Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
J: pošli mi na seba mail
Igorko: Co sa tyka Noveho casu, tak sranda bola, ked minuly rok vykradal nase novinky o tom, ako sa testuje T3AS c. 7303 a podobne. O bulvarnom denniku by som nepovedal, ze bude vykradat cisto odborne veci 😉
romanca: neignorujeme to, aspoň ja nie. Ja si každý deň prejdem prílohy BA v Pravde a Sme a hladám zaújmavosti. To že už sa dosť stých vecí o mhd v BA nedostane na imhd to sa spýtaj deka prečo to nedáva na úvodnú stránku.

A to že nebude metro, to je mne známi fakt od vyhlásenia výsledkov komunálnych volieb.

Mimochodom nedávno sme tu mali diskusiu, že či nízkopodlažné eliny alebo vysoké zastávky. A čo takto, nie vysoké zastávky,ale pri prerábaní trate a reko ju zapustiť nižšie o x cm. Malo by to všetky plus. Bezbariérový prístup na zastávky aj do vozidiel a nízkopodlažné eliny by nenivočili trať, antihlukov ochrana?! To by predsa bolo ideálne riešenie.
v poslednom case tu vsetci moc politizujete a ignorujete, ze v mediach sa pomerne vela pise o bratislavskej mhd. napriklad tento clanok
http://www.pravda.sk/dennik/2003/02/05/bratislava/67/article.93452.html v pravde pise o pripravovanej rekonstrukcii trate pri redute, ktora zda sa plne vyhovujete tomu, co sa v tomto fore pisalo pred casom.


z medii mam tiez pocit, ze metro je uz definitivne opustena idea a stale viac sa hovori a pise o vasej vysnenej elektricke.
Ad schôdza: Ak som to správne pochopil tak tento rok by tých nových informačných systémov do trolíkov malo byť na 20 až 25 trolov. Tých VP by malo byť v DPB 6-7 uvidi ako s dodávateľskými firmami. Tento rok ak nové autobusy, tak iba kompreSORy a v 2004 tender na plyňáky, ale zrejme aj nafta. To znamená, že dodávky asi 2005, mne to tak vychádz 😞 Tá 7114 sa mi nezdá, lebo tá ma schované transparenty, to by muselo bať ináč vymyslené.

Jasne nech sa martin vráti nech sem chodí to je v pohode, ale nech nezabúda, že sem chodia lokalpatrioti, hlavne BA, tak nech na ňu nenadáva. Robí si nepriateľov a silných odporcov. Zo mňa áno.

tulenique: hento som nečítal, ale už dávnejšie som počul, že stiahli všetko čo bolo vyrobené v čechách a potrebujú pomoc od okolitých štátov. Hm... zlaté české ručičky. Že tie vozne boli životu nebezpečné.

neoplan: bol si na schôdzi?

riko: no kde, kedy a ako vás spoznám.
KPMHaRD schodza newz: Najblizsie maju ist na VPcku vozy 6268 a 6294. V nejakej 14Tr ma byt osadeny bocny transparent, na ktorom budu informacie aj znutra. To iste 7114 (neoverene). Viac informacii vam prinesie zvysok osadenstva schodze 😉
Reakcia na: frenky #13411:
A v aprili ma byt dokoncene terno a co??? ;-P ;-P ;-P ;-P
Cha cha cha!
V DNV by uz konene malo byt to obratisko! dufam ze poslanci neklamu, a do konca leta bude skutocne Stat (myslim to obratisko) 🙂

Ale maju aj uplne zmenit linkovanie v DNV :-(((
To som zvedavy co vymyslia 😕

FRENKY: Daj na to
Reakcia na: tr3mp #13391:
No teraz ma celkom na..al Peter Schutz v SME, lebo tie jeho články o železniciach boli absolútne nekompetentné.
I.
Reakcia na: Ivo #13378:
Ahoj, ste ochotní uverejniť v Novom Čase fundovaný článok o situácii na železniciach? S jedným ste ma už do riti poslali, že ako neredaktor môžem písať len do rubriky Názory či Ohlasy alebo také čosi a že tam nemáte toľko priestoru.
I.
Reakcia na: Juro #13366:
V Hradišti pod Vrátnom nemusí sedieť žiadny závorár. Prejazd je tesne pri zastávke, tak tam môžu byť kľudne kríže a "10", ten jeden manipulák za deň by pribrzdil. Inak cena PZZ sa vráti asi za dva roky.
I.
Reakcia na: Andy #13292:
Skutočne by asi bolo lepšie sa spýtať niekoho iného. Ako to KLF niekde píše, dá sa ale treba známosti. V Čechách ako kde, v HK brigádnika zoberú, ak si všetko zaplatí sám, myslím, že aj napr. v Tepliciach ale v Pardubiciach nie. Hoci aj tam by som sa cez nejakých ľudí dokázal pretlačiť. V DP Praha sa to líši od vozovne k vozovni.
FLASH INFO OD Neopl@ana a DTV>

do konca leta ma byt postavane obratisko v DNV pred TERNOm!!!!

🙂 😃 KONECNE!!!!!!!!!
V madarsku maju vraj problemy s reko mot.voznov radu 810.
Viac: http://www.sme.sk/clanok.asp?rub=online_ekon&cl=804656

Inak veta "Pri modernizácii tiež údajne použila nevhodné osy, takže motor mal zhruba o 100 koní väčší výkon." je dost divna... Neviem mozno je chyba vo mne ale netusim aky maju vplyv osy na vykon motora... Ach jaj uz aj TASR robi taketo chyby 😞
Reakcia na: tr3mp #13407:

dosť by pomohlo keby aspoň postavili 4 pruh od Žarnovice po Žiar tj 18 km za cca 6 mld Sk (300mil/1km v danej rovinatej lokalite bez potreby budovania mostov a tunelov). Pretože 41 km cesta Nitra - Hronský Beňadik aj bez 4 pruhu je celkom dobrá (isteže 4 pruh by bol lepší) ale ten žiarsky lievik to je poprdeli. A potom ešte od Zvolena po Lučenec, to by danému regiónu dosť pomohlo.
J: kua jazdim teraz skoro kazdy den, aj teraz padam, ale piatok vecer by sme teda sli sadnut ? Keby daco, dohodni sa s Rikom, to bude teraz taky moj zastupca tu, on vie kedy, KDE, atd... 😉
Hroch: plati aj pre teba.

van: ;)))) no jo.
Reakcia na: J #13398:
Podľa môjho názoru je spustenie dopravy na petržalskej stanici v plnom rozsahu spôsobené tým, že sa Petržalky obmedzenia týkajú minimálne - nemajú dôvod štrajkovať. Okrem toho Petržalka je prihraničná stanica - to je vlastne jediné, čím je v súčasnosti významná. Inak je to z hľadiska pomeru jej kapacity a prevádzky nevyťažená stanica, mnoho staníc na tratiach so zastavenou prevádzkou bolo užitočnejších ako ona.

Čo sa týka diaľníc, severný ťah ako priorita spojenia východu a západu Slovenska je v situácii, keď sa odvolávame na zlú ekonomickú situáciu, rušíme železnice a pritom sa presadzuje drahý severný variant (drahý prinajmenšom pre množstvo tunelov). Južnej trase stačí 1 (Rožňava) alebo najviac dva (v prípade severného obchvatu Nitry) tunely je plytvanie peniazmi. Je pravda, že aj Liptov, či Žilina potrebujú kvalitné cestné spojenie, ale investorov treba priviesť do ekonomicky najslabších oblastí a to sú najmä juh a východ. Inak budú tieto regióny (a nie vlastnou vinou) brzdiť celé Slovensko.
Reakcia na: tr3mp #13391:

teda fakt :-):-):-)
Presne tak, m@rtin je pohodak, akurat s tou Prahou to trosku prehana 😉 😉
Reakcia na: J #13403:
Neboj, m@rtin sa este vrati. Je to prazsky lokalpatriot, je na svoje mesto hrdy, v podstate ved aj ma na co. Poznam ho osobne a je to v reale velmi mily clovek 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.