Pitcho, tie stĺpy by sa nemali len natrieť ale VYMENIŤ. Ale takéto úbohé úpravy robíme len my v tejto nasej prekrásnej podpiesočkovanej krajine takže ti aj verím že sa nič takého diať nebude...
Pitcho. Natieranie stĺpov je bežná vec aj mimo rekonštrukcíí tratí a pod. Také práce sa tu robia bežne, aj keď odvtedy, čo sa hromadne natieralo centrum som už takéto práce nezaznamenal ?
Zdravim, dnes okolo 16:55 som pri Blumentali videl K2S 7126. Isla smerom do mesta ako sluzobna jazda. Zeby sa uz konecne zaradila aj do prevadzky s cestujucimi?
a) Ad výkon: .
Na novších a ku5ewsky drahých autách sa samozrejme v USA používajú aj xenóny, na novších autách aj sealed beam halogény 55/65 W ale ešte stále veľká časť produkcie jazdí s dvojvláknovými SB 30/35 W, žiadne 80/100 W. Pritom v Európe už nič so žiarovkami 45/40 W nekúpiš zo 20 rokov, vrátane postsovietskej produkcie). Žiadne ŽIAROVKY sa nepoužívajú, keďže PODSTATOU selaed beam svetlometu je zlúčenie žiarovky s reflektorom do jednej nedeliteľnej jednotky, takže meniť sa dá LEN celý reflektor.
b) Ad brzdy a rozhľad: Neviem, na čom jazdíš ale bežný IGK zastaví zo 100 km/h na cca. 50 m, takže to je na pravej strane VEĽMI mizerný dosvit - má byť 115 m. Ale práve preto, že klasická reflektorová optika nedokáže rozdeliť lúč tak, aby na jednej strane bol dosvit 115 m a na strane privrátenej k vozovke max. 40 m, ako vyplýva zo zákona, tak je väčšinou ten dosvit omnoho menší. Mimochodom, nové Fóbie ťa tiež oslňujú?
Brzdná dráha na suchej vozovke bez ABS je vždy kratšia, keďže pre maximálne brzdenie je optimálny mierny sklz.
c) Ale asi to nebudem ďalej riešiť, lebo evidentne nevieš, čo chceš, okrem toho, že bojuješ proti xenónom, pričom zaujímaš extrémne nekonzistentný postoj, keďže:
1) ti vadia OBJEKTÍVNE menej oslňujúce projektorové xenónové svetlomety.
2) ospevuješ oslňujúce US sealed beam svetlomety (samozrejme, že sa tam oslňuje omnoho viac, keďže tlmené (low beam) guwno osvietia, takže každý ide na diaľkové (high beam). Okrem toho sa tá debilita, vymyslená pre typického Amíka, neschopného vymeniť žiarovku, má po každej výmene reflektora nastavovať, čo nikto nerobí, takže sa svieti do korún stromov.
3) Sám používaš akési podivné osvetlenie, ktoré s 99% pravdepodobnosťou oslňuje viac ako xenóny (dôvodom je mnohokrát spomínaná geometria reflektora).
Prečo by niekto NEmal natierať stĺpy? V civilizovaných krajinách JE NORMÁLNE, že sa natierajú stĺpy (pokiaľ teda sú v natieracej úprave).
Si zase zožral všetku múdrosť sveta, Pitcho?
no neviem akeho typu sme mali v USA my, ale tie teda svietili paradne, hadam aj lepšie ako tie naše... A nedal by som ruku do ohňa za to, ale zdá sa mi že tam sa používajú žiarovky 80/100... ale tam sa vo všeobecnosti viac oslňuje ako u nás....s mojimi žiarovkami mam odmerane že dokažem zastaviť asi z 90-100 km/h na vzdialenosť na ktorú vidím skúšal som to v noci na opustenej ceste, neviem či xenóny dosvietia na dlhšie ako ja... a keď budem mať možnosť, určite odmeriam aj brzdné dráhy s/bez ABS, lebo sám som zvedavý aký bude nameraný rozdiel...
"On to vie"
On to fakt nevie. Treba si pozriet v archive nejakej televizie reportaz tusim zo vcera, kde to hovoril priamo pred novinarmi: "...to TGV, ktore dokaze ist...myslim ze.. 160 km/h..."
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA