"Prosim, nedristaj o tom ako vsetci hufne kazdy den cestuju s pat kuframi na stanicu. Predstav si ze v Kodani som siel s kufrom na letisko, prestupoval som (dokonca som liezol do metra) a aha, zijem."
Mne to pripomína rok 2005 a nové linkové vedenie v Petržalke. Vtedy tiež všetci Petržalčania každý deň húfne cestovali s kuframi na Stanicu. ?
Však práve tých 8-9 riadnych nosných liniek plánujem. Pozor, ostatné sú len doplnkové s 20-30 minutovým intervalom a nie sú ani tak nutné.
Zlaté piesky majú riadne nosné linky len 2 tak ako teraz, tá tretia je len čisto doplnková. A Zlaté piesky za chvílku bude dobrá spádová oblasť.
Myslel som že tie doplnkové linky by nepremávali len počas rannej špičky. Najviac ludí napr. na Obchodnú chodí až poobede ked sú otvorené obchody.
Tak do Petržalky može byť i linka v podstate jedna hlavne aby postačoval interval. Ja som vsadil aj na variabilitu spojov.
a kedy ty pochopíš, že viesť dve linky na Vajnorskú v intervale 4min je blbosť?! Ja nehovorím, že tr3mpho dogma je shit, ale nieje trať do Petržalky ani, nemáme na ňu ani dosť vozidiel. Ja som napísal návrh, ktorý berie ohľad na akutálne možnosti električkovej siete a tiež počet vozidiel. To skús pochopiť ty, aspoň trošku. ?
Kludne možu byť i večer sóla na niektorých.
Práve na tých doplnkových som počítal zo sólo vozmi, tie doplnkové linky nie su nutné. Slúžia len napr. pre pohodlnejšie priame cestovanie napr. na Obchodnú ulicu z každej okrajovej časti. -len otázka pohodlnejšieho cestovania. Sám som rozmýšlal či by bolo rentabilné vôbec také linky mať.
Do Dúbravky chodia aj autobusy.
Na Zaté Pesky 2nosné linky -tak interval by sa samozrejme upravil podla potreby a podla mna to už teraz je dosť spádová oblasť -ved dalej na Chorvátsky grob sa stále stavá a stavá.
Však už sa 2jka pre to posilovala. volakedy chodil sólo vozeň a teraz dvojičky. Po obchodnej veľa liniek -prečo by nemohlo byť? Je tam veľa obchodov podnikov. Okrem toho jedná sa plánovane o doplnkové linky z riedkym intervalom 20-30min zase. No to smerovanie cez obchodnú to už je detail kľudne možu chodiť niektoré protichodne.
Nechápem tie Zlaté piesky s troma linkami, jedine keby bola trať aj cez Rožňavskú a Trnavskú by to malo zmysel. Ale tie intervaly 20-30min nemajú zmysel. To možno tak v Kyjeve. Na našú "gigantickú sieť" stačí 8-9 liniek.
Ja už mám 1/2 roka v PC v powerpointe aj vypracované časy, potrebu vozidiel pre systém linkovania v intervale 8//15 nasledovne :
2 : ŽST Nové Mesto - Trnavské mýto - Floriánske nám. - Hlavná stanica
4 : Karlova Ves - Jesenského - Trnavské mýto - Zlaté piesky
5 : Rača - Americké nám. - Nám. SNP. - tunel - Dúbravka
7 : Rača - Obchodná - Nám. SNP - Americké nám. - Rača (v prípade potreby sú ráno a poobede vložené spoje v úseku ŽST Vinohrady - centrum)
9, 12, 13 a 14 : bez zmeny trasy
zrušené : 1,3,8 a 11
- kto by chcel vedieť ďaľšie podrobnosti, jazdná doba, typ a počet vozov a doba premávky tak píšte
"Napríklad smer Záhorie alebo do Devínskej Novej Vsi, by bol jednoznačne tým to spojom výhodnejší. Dokonca myslím že medzi Stupavou a Devínskou nie je žiadna linka. Ja by som tomu dal nejakú šancu."
Neviem, neviem, či ľudí cestujúcich v trase Stupava - Devínska Nová Ves by bolo toľko, aby sa zaplnil vlak (aj keby to bola len tá sólo 810). Čo myslíš, prečo tam asi už v sedemdesiatych rokoch bola zastavená osobná doprava? Ja osobne som fanatik do železníc a zvlášť takýchto lokálok a som rád za každú fungujúcu lokálku. Ale zas keď nevidím jej využitie... ?
Tak určite linka 12 by mala o to hustejší interval. A nenechal by som celú západnú časť mesta len na linke č 12. Pozornosť by som venoval i autobusovým linkám 34 a 83. Do Dúbravky som ja osobne chodil vždy 83jkou lebo električkou to bola cesta nekonečná.
Lebo električka má túto funkciu dopravy z Hl.st. do Petržalky po 93 prebrať. V pláne ako budú vyzerať autobusové linky po zavedení električky do Petržalky je ukončenie 1-2 liniek na Zochovej ako sa kedysi točila 47-S.
Veď som uviedol, že Dúbravka by mala výhodnejšie spojenie zo stanicou autobusom. Napr. linka číslo 34, ktorá som myslel, že by sa samozrejme na Hl. stanicu presmerovala. A podľa mňa by sa i tak mala presmerovať bez ohľadu na električky. Myslím skorej by bola užitočnejšia konečná na stanici než ten okruh mestom čo teraz robí.
Myslím, že prehánať ludí cestujúcich na stanicu záchadzkou popri celom nábreží a cez celé centrum by nebolo najsprávnejšie. To radšej ten autobus.
s Petržalky chodi na hl.stanicu 93-ka a ma dost husty interval tak načo ešte aj električka?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kakke
Ja už mám 1/2 roka v PC v powerpointe aj vypracované časy, potrebu vozidiel pre systém linkovania v intervale 8//15 nasledovne :
2 : ŽST Nové Mesto - Trnavské mýto - Floriánske nám. - Hlavná stanica
4 : Karlova Ves - Jesenského - Trnavské mýto - Zlaté piesky
5 : Rača - Americké nám. - Nám. SNP. - tunel - Dúbravka
7 : Rača - Obchodná - Nám. SNP - Americké nám. - Rača (v prípade potreby sú ráno a poobede vložené spoje v úseku ŽST Vinohrady - centrum)
9, 12, 13 a 14 : bez zmeny trasy
zrušené : 1,3,8 a 11
- kto by chcel vedieť ďaľšie podrobnosti, jazdná doba, typ a počet vozov a doba premávky tak píšte