No ja si stale nemozem pomoct, ale argumentacia DPB ohladom DOPLNKOVEHO predaja CL vo vozidle vodicom typu "To sa neda, lebo..." velmi pripomina vyrok jedneho mojho znameho:
Na slovensku "to sa neda..." na 99% pripadov znamena "mne/nam (DPB) sa nechce...".
Pravdivost tohto vyroku je velmi lahke overit na mnohych statnych/verejnych instituciach, v mnohych obchodok a - zial - aj v DPB.
Na slovensku "to sa neda..." na 99% pripadov znamena "mne/nam (DPB) sa nechce...".
Pravdivost tohto vyroku je velmi lahke overit na mnohych statnych/verejnych instituciach, v mnohych obchodok a - zial - aj v DPB.
Vladimir
hotovst u vodica: Vodic ma zvacsa hotovost u seba aj dnes a SAD-kari maju hotovost vzdy.
Si > automaty vo vozidle: Tie som videl v Liberci. Vec je to dobra, ale predstav si, ze do elektricky nastupi 10 ludi, ktory chcu jednorazovy CL. Ved tam vznikne hotovy rad cakajucich A kde vlastne vznikne, ked sa casto neda do vozidla ani dostat? A uz nehovoriac o absolutnom nestihani vojst sa do 15 sekundoveho limitu do zablokovania oznacovacov v pripade kontroly.