Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ondro #106247:
A peniaze sa len tak natlačia? Máš konštantný objem peňazí, tak môžeš s preukázateľnou stratou robiť, čo chceš.
Reakcia na: Ondro #106245:
Som netušil, že bus sa "oplatí", lebo chodí častejšie. Jake%d som potreboval, tak tam vždy akurát bola hodinová diera a potom išli v priebehu desiatich minút tri. A vlak to robí za 1:38 aj keď všelikde stojí ? . Ja by som osobne uprednostnil vlak, keby to boli aspoň "reko-B" ale tebe ho nenútim 😃 .
Reakcia na: S499.1023 #106159:
keby sa to robilo cez preukazatelnu stratu tak hej.... a nemuseli by to byt ani WL....
Reakcia na: ufo #106244:
Nooo, a tie zastávky by boli obsluhované ako? Jeden vlak na "hlavnú stanicu", druhý na "zastávku" ? ? Inak pooha AS je v tomto pomerne irelevantná, keďže medzitým môže autobus obslúžiť x nácestných zastávok, zatiaľ čo vlak v bočnej ulici skončí a beztak by východnwjšie časti Somorje museli absolvovať nadväznú prepravu autobusom.
Reakcia na: S499.1023 #106161:
lenze keby aj chodili v kladiva kazdu hodinu, tak cez kladiva idu autobusy do NR v kuse od rana do vecera, takze aj tak sa oplati viac bus... mimochodom, z Niv do NR to autobus urobi za 1:15 ked nikde nestoji... chodieval som tam....
Reakcia na: S499.1023 #106232:
Ráno, keď je kolóna z Dunajskej Lužnej až na Gagarinku, ten vlak by bol rýchlejší - do centra, nie? A poloha železničnej stanice bola oproti autobusovej tiež vo výhode, nehovoriac o možnom vytvorení ďaľšej zastávky na vlečke do mlyna, čo je asi úplny stred Šamorína.
Reakcia na: S499.1023 #106238:
aha ? sorry
Zdravím a hned se omlouvám za menší OT. Náš kolektiv MHD nadšenců z Čech se v létě chystá na exkurzi do Maďarska a proto scháníme někoho z vás, kdo by uměl alespoň trochu maďarsky a chtěl by se výměnou za trochu Slovensko-Maďarské komunikace zdarma zúčastnit. Podrobnosti na mailu po nickem.
Ještě jednou se omlouvám za OT.
Reakcia na: S499.1023 #106229:
tak ja ti teda verim ?
Reakcia na: S499.1023 #106237:
Sám si si odpovedal ?
Reakcia na: 810zssk #106233:
Vzhľadom na to, že na SK také normy nespĺňa ani len najzaťaženejší tranzitný ťah Kúty - Štúrovo, tak asi nemá cenu sa baviť o teoretickej existencii lokálky podľa najnovších noriem, t. .j. hrana nástupišťa 550 mm nad TK, osvetlenie, osvetlené tabule, bezbariérový prístup, prístrešok, vodiaca drážka pre nevidiacich, spevnená prístupová komunikácia...
Reakcia na: Ámos #106236:
Samozrejme. My sa ale bavíme o období po zastavení prevádzky, čo je aj v nákladnej doprave už takých dobrých 8 rokov.
Reakcia na: Majo #106215:
Ing. Poltretina nemôže preniesť cez srdce, že vozidlá nemajú normálny rozchod ? ?
Mmch., môže niekto nejako zdôvodniť, prečo sa budú naďalej fabrikovať K2S? VarioLF2 je o nejaké komické 2 milióny drahšia a Bratislava bude stále modernizovať na vysokú podlahu? Ono v Krnove si to pochvaľujú, že majú aspoň nejakého odberateľa na pôvodné VarCB3...
Reakcia na: Martin Fundárek #106225:
Do Samorina sa z Kvetoslavova uz ani drezinou nedostanes. Presne tam kde konci zahrada kamaratky chyba niekolko metrov kolajnice. ?
Reakcia na: aquila #106206:
Ktorá zrušená trať v ČR sa znova sprevádzkovala? Upozorňujem, že zastavenie dopravy ešte nie je zrušením trate!
Reakcia na: S499.1023 #106232:
Jasne.. cize uznavam ze v takom pripade to co som pisal nemoze byt prakticky zrealizovane.
Reakcia na: Valec #106230:
Zamerne som napisal ze v tomto pripade je to cisto hypoteticka otazka. Som si vedomy ze na Slovensku asi ziadna.
Reakcia na: 810zssk #106204:
Áno, keď je trať papierovo zrušená, už ju nemôžeš znova spravádzkovať, len ako novostavbu "se vším všudy". Preto bola zásadná chyba, že sa pripustilo zrušenie Stupavy. Ale Somorja by, podľa mňa, žiadnu perspektívu nemala.
Reakcia na: Majo #106203:
Ešte stále tam prejde rádovo viac áut v gumokoloch. Riešením by bolo kríženie s električkami nezapájať do koordinácie, keďže väčšina gumokolov pokračuje po Rožňavskej a nie po Vajnorskej, tak by sa nič nedialo. Ale v okamihu, keď je celé súkrižovatčie na jednom radiči, tak s tým už nič nespravíš.
Reakcia na: 810zssk #106228:
Ale povedz, že ktorá zrušená trať také podmienky spĺňa?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.