Som netušil, že bus sa "oplatí", lebo chodí častejšie. Jake%d som potreboval, tak tam vždy akurát bola hodinová diera a potom išli v priebehu desiatich minút tri. A vlak to robí za 1:38 aj keď všelikde stojí ? . Ja by som osobne uprednostnil vlak, keby to boli aspoň "reko-B" ale tebe ho nenútim .
Nooo, a tie zastávky by boli obsluhované ako? Jeden vlak na "hlavnú stanicu", druhý na "zastávku" ? ? Inak pooha AS je v tomto pomerne irelevantná, keďže medzitým môže autobus obslúžiť x nácestných zastávok, zatiaľ čo vlak v bočnej ulici skončí a beztak by východnwjšie časti Somorje museli absolvovať nadväznú prepravu autobusom.
lenze keby aj chodili v kladiva kazdu hodinu, tak cez kladiva idu autobusy do NR v kuse od rana do vecera, takze aj tak sa oplati viac bus... mimochodom, z Niv do NR to autobus urobi za 1:15 ked nikde nestoji... chodieval som tam....
Ráno, keď je kolóna z Dunajskej Lužnej až na Gagarinku, ten vlak by bol rýchlejší - do centra, nie? A poloha železničnej stanice bola oproti autobusovej tiež vo výhode, nehovoriac o možnom vytvorení ďaľšej zastávky na vlečke do mlyna, čo je asi úplny stred Šamorína.
Zdravím a hned se omlouvám za menší OT. Náš kolektiv MHD nadšenců z Čech se v létě chystá na exkurzi do Maďarska a proto scháníme někoho z vás, kdo by uměl alespoň trochu maďarsky a chtěl by se výměnou za trochu Slovensko-Maďarské komunikace zdarma zúčastnit. Podrobnosti na mailu po nickem.
Ještě jednou se omlouvám za OT.
Vzhľadom na to, že na SK také normy nespĺňa ani len najzaťaženejší tranzitný ťah Kúty - Štúrovo, tak asi nemá cenu sa baviť o teoretickej existencii lokálky podľa najnovších noriem, t. .j. hrana nástupišťa 550 mm nad TK, osvetlenie, osvetlené tabule, bezbariérový prístup, prístrešok, vodiaca drážka pre nevidiacich, spevnená prístupová komunikácia...
Ing. Poltretina nemôže preniesť cez srdce, že vozidlá nemajú normálny rozchod ? ?
Mmch., môže niekto nejako zdôvodniť, prečo sa budú naďalej fabrikovať K2S? VarioLF2 je o nejaké komické 2 milióny drahšia a Bratislava bude stále modernizovať na vysokú podlahu? Ono v Krnove si to pochvaľujú, že majú aspoň nejakého odberateľa na pôvodné VarCB3...
Áno, keď je trať papierovo zrušená, už ju nemôžeš znova spravádzkovať, len ako novostavbu "se vším všudy". Preto bola zásadná chyba, že sa pripustilo zrušenie Stupavy. Ale Somorja by, podľa mňa, žiadnu perspektívu nemala.
Ešte stále tam prejde rádovo viac áut v gumokoloch. Riešením by bolo kríženie s električkami nezapájať do koordinácie, keďže väčšina gumokolov pokračuje po Rožňavskej a nie po Vajnorskej, tak by sa nič nedialo. Ale v okamihu, keď je celé súkrižovatčie na jednom radiči, tak s tým už nič nespravíš.
Ale povedz, že ktorá zrušená trať také podmienky spĺňa?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023