Prečo pravidelne vynecháva linka č. 21 na Legionarskej ul. smer VW o 7.08 hod. a potom idú 2 až 3 za sebou? To majú vodiči na Nivách diskusný klub? Týmto smerom cestuje aj veľa pubertálnej a postpubertálnej mládeže, ktorá nielen že nemá potuchy čo je to pustiť sadnúť staršieho - ale to MHD nevyrieši. Ale snáď by vodiči, prípadne revízori mohli kontrolovať, aby sa na schodíkoch nerobili "pikniky", lebo je to vlastne teraz už každodenný stres a lotéria, či sa človeku na jeho zástavke podarí vôbec vystúpiť - hlavne na zástavkach v Devínskej Novej Vsi. _
riko
súhlasím s tým čo si napísal, ale je potrebné ešte dodať nasledovné:
1. konečne je potrebné aby sa začalo v tomto meste gazdovať (rozumej hospodáriť) a nie ako doteraz -posledných 13 rokov bačovať (bačovať - od očovského baču ). Však je nemysliteľné aby sa stále predávala podstata (majetok) a brali úvery (naposledy tých cca 5 mld od Japoncov) a takto získané peniaze sa s prepáčením prej..ali (380 mil v SKB). Kto z nás je taký bulo (iste že aj taký by sa našli), že by ste predávali majetok (jednorazový príjem ktorý sa vždy rozplynie), namiesto toho aby sa s ním hospodárilo (prenajímal) a za niekoľko rokov zarobí niekoľkonásobne viac ako je príjem za jednorazový predaj. Ked sa bude stále len predávať tak som zvedavý, z čoho bude mesto za pár rokov žiť, ked sa predá aj ten posledný mestský majetok.
2. konečne presadiť iné prerozdelenie výnosov celoštátnych daní, ktoré dostavá BA. Pokial si toto neuvedomia politici, že hlavné mesto je len jedno, že robí servis celému Slovensku, že je úžasný nepomer medzi vyprodukovaným objemom v BA na obyvatela a tým koľko na obyvatela dostava BA z daní. Iste, že sa bude argumentovať že v BA má sídlo vela firiem, ktoré fyzicky vyrábajú niekde inde ako v BA a tým že sídlo je v BA tak tým pádom v BA aj odvádzajú dane (sídlo daňového úradu, v mieste registrácie firmy)
3. ak bude toto splnené (dostatok financií + hospodárenie s nimi) tak je potrebné aby sa našli ludia, ktorí sú schopní dať dokopy dopravnú koncepciu na niekoľko rokov dopredu (konečne spočítať, čo sa viac oplatí, metro, velkokapacitná električka alebo niečo iné - teraz ma nechytajte za slovíčka, jasné že metro by sa stavalo dlhšie, dúfam že teraz o tom nezačneme zas polemizovať ..., hlavne aby ten systém začal fungovať v čo najkratšom čase, koľko stojí výstavba, údržba atd....), a zabezpečiť kontinuitu v jej presadzovaní do budúcna. O údržbe tratí,.... a ostatných tech otázkach sa nebudem rozpisovať, pretože ich fungovanie považujem za niečo samozrejmé, inak sa nikam nedostaneme.