Kockac> ja ked som zaciatko sk.roka nastupoval a vystupoval na zástvke Vápenka (zástavka v poli, momentálne asi zaviata), tiež som to tak robil! Ale šofer mi potom začal robiť to, že nezastavoval!
Inač to je fakt dobrá zástavka! Mohli by aspoň 92ku potiahnuť cez DNV. Podla mňa má 21ka takuto fukciu: keď VW meni smeny (dufam ze nie zmeny ) tak rozvaza ludi medzimeskymi busmi po celom zapadnom SK. A 21ka sluzi pre obyv Ba, ale chodi na Nivy preto, aby smradosi mohli ist medzimestskym aj inam!!!
Frenky> podla mna by stacilo, keby isiel nejaky bus na Hlavnu Stanicu (napr. 25 alebo 24ka , keby nechodila pod New Bridge). Na Predstanicnom nam. vystupuje takmer 2/3 a-busu (par na racku a na Nivy ide prazdny). Aj na SAVke do 21ky nastupuje vela ludi. Mohol by chodit aj tak, ze spoj za hodinu v spicke.
Inač to je fakt dobrá zástavka! Mohli by aspoň 92ku potiahnuť cez DNV. Podla mňa má 21ka takuto fukciu: keď VW meni smeny (dufam ze nie zmeny ) tak rozvaza ludi medzimeskymi busmi po celom zapadnom SK. A 21ka sluzi pre obyv Ba, ale chodi na Nivy preto, aby smradosi mohli ist medzimestskym aj inam!!!
Frenky> podla mna by stacilo, keby isiel nejaky bus na Hlavnu Stanicu (napr. 25 alebo 24ka , keby nechodila pod New Bridge). Na Predstanicnom nam. vystupuje takmer 2/3 a-busu (par na racku a na Nivy ide prazdny). Aj na SAVke do 21ky nastupuje vela ludi. Mohol by chodit aj tak, ze spoj za hodinu v spicke.
si
Martyk: na zvysenie vykonov by bolo celkom uzitocne aj zvysenie trakcneho napatia (mensie straty v trakcnych vedeniach, pri rovnakom prude vyssi vykon), len prob je, ze niekto niekde do neakeho predpisu dal maximalne trakcne napatie... osobne by som preferoval pouzitie 1.5 kV (to sa pouziva napriklad v systeme TEZky) alebo 3 kV, pricom mozno by nebolo od veci uvazovat so striedavym napatim (vyhodou je to, ze to mozem rovno napchat do trafaku a zmenit na nizsie a nasledne za to dat usmernovac, co sa da relativne v pohode napratat na strechu dnesnych elektriciek ak by sme ich chceli nechat jazdit aj pri novom trakcnom napati) Detto aj na privode mi staci len vhodny trafak, t.j. konstrukcne jednoduchsie meniarne...
Zmena sirky skrine vozna na 2.8 metra by bola urcite zaujimava a na vacsine radial mimo centra by to nerobilo vacsie problemy, nie som si vsak isty ako by sa postavilo mesto k takymto zmenam v centre (hlavne by boli asi problematicke prejazdove profily oblukov)