len také záprdky čo ani nepremávali do centra (86,89,92,97,96,198) alebo v ňom mali 1-2 zastávky (80,82,85,90,180). 95 a 88 mali dokopy silnú kapacitu, ešte ak sa k tomu priráta aj 78, ktorá vozila ľudí kúsok od Šafka k Malej Scéne, tak vzíde z toho, že kapacita akú ponúka L95 dnes oproti 78+88+95 je jeden veľký o*** zo strany DPB na cestujúcich, ktorým sluboval nosnú linku zo Šafka v intervale 3minúty počas špičky ?
Reakcia na: m@rtin #135846:
Ja som sa SORom vzpieral ale keď už vidím, že náš vozový park v kategórií krátkych vozidiel ovládnu SORy tak prečo by to tak nemohlo byť aj v kategórií dlhých autobusov? Okrem toho je kríza, mali by sme jedného dodávateľa autobusov, ktorý by dodával aj náhradné diely, ktoré by boli v podstate použiteľné pre všetky vozidlá.
Reakcia na: m@rtin #135864:
koľko presne stojí Citaro? ak môžeš tak mi napíš aj ceny ostatných vozidiel. Neviem to nikde na webe nájsť, ďakujem ?
Reakcia na: luky133 #135862:
Uz vidim, ze slogan zo Sci-Fi sekcie z 2004 +- bude znova aktualny ale pozmeneny "Za Slovensko, za Tatry, rusim linku 133" ?
Reakcia na: eripmav #135859:

Souhlasím. V první řadě je potřeba řešit u vozového parku autobusů DPB kvantitu a ne image.

Nic proti Mercedesu, mně se Citara líbí a moc, jen mi nejde do hlavy, proč zrovna Capacity? Autobus, který nemá o 10% větší kapacitu ani náhodou, ale je o pár milionu dražší než kloubové Citaro.
Reakcia na: eripmav #135859:
ved jasne, len som sa snazil premyslat logikou DPB ? ?
Reakcia na: m@rtin #135861:
Bratislava sa delí na dve časti. Jedná kde pomaly každý druhý mesiac posilňujú dopravu, vznikajú nové linky (tú netreba menovať). A druhá časť kde zhusťujú intervaly, ale aj skracujú s tým, že tam jazdia potom krátke busy atď... ?
Reakcia na: Emo #135848:

Záleží kolik těch linek s intervalem 6 minut je? Mohly se zkracovat intervaly, ale i rušit linky. Zas tak dobře situaci v Bratislavě neznám. Jen mi tehdy (rok zpátky) přišlo, že provoz autobusů byl značně menší než v roce 2001, kdy jsem BA navštívil prvně.
Reakcia na: Petto #135857:
Veď istý pán povie, že preto ich nedajú na 32 ale na 133 a na 32 dajú klasické klbové. ? Ale nie to sa nestane a ani po tom netúžim. Stačí ak posilnia o jeden dva spoje rannú 133 keď ju už zaviedli a nič iné netreba. ?
Reakcia na: enge2 #135852:

co sa tyka vodica:
1. vodic stoji cca. 500.000sk rocne (pri plate 20-25tisic mesacne je to aj trochu nahor zaokruhlena suma), dajme tomu ze usetri 10% vodica - o 10% vyssia je kapacita, a nech teda beha aj v priemere 16hodin denne, teda dajme tomu ze dvaja vodici denne, teda usetri asi 100.000sk rocne, za dobu zivostnosti dajme tomu 10 rokov, usetri 1 MILION. A o kolko stoji viacej???
2. mame tu krizu, nezamestnanost... a radsej dame peniaze - ten milion nemeckemu mercedesu za autobusu, ako slovenskemu vodicovi, zamestnancovi??? to je co za logika???
co sa tyka spotreby, treba poznat udaje o spotrebe, aby bolo mozne povedat kolko a ci vobec nieco sa usetri... obavam sa ze to budu opat smiesne peniaze, kedze ten narast kapacity je o cca. 10% a pravdepodobne pri vyssej hmotnosti vozidla bude aj vyssia spotreba, mozno tam uspora paliva nebude ani ziadna...
Reakcia na: Petto #135847:

Bohužel nebudou
Reakcia na: luky133 #135856:
No a na Kramároch žral toľko nafty ako 25 Tr keď chodili pod NM.

Add 200 - nezabudni sú to rámcovky a nie záväzný nákup,čiže ich môže dojst od 1-200 ks.
Reakcia na: enge2 #135855:
Veď Záhradník povedal, že sa budú nasadzovať na najnosnejšie linky. A predsa 133 je podla neho najnosnejšia linka zo sídliska v ranných hodinách. ? 1999 testovali na DD a ževraj sa tam osvedčila čo kecal ešte dávno tušímže v TV KV. Ale pochybujem, že sem niečo pôjde. A to by sa už ani mne nepáčilo, že by to šlo sem. Ale veď kĺbaky jazdili istý čas na 32 len potom prišli maniere, že musí byť NP a vtedy ich aj zrušili lebo nízkopodlažné kĺbaky nemali vo vozidlovom parku. Resp. možno sem niečo príde s CNG Citelisov (teda predpokladám, že to budu oni).

Ináč podľa najnovších článkov má prísť (pri kúpe všetkých kusov) dokopy až 200 autobusov. Pred mesiacom len do 160. Kde sa nabrali peniaze na ďalšie? Teda skôr si myslím, že ide len o predvolebný trik. 🙂
Reakcia na: luky133 #135854:
ak to pojde na DD tak uz fakt asi vypukne nevrazivost voci tomuto sidlisku medzi substratom ? ?
Ale zopár kusov musí prísť aby predsa videli obyvatelia DD, že kupujú aj kĺbaky a ešte sa tu musí sem tam aspoň jeden objaviť na nejakej linke ináč by si to nevšimli... ? ?
Reakcia na: Petto #135851:
tak ja uz radsej pocitam so vsetkym, lebo DPB 😃 ? ?
Reakcia na: m@rtin #135846:
ale nezabudni este pripocitat k tym 7 minutam aj naftu, vodica atd ?
Reakcia na: enge2 #135850:
To ani nevyslovuj, čo ak sa to stane ?
Reakcia na: Petto #135849:
nemusi prist ani jeden ? ale to nik nechce aby sa stalo ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.