Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KikushkaBA #133885:
Jednak si to napisala na nevhodne forum kedze toto nie je stranka DPB, jednak Ti je urcite jasne, ze ziadna cesta nevydrzi vecne a musi sa po case opravit. Ta cesta sa neopravovala asi 20 rokov a na niektorych miestach to bol poriadny tankodrom... myslim ze rozkopane cesty netesia nikoho, ale ak ich chceme mat zjazdne, musime to obcas vydrzat....
Reakcia na: no.ev.di. #133949:
Lenze aku vyhodu by to malo oproti autobusu, teda okrem toho ze by to malo drahsiu prevadzku a stalo by to viac penazi? Vlak ma zmysel tam, kde treba naraz prepravit vela ludi...
Reakcia na: Ike #133973:
No musím sa do tej mapy pozrieť. Mám ju roky a nikdy som si takto naznačenú komunikáciu nevšimol ?
Reakcia na: S499.1023 #133972:
diky za opravu, zle som sa vyjadril
Reakcia na: MiroBA #133965:
ja mám mapu Bratislavy z roku 1987 a je tam v DNV miesto križovatky tvaru Y (istrijská x eisnerova) križovatka tvaru X, pričom tá imaginárna cesta ide MOSTOM cez Moravu a napája sa do obce Markhof....
.
podotýkam, že tam most v nejakej cestnej podobe NIKDY neexistoval, akurát sú záznamy o drevenom pontónovom...
.
zdá sa ti, že tu všetkých presviedčam, že tam je?
Reakcia na: N/A #133966:
Tá trať nielen že je mimo prevádzky ale je už pekných pár rokov administratívne zrušená.
Reakcia na: MiroBA #133965:
Ty si skutočný drúk, to sa nedá inak vyjadriť. Autoatlas je skutočne ten správny zdroj absolútnej pravdy.
Reakcia na: Solider #133964:
Trať v dosť biednom stave by ťažko bola na 22,5 t na nápravu.
Reakcia na: ufo #133962:
Frekvencia na SOR C 7,5 Lili a nie na udržiavanie stavebne mimoriadne náročnej trate, absolútne nevhodnej pre nákladnú dopravu.
Reakcia na: Martin Fundárek #133958:
Škaredé baby bývajú "prudivé" a táto je toho dôkazom.
Reakcia na: MiroBA #133965:
Uz 14.6.1997 chybali na niektorych usekoch slovenskej strany kolajnice: http://www.rail.sk/arp/slovakia/history/h490.htm

To co je v autoatlase uz roky nie je pravda. Trat medzi Nowym Targom a Podczerwonym pri Suchej Hore neexistuje. Uz nie je ani v polskych turistickych mapach.
Chyba teda 32 km zeleznice.
Reakcia na: Karakol #133956:
Re #133965 MiroBA: trat je na slovenskej strane oficialne mimo prevadzky v useku Trstena - Sucha Hora.
A chyba nielen usek medzi Lieskom a Suchou Horou, ale aj medzi Trstenou a Lieskom je to dost porozoberane, by si sa cudoval co vsetko z tej zeleznice skoncilo v zakladoch rodinnych domov a podobne, co nebolo vytrhane to odtial poodnasali ludia, skutocne viem o com hovorim.
Ako je to na polskej strane neviem, nikdy som tam nebol.
Reakcia na: N/A #133955:

Neviem teda v autoatlase z R. 2006 je tam tá trať vyznačená až po štátnu hranicu a poznámka pri tom "mimo prevádzky" akurát od hranice nejaké 2km nieje potom vyznačené nič na poľskej strane. Ale tam práve by sa to aj oplatilo obnoviť.
Reakcia na: Martin Fundárek #133961:
Aj tá trať je v dosť biednom stave..
Reakcia na: Martin Fundárek #133961:
Lignit tam šiel naposledy v 90. rokoch. Odvtedy nič, až teraz 4.8.2009 prešiel popri osobných klonoch aj jeden nákladný BRKS s 230.065.
Reakcia na: Martin Fundárek #133959:
Ja naposledy minulý rok v auguste, na Lupkow 18 ludí, z Lupkowa 10 - z toho traja Češi išli niekde do okolia Paloty, tak sa mimoriadne stálo na bývalej zástávke. V uniforme nešiel nikto okrem vlakvedúceho.
Reakcia na: S499.1023 #133945:
V júni, júli a myslím aj minulý týždeň boli výluky v uzle Břeclav, pri ktorých bola trať využívaná na odklony. Inak je tam aj nákladná doprava, myslím, prakticky nulová, sem-tam nejaký mimoriadny vlak s lignitom, uhlím (aj to o tom píšu v Dráhe ako o rarite?).
Reakcia na: no.ev.di. #133938:
Niektoré z uvedených prechodov majú zmysel ako nákladné.
Reakcia na: ufo #133936:
Ja som tadiaľ pred pár rokmi šiel ráno v čase, keď ešte jazdili priame vlaky Humenné-Sanok. V celom vlaku išlo menej cestujúcich, než colníkov a pasovákov. A späť som išiel ako cestujúci sám.
Reakcia na: S499.1023 #133916:
Tá druhá časť súvetia bola načo dobrá, ak sa smiem spýtať?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.