Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://pid.planydopravy.cz/
Na mapě lze kliknout na jednotlivé linky a zjistit současné polohy spojů, případně jejich zpoždění.
Reakcia na: Beus #131667:
Vzhľadom na to, že Kométa je vozidlo, ktoré je pojazdný cirkus (vozidlo v takejto podobe nikdy neexistovalo), tak som kľudne ochotný uveriť, že ten volant je z niečoho úplne iného a dostal sa tam v rámci ľudovej tvorivosti popradského depa.
Reakcia na: S499.1023 #131645:
Tiež som si všimol, že to väčšinou je takto (určite by som neočakával, že napr. taká Rakaňa bude mať pod pultom 3kV a desiatky hrubých káblov popod kabínu, to by ešte aj ten kontrolér musel mať celkom obludné rozmery s ohľadom na počet stupňov 😃 ). Výnimkou je napr. už spomínaná Kométa, ktorá má volant, hoci má rovno pod ním 1500V. Tá má však málo stupňov, dosť od seba vzdialených, a myslím že má okrúžkový regulátor, čo situáciu zrejme uspokojivo rieši 🙂
Vcera som na letisku videl stat rakusky autobus s oznacenim 8xx (863? 836? neviem presne). Je to pravidelna linka? Kade jazdi?
Reakcia na: Erik Pauer #103940:
Z Brna❓ (T400)
Reakcia na: 810zssk #131659:
Znášať/neznášať je kategória so silným citovým podtónom. Ako sa dá mať silný citový vzťah k niečomu tak neosobnému, ako je jazyk?
Reakcia na: Mikimaus #131651:
To nie je Prešporáčik, to ten druhý vláčik (ten trojvozňový, ktorý je na dieselový pohon, prešporáčik je ten akumulátorový, čo skôr vyzerá ako dva spojené historické koče a chodí len po pešej zóne rýchlosľou chôdze). Ten trojvozňový navyše jazdí na električkové návesti, minule zablokoval zastávku Nám. Ľ. Štúra, kde čakal na električkové voľno a vytvorila sa za ním kolóna električiek, ktoré sa už nezmestili do zastávky. Inak minule som sa viezol po Vajnorskej električkou rýchlosťou 55 km/h a hento nás predbiehalo. Zástupcovia magoriátu sa vyhovárali, že nepotrebuje EČV, lebo chodí pomaly, čo je síce scestný argument, ale ani ten nie je pravdou.
Reakcia na: S499.1023 #131658:
Najhorším príkladom je Budapešť, kde môžeš mať zastávku s rovnakým názvom aj kilometer od seba (ak sú dve zastávky umiestnené na križovatkách s tou istou ulicou), resp. v horšom prípade môžu byť zastávky s rovnakým názvom na úplne opačných koncoch mesta (lebo tam majú veľa ulíc s rovnakým pomenovaním, napr. Kossuth Lajos utca by si našiel minimálne 10-krát)...
Reakcia na: S499.1023 #131657:
Normalne.
Reakcia na: 5:12 #131653:
12: Výnimočne musím súhlasiť s Dunčom. Redundatné pomenovávanie zastávok nemám rád vo všeobecnosti a pokiaľ ide o zastávky, ktoré sú vzdialené od seba viac ako "za roh", tak je to vyslovený blud.
Reakcia na: 810zssk #131648:
Ako môže niekto znášať/neznášať niečo ako jazyk???
Reakcia na: Mike #131654:
Isteže malo. Ale ja celý ten čas hovorím o tom, že to žiadna norma neZAKAZOVALA.
Reakcia na: S499.1023 #131644:
v podstate najkorektnejšie by bolo prímestská, keďže Teplá je iba vidiecka obec 🙂

Re #131651 Mikimaus: človeče, ja ti neviem, lebo tie "lokomotívy" EČV majú, teda niektoré... každopádne kvalitne blokujú zastávky MHD...
Reakcia na: S499.1023 #131647:
A určite to nemalo ani odporúčací charkater? Lebo mne o tom bezprievanovom vetraní vo vozidlách MHD rozprávali viacerí dopravcovia, výrobcovia a tušim som to čítal aj v nejakých šotočasopisoch...
Reakcia na: kecho #131650:
Uznaj, že ale by to bolo asi tak ako keby sa Ursínyho volala Račianska a kdesi zastávka na opačnom konci Račianskej by sa tak volala tiež, bol by to chaos. Keď už tak by moc chceli tak by museli rad radom všetky zastávky na Račianskej dávať za názov I.,II.,III. atď Takisto by od zastávky Kopčianska bola potom po trase 80 Kopčianska II. (Kopčany - sídl.), Kopčianska III. (Závod Matador), ŽST Petržalka by asi nikto nemenil a hento nové by muselo byť Kopčianska IV. Uznaj, že je to na hlavu. GIB by som to nevolal, lebo väčšine ľudí by to asi málo napovedalo, až keby sa zastávka uchytila pod názvom priľahlej ulice s ktorým by sa lepšie dostala do povedomia a ľudia by si začali všímať názov GIB na budove by bolo fajn možno dať ten názov. Ale len možno...
Vie niekto, ci ten Presporacik vlacik, co pobehuje po meste a tusim ho robia dve spolocnosti ma povolenie na vjazd do centra, zastavovanie na zakaze a zastavkach MHD, vjazd do zakazu vjazdu, jazdenie po elektrickovej trati, jazdu v cestnej premavke? Majacik co ma mu to nijak, neumoznuje a kedze nema ECV, tak by nemal, co asi ani hladat na ceste v premavke...ak nema vynimku. Len to zdrzuje MHD a dopravu. ?
Reakcia na: Emo #131616:
nie je to také nemožné, lebo (príklad L84, 98)
1. polus cc je tiež ďalej od polusu, hroboňova a "nová" hroboňova (exProkopa V.) sú tiež cez cestu
2. keď môžu byť dve, prečo nie aj 3
3. L 98 má dve zastávky za sebou označené ako polus cc 😉 a L 84 má zastávku+ konečnú ako hroboňova

ale osobne tipujem Gercenovu (aj keď gib by fakt bolo lepšie;) ) a čo takto "nadjazd"?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.