Uz tam dnes od rana postava Staff a buduju zabradlie atd. Dopravne znacenie je blbo umiestnene a vyraba zbytocne komplikacie na nabrezi. Je smutne, ze magistrat povolil toto podujatie v case ked je dopravna spicka. Uz od rana sa neda asi dostat ani do garazi Carlton, co je tiez super vzhladom na parkovanie ? Nech si idu robit svoju super hyper sutaz, niekam na okraj mesta a nie v jeho centre. Je takto vidiet co a koho magistrat preferuje..MHD to urcite nieje a obyvatelia BA tiez nie ? Peniaze, co z toho bude mat mesto aj tak niekde zmiznu, na 380. studiu o vhodnoti NDS v BA, alebo na 6. projekt na halu na MS v hokeji ? ?
nechcem rýpať, ale 4. 6. 2008 o 11.00 h., 3. poschodie, zasadačka, sa mali otvárať obáločky s ponukami na rámcovku "do 11 m" za 300 mil. Už je aj oficiálne jasné, že to vyhral sor? keďže jedna z podmienok bola "minimálne 3 kladné referencie na dodávku autobusov s dĺžkou do 11 m spolu za roky 2005, 2006 a 2007..."
nenatlacia, ale neviem sa zbavit pocitu ze sukromnici vyuzivaju konstatne objemy penazi efektivnejsie ako mestski uradnici ? aby sme si rozumeli tak necakam ze by tu zrazu jazdili len nove klbove mrecedesy ani nic podobne ?
No neviem kedy si tam chodieval busom ty, mozno som mal zakazdym stastie ale odchody som zistene nemal nikdy a nikdy som necakal dlhsie ako 5-10 minut. Mozes si to nakoniec pozriet na cp. Ja mam tiez radsej vlak, (teda od jesene do jari, lebo klimy maju maloktore supravy), ale trva to nim o tych 20 minut dlhsie.....(oproti tym co medzi BA a NR nikde nestoja)
Som netušil, že bus sa "oplatí", lebo chodí častejšie. Jake%d som potreboval, tak tam vždy akurát bola hodinová diera a potom išli v priebehu desiatich minút tri. A vlak to robí za 1:38 aj keď všelikde stojí ? . Ja by som osobne uprednostnil vlak, keby to boli aspoň "reko-B" ale tebe ho nenútim .
Nooo, a tie zastávky by boli obsluhované ako? Jeden vlak na "hlavnú stanicu", druhý na "zastávku" ? ? Inak pooha AS je v tomto pomerne irelevantná, keďže medzitým môže autobus obslúžiť x nácestných zastávok, zatiaľ čo vlak v bočnej ulici skončí a beztak by východnwjšie časti Somorje museli absolvovať nadväznú prepravu autobusom.
lenze keby aj chodili v kladiva kazdu hodinu, tak cez kladiva idu autobusy do NR v kuse od rana do vecera, takze aj tak sa oplati viac bus... mimochodom, z Niv do NR to autobus urobi za 1:15 ked nikde nestoji... chodieval som tam....
Ráno, keď je kolóna z Dunajskej Lužnej až na Gagarinku, ten vlak by bol rýchlejší - do centra, nie? A poloha železničnej stanice bola oproti autobusovej tiež vo výhode, nehovoriac o možnom vytvorení ďaľšej zastávky na vlečke do mlyna, čo je asi úplny stred Šamorína.
Zdravím a hned se omlouvám za menší OT. Náš kolektiv MHD nadšenců z Čech se v létě chystá na exkurzi do Maďarska a proto scháníme někoho z vás, kdo by uměl alespoň trochu maďarsky a chtěl by se výměnou za trochu Slovensko-Maďarské komunikace zdarma zúčastnit. Podrobnosti na mailu po nickem.
Ještě jednou se omlouvám za OT.
Vzhľadom na to, že na SK také normy nespĺňa ani len najzaťaženejší tranzitný ťah Kúty - Štúrovo, tak asi nemá cenu sa baviť o teoretickej existencii lokálky podľa najnovších noriem, t. .j. hrana nástupišťa 550 mm nad TK, osvetlenie, osvetlené tabule, bezbariérový prístup, prístrešok, vodiaca drážka pre nevidiacich, spevnená prístupová komunikácia...
Samozrejme. My sa ale bavíme o období po zastavení prevádzky, čo je aj v nákladnej doprave už takých dobrých 8 rokov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike