Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: PVo #109227:
keby daco tak o 18:45 bola 7126 na racku a isla k blumentalu ako sluzobna jazda asi naozaj jazdi ? ? ?
Reakcia na: JamaVOku #109230:
Pitcho. Som si tým istý, ale v rámci tejto rekonštrukcie sa nebude nič natierať pokiaľ mám správne informácie.
Reakcia na: S499.1023 #109226:
Pitcho... Prečo? Nemám dôvod prestať Ťa tak oslovovať, pokiaľ ma tak oslovuješ aj ty. Dobre, vieš že taký nick som nemal.
Reakcia na: Solider #109225:
Pitcho. Natieranie stĺpov je bežná vec aj mimo rekonštrukcíí tratí a pod. Také práce sa tu robia bežne, aj keď odvtedy, čo sa hromadne natieralo centrum som už takéto práce nezaznamenal ?
Reakcia na: Majo #109228:
Tak uz sa tesim. ? A nevies este nahodou, kedy zacne premavat ten TAM 272, co prisiel z BB?
Reakcia na: PVo #109227:
Skusobne jazdy, s ludmi este (pokial viem) nejazdi, ale neboj sa, dockas sa uz coskoro...
Zdravim, dnes okolo 16:55 som pri Blumentali videl K2S 7126. Isla smerom do mesta ako sluzobna jazda. Zeby sa uz konecne zaradila aj do prevadzky s cestujucimi?
Reakcia na: Solider #109225:
Konštatovanie reality se NErobí s otáznikom na konci.
A neoslovuj ma jedným z tvojich mnohých nickov, excelovská chňapka.
Reakcia na: S499.1023 #109223:
Pitcho, iba konštatujem realitu ?
Reakcia na: Ondro #109220:

a) Ad výkon: .
Na novších a ku5ewsky drahých autách sa samozrejme v USA používajú aj xenóny, na novších autách aj sealed beam halogény 55/65 W ale ešte stále veľká časť produkcie jazdí s dvojvláknovými SB 30/35 W, žiadne 80/100 W. Pritom v Európe už nič so žiarovkami 45/40 W nekúpiš zo 20 rokov, vrátane postsovietskej produkcie). Žiadne ŽIAROVKY sa nepoužívajú, keďže PODSTATOU selaed beam svetlometu je zlúčenie žiarovky s reflektorom do jednej nedeliteľnej jednotky, takže meniť sa dá LEN celý reflektor.
b) Ad brzdy a rozhľad: Neviem, na čom jazdíš ale bežný IGK zastaví zo 100 km/h na cca. 50 m, takže to je na pravej strane VEĽMI mizerný dosvit - má byť 115 m. Ale práve preto, že klasická reflektorová optika nedokáže rozdeliť lúč tak, aby na jednej strane bol dosvit 115 m a na strane privrátenej k vozovke max. 40 m, ako vyplýva zo zákona, tak je väčšinou ten dosvit omnoho menší. Mimochodom, nové Fóbie ťa tiež oslňujú?
Brzdná dráha na suchej vozovke bez ABS je vždy kratšia, keďže pre maximálne brzdenie je optimálny mierny sklz.
c) Ale asi to nebudem ďalej riešiť, lebo evidentne nevieš, čo chceš, okrem toho, že bojuješ proti xenónom, pričom zaujímaš extrémne nekonzistentný postoj, keďže:
1) ti vadia OBJEKTÍVNE menej oslňujúce projektorové xenónové svetlomety.
2) ospevuješ oslňujúce US sealed beam svetlomety (samozrejme, že sa tam oslňuje omnoho viac, keďže tlmené (low beam) guwno osvietia, takže každý ide na diaľkové (high beam). Okrem toho sa tá debilita, vymyslená pre typického Amíka, neschopného vymeniť žiarovku, má po každej výmene reflektora nastavovať, čo nikto nerobí, takže sa svieti do korún stromov.
3) Sám používaš akési podivné osvetlenie, ktoré s 99% pravdepodobnosťou oslňuje viac ako xenóny (dôvodom je mnohokrát spomínaná geometria reflektora).
Reakcia na: Solider #109203:
Prečo by niekto NEmal natierať stĺpy? V civilizovaných krajinách JE NORMÁLNE, že sa natierajú stĺpy (pokiaľ teda sú v natieracej úprave).
Si zase zožral všetku múdrosť sveta, Pitcho?
Reakcia na: kecho #109182:
tam nie, tam by to spôsobovalo hluk a zabíjalo psíky ?
Reakcia na: 810zssk #109168:
to bolo moderné kedysi:) primáš asi zabudol, že Slovensko nie je pupok sveta:)
Reakcia na: S499.1023 #109181:
no neviem akeho typu sme mali v USA my, ale tie teda svietili paradne, hadam aj lepšie ako tie naše... A nedal by som ruku do ohňa za to, ale zdá sa mi že tam sa používajú žiarovky 80/100... ale tam sa vo všeobecnosti viac oslňuje ako u nás....s mojimi žiarovkami mam odmerane že dokažem zastaviť asi z 90-100 km/h na vzdialenosť na ktorú vidím skúšal som to v noci na opustenej ceste, neviem či xenóny dosvietia na dlhšie ako ja... a keď budem mať možnosť, určite odmeriam aj brzdné dráhy s/bez ABS, lebo sám som zvedavý aký bude nameraný rozdiel...
Reakcia na: 810zssk #109191:
Je to aj o narode. ?
Reakcia na: AAA #109217:
tak v tom prípade beriem späť ?
Reakcia na: hoppusmark01 #109216:
Ten príspevok bol myslený ironicky a žartom.
Reakcia na: AAA #109214:
"On to vie"
On to fakt nevie. Treba si pozriet v archive nejakej televizie reportaz tusim zo vcera, kde to hovoril priamo pred novinarmi: "...to TGV, ktore dokaze ist...myslim ze.. 160 km/h..."
Na mojej stránke si môžete pozrieť dva historické cestovné poriadky. Trať 7019 Bratislava,Avión-Bratislava,Petržalka-Jarovce-Rusovce,národná bezpečnosť-Rusovce-Čunovo-Rajka. A trať 7014 Bratislava,Avión-Bratislava,Prievoz-Verekne-Schildern-Šamorín-Bačfa-Vajka pri Dunaji-Veľká Sarva-Blatná na Ostrove. Obe sú z 1948 v pôsobnosti autosprávy ČSD. www.fotobus.ic.cz ?
Reakcia na: Solider #109192:
A to je práve hlúposť, že DPB popri oprave trate, ak je pravda čo píšeš, na vedenie j***, alebo to vedenie má životnosť o toľko dlhšiu ako trať?
Ale vlastne tosaneda, všetcisunaobede, natoniejepredpis, cestujucibytonepochopili (napr. to prečo nie je zas o rok výluka), dalobysatozneužiť (napr. by sa museli koordinovať traťováci s vrchármi na furt),... .
Re #109202 810zssk: On to vie, lenže on vie aj to, že vymyslel na území BA 10. etapu preferencie využívajúcu všetko naj z predchádzajúcich 9 na novom úrovňovom priecestí, ktoré sa postaví niekde v blízkosti ŽST Petržalka, aby autá nebehali krížom cez Paneurópsky koridor a turisti si nemysleli, že nemáme ani preferenciu VHD.
To, že zavedenie systému predĺži jazdnú dobu Paríž - BA na úroveň času, ako by sa celá cesta išla po zločineckom koridore, je vec druhá a o tej sa nehovorí. ?
Zároveň sa pred priecestím, aby vlak mohol stáť, aj ak by náhodou preferencia mala slabú chvíľu a fungovala, vybuduje železničná zastávka, na ktorú bude zvážať petržalských domovníkov duozvrhlsoť využívajúca parohy len na ceste do vozovne a z vozovne, lebo v Petržalke trolejové vedenie nebude.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.