A mne na tých 11m sor-och najviac vadí, strašne málo miesta vo vozidle, čím vzniká nepohodlnosť a malé dvere, ktoré neumožnujú rýchlu výmenu cestujúcich.
No ja mám taký pocit, že na Slovensku si brzdíme výstavu dôležitých stavieb aj my sami, lebo vždy sa nájdu nejaký chytráci, ktorý si zmyslia v poslednej chvíli, že to je nevhodné alebo chcú vyťažiť, čo najviac z pozemkov pod nimi. A paradox na druhej strane, že finančné skupiny si stavajú, čo chcú a kde chcú a nikto im v to nemôže zabrániť, lebo stavebné úrady sú buď neschopné. Mesto by sa malo obnovovať, novými stavbami, ktoré však musia tvoriť harmonický celok s už existujúcimi stavbami, čo mi v BA dosť chýba, napr. oproti Prahe. Inak nebol by som proti, keby ten nosný systém, čo sa týka architektúry vypracoval arch. Kotas, ktorý navrhov v Prahe rôzne dopravné stavby včetne staníc metra a vozov M1 a električkovú trať na sídlisko Barrandov.
To ze sa NS nezacne v tomto volebnom obdobi stavat by som vnimal ako pozitivum. Vyplyva to z mojej naivnej predstavy ze po volbach pride niekto normalny kto to postavi normalne.
Mesto malo vela casu na vsetko, teraz nech si uzije problemy ked sa blizia volby. Tak im treba, somarom.
Len keď tak čítam ma napadlo, že ani ZŠ sa neopravujú... Teda opravovala sa len tá pre zahraničné detičky z KIE... Aaa ak sa opravujú tak za sponzorské dary... Veď na Dlhých dielov sa jedna škola začala stavať ešte v 80tich rokoch a dokončila sa (neúplne) na začiatku 2000 a temer celú ju dokončili okolo 2002. A aj to v takom stave, že tráva alebo stromy tam neboli a kuchyňu nedokončili takže jedlo sa musí dovážať... ? Síce to bolo OT, ale aspoň tak aby sa vedelo ako sa školy opravujú...
Ani ja som neni architekt, a myslím si, že v BA by sa mal postaviť ešte nejaký most, ktorý by bol zase dominujúci ako napr. Apollo (ten je fakt pekný), ale ten by mal byť na inom mieste ako súčasný starý most. Neviem, ale mne sa súčasná iniciatíva zmeniť súčasné návrhy ako zdržovanie, ako nakoniec pri všetkom na Slovensku, čas na diskusiu už bol, teraz by sa malo konečne stavať, aby mala Petržálka konečne nosný systém.
A čo by si teda navrhoval? Lebo ja osobne si myslím, že určite by sa našlo aj nejaké krajšie a dominujúcejšie riešenie, len otázka znie, či by tých dominantných mostov nebolo veľa na takom malom úseku. V tomto smere sa mi zdá vhodné umiestniť sem nejaký taký konzervatívnejší vzhľad mosta, ktorá nebráni výhľadu na panoramu Bratislavského hradu a Dómu sv. Martina napr. z mosta Apollo.
Tipujem, že tá cena 5 mil. Kč bude za TBN 12 a nie TNB 12? Ale ak je to tak ako hovoríš bola by to zaujímavá príležitosť pre trolejbusy. V každom prípade si myslím, že by to pomohlo mnohým trolejbusovým prevádzkam v Čechách ale aj na Slovensku, ktoré čelia tomu, že nové trolejbusy sú drahé a hrozí im zánik. V tomto smere je trolejbus SOR pre mňa zatiaľ pozitívom.
Najväčší shit toho, že sú SORy v BA je, že DP robí náhradu takto : 1x 12metrová Karosa = 1x 9,5metrový SOR, ktorý má o 20 ľudí menšiu kapacitu ako Karosa. A veľmi silno ja a nielen ja pochybujeme, že DP v budúcnosti túto dieru v kapacite celkového počtu autobusov zapláta. Skrátka len počet cca 100ks krátkych Karos nahradí rovnakým počtom krátkych SORov.
Hihihi, vidno, že nebývaš v BA..
Tak za prvé, v BA sa žiadne silnice neopravujú (keď hej, tak to sú výnimky, a opravujú sa zásadne úseky ktoré opravu nepotrebujú, a tie, ktoré opravu potrebujú, sa neopravujú)..
Chodníky sa takisto neopravujú, nemajú sa ako, pretože na nich parkujú autá..
Zeleň sa "opravuje" len výnimočne, a ak sa niečo nové vysadí, tak to do pol roka vyschne..
tie ZŠ sa možno opravujú..
Práveže to nehádžem na výrobcu, ale DP má prehľad čo potrebuje no vytrvalo kupuje nové kraviny, ktoré potom hrdo prezentuje. To je to! A potom sa pol roka sťažujú v médiách ako treba nové busy a modernizovať. No zatiaľ čo už rok pomaly Záhradník si robí reklamy litániami o kĺbových autobusoch, je to len zástierka toho, že kdesi sa opäť šije tender na mieru. Kvalitné klbáky s dobrou cenou sa byrábajú dobre dlho ale DP ich nákup odďaľuje vytrvalo. Prečo? LEBO SOR NEMÁ RIADNE OSKÚŠANÝ SVOJ KĹBOVÝ BUS. Takže môžme čakať ďalej kým vyvolený SOR vyrobí nášho spasiteľa. ?
Nevím co máš pořád proti Citelisům. První pražské Citybusy z roku 1996 mají najeto kolem 2 mil. kilometrů a problémy s nimi skoro nejsou.
"Detail je, ze nie je vola tie peniaze uvolnit a TO je problem"
To není až tak úplně pravda. Pokud magistrát uvolní na Mercedesy 2 miliardy nebo 1 miliardu na Sory, pořád bude v účetnictví +-1 miliarda chybět/přebývat. A ta se projeví na jiných investicích ve městě - od opravy ZŠ, chodníků, zeleně, silnic apod.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark01
Hihihi, vidno, že nebývaš v BA..
Tak za prvé, v BA sa žiadne silnice neopravujú (keď hej, tak to sú výnimky, a opravujú sa zásadne úseky ktoré opravu nepotrebujú, a tie, ktoré opravu potrebujú, sa neopravujú)..
Chodníky sa takisto neopravujú, nemajú sa ako, pretože na nich parkujú autá..
Zeleň sa "opravuje" len výnimočne, a ak sa niečo nové vysadí, tak to do pol roka vyschne..
tie ZŠ sa možno opravujú..
?