Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark01 #108452:
a uz to vyzeralo, ze by sa mohol spravit prvy realny krok k elektricke do petrzalky a predsa nie, predsa bratislava nesklame ? zatial sa rozrprava a rozprava a planuje a vybera a posudzuje a hlasuje a sutazi... ? a pokial viem, nehovoriac o takych absurditach ako prve vykop, prva tehla, prvy srob... este mam pocit ze ani REALNY PROJEKT, vykonavaci postup projektu alebo nieco podobne nie je hotove...
ale inak suhlasim... nieco ako most zo safarikovho namestia, vlastne most v centre, by si zasluzilo architektonicku sutaz... len tu stoji otazka CO SA ROBILO DOTERAZ??? vsak toto je ako zo zlej komedie...
Reakcia na: hoppusmark01 #108452:
Podla mna to C je uplne divne.. mne sa najviac paci B 🙂
Reakcia na: m@rtin #108450:
Samozrejme.. ale v tom Citelise je to strasne vyrazne, o to ide 😉
Reakcia na: tivino #108442:
Môj osobný názor: Varianty A a B sú strašné, varianta C celkom ujde a aspoň pripomína Starý most..
čiže ak by vyhrala varianta C, je to celkom v pohode.
Najsprávnejšie riešenie je však vyhlásiť architektonickú súťaž, možno by sme sa dočkali omnoho lepších návrhov..
Reakcia na: Puki #108441:

100% souhlas. A o tom jsou i autobusy Sor.
Reakcia na: 810zssk #108433:

Plastový interiér má i Solaris, MAN, Mercedes, Sor, Tedom, Scania, Volvo a další.
Reakcia na: lampash #108432:

Ale to já přeci vím. Mně jen nejde do hlavy, že tu někdo v přeplněnosti autobusů, vídí problém v Libchavách.
A mne na tých 11m sor-och najviac vadí, strašne málo miesta vo vozidle, čím vzniká nepohodlnosť a malé dvere, ktoré neumožnujú rýchlu výmenu cestujúcich.
No ja mám taký pocit, že na Slovensku si brzdíme výstavu dôležitých stavieb aj my sami, lebo vždy sa nájdu nejaký chytráci, ktorý si zmyslia v poslednej chvíli, že to je nevhodné alebo chcú vyťažiť, čo najviac z pozemkov pod nimi. A paradox na druhej strane, že finančné skupiny si stavajú, čo chcú a kde chcú a nikto im v to nemôže zabrániť, lebo stavebné úrady sú buď neschopné. Mesto by sa malo obnovovať, novými stavbami, ktoré však musia tvoriť harmonický celok s už existujúcimi stavbami, čo mi v BA dosť chýba, napr. oproti Prahe. Inak nebol by som proti, keby ten nosný systém, čo sa týka architektúry vypracoval arch. Kotas, ktorý navrhov v Prahe rôzne dopravné stavby včetne staníc metra a vozov M1 a električkovú trať na sídlisko Barrandov.
Reakcia na: tivino #108444:
To ze sa NS nezacne v tomto volebnom obdobi stavat by som vnimal ako pozitivum. Vyplyva to z mojej naivnej predstavy ze po volbach pride niekto normalny kto to postavi normalne.

Mesto malo vela casu na vsetko, teraz nech si uzije problemy ked sa blizia volby. Tak im treba, somarom.
Reakcia na: hoppusmark01 #108431:
Len keď tak čítam ma napadlo, že ani ZŠ sa neopravujú... Teda opravovala sa len tá pre zahraničné detičky z KIE... Aaa ak sa opravujú tak za sponzorské dary... Veď na Dlhých dielov sa jedna škola začala stavať ešte v 80tich rokoch a dokončila sa (neúplne) na začiatku 2000 a temer celú ju dokončili okolo 2002. A aj to v takom stave, že tráva alebo stromy tam neboli a kuchyňu nedokončili takže jedlo sa musí dovážať... ? Síce to bolo OT, ale aspoň tak aby sa vedelo ako sa školy opravujú...
Ani ja som neni architekt, a myslím si, že v BA by sa mal postaviť ešte nejaký most, ktorý by bol zase dominujúci ako napr. Apollo (ten je fakt pekný), ale ten by mal byť na inom mieste ako súčasný starý most. Neviem, ale mne sa súčasná iniciatíva zmeniť súčasné návrhy ako zdržovanie, ako nakoniec pri všetkom na Slovensku, čas na diskusiu už bol, teraz by sa malo konečne stavať, aby mala Petržálka konečne nosný systém.
Reakcia na: tivino #108442:
Do architektury sa nevyznam, ale skratka, chcel by som nieco krajsie 🙂 Z BA mostov sa mi najviac paci Apollo.
A čo by si teda navrhoval? Lebo ja osobne si myslím, že určite by sa našlo aj nejaké krajšie a dominujúcejšie riešenie, len otázka znie, či by tých dominantných mostov nebolo veľa na takom malom úseku. V tomto smere sa mi zdá vhodné umiestniť sem nejaký taký konzervatívnejší vzhľad mosta, ktorá nebráni výhľadu na panoramu Bratislavského hradu a Dómu sv. Martina napr. z mosta Apollo.
Reakcia na: m@rtin #108421:
Tipujem, že tá cena 5 mil. Kč bude za TBN 12 a nie TNB 12? Ale ak je to tak ako hovoríš bola by to zaujímavá príležitosť pre trolejbusy. V každom prípade si myslím, že by to pomohlo mnohým trolejbusovým prevádzkam v Čechách ale aj na Slovensku, ktoré čelia tomu, že nové trolejbusy sú drahé a hrozí im zánik. V tomto smere je trolejbus SOR pre mňa zatiaľ pozitívom.
Reakcia na: tivino #108439:
Moj osobny nazor zhrniem do jedneho slova: Otrasne.
Ako Bratislavčan, by som sa vás chcel spýtať, aký máte názor na predložené varianty riešenia prestavby Starého mosta?
Reakcia na: Solider #108436:
Mas pravdu. Porovnaval som to s dvojdverovou variantou SORu.
Reakcia na: Solider #108435:
No ved to patri do kategorie hovadiny
Reakcia na: 810zssk #108434:
Rozdiel sú ôsmi cestujúci a dĺžkový rozdiel je 325 mm medzi Karosou a SORom, čo je zanedbateľné...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.