TO ALL: Mám rozrobené nočáky, podobne ako sa robí metro,... takéto schematické znázornenie. No nemám čas a poviem vám, že už ani moc chuť to dokončiť. Ak by sa niekomu z vás chcelo tak mi napíšte a ja vám to rozrobené pošlem na mail. Je to spravené po 510, 511 je začatá. Ale naozaj len seriózne. O.K. Ale je potrebné aby ste mali vyššie číslo RAM-ky. Ja mám 160MB a už mu dlhšie trvá robiť niektoré operácie. Robím to v skicári a ide to celkom v pohode keď sa do toho človek dostane.
KLF: no už mám poskúškach tak mi napíš kedy na to pivo. A napíš mi kedy budeš na 5. Išiel by som jedno kolo stebou. Teda ak by som mohol.
KLF: no už mám poskúškach tak mi napíš kedy na to pivo. A napíš mi kedy budeš na 5. Išiel by som jedno kolo stebou. Teda ak by som mohol.
Turbo
Asi to bude dvere - okno - dvere - okno - dvere - okno - dvere - krpate zadne okno... Alebo dvere - okno - dvere - dvere - okno - dvere - krpate zadne okno... Videl som 4-dverove kratke autobusy ked som bol v Taliansku, funguje to. Ale je to podla mna blbost, radsej nech je vozidlo nizkopodlaze a nech sa na nom dvere rychlo otvaraju a zatvaraju. Tym sa da skor skratit cas pobyt v zastavke ako pridanim dveri... Vsak tie SORacke dvere su priserne. Otvaraju a zatvarjusa sa najpomalsie so vsetkych dveri ake som kedy videl (a videl som vselico...).