No a až teplota vzduchu stúpne až neviem kam a slnko svoj pekelný výkon spustí naplno, tak sa v tom IGK pozatváram, stlačím tlačidlo s nápisom "AC", na krútivom koiesku si nastavím číslo "23" a budem v pohode ? .
Mne je jedno, ako to vnímaš. Ja pred neklimatizovanou MHD uprednostní klimatizovaný IGK a je mi úplne jedno, že to oslabuje moju schopnosť vyrovnávať sa s vyššími teplotami prirodzene ? .
Už keď som sa začal preklikávať po troch týždňoch na nejaký dátum, kde osm naposdledy skončil, tak som videl veľkú hádku s M@rtinom. Problém je v tom, že ULF by v Prahe prešiel tak 200 m.
Pri takomto ponimani by si mal za chvilu Celoslovensku dopravnu spolocnost, a. s. Ved ZSSK budu partnermi v kazdom IDS... Takze plati to, co napisal S499
netvrdim ohladom autobusov, ale ohladom celkovej premavky. Pokial viem, podla letakov prijima DPB vodicov autobusov (lebo ich ma nedostatok)... Prijima ich do svojej spolocnosti a nedeli ich na regio vodicov a normalnych... Zatial co tento vodic (plateny aj z mojej elektricenky) mohol zvysit kvalitu bratislavskej MHD o 0,05% uz len tym, ze plnohodnotne v pripade poruchy bude hradit spoj a teda zvysi spolahlivost a kredit, bude si behat hore dole do Hainburgu alebo Po Groboch... len taku som mal pripomienku
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023