Prečo by mala byť električková zastávka pred križovatkou? Aby mohl substrát zmätene pobiehaťpo križovatke (viď moje "obľúbené" Strossmayerovo náměstí v Prahe)?
S takouto matematikou by si veľmi rýchlo skrachoval. Si myslíš, že keď máš na nočnej dvoch zámočníkov, tak pri polovici vozov môžeš jednoho vyhodiť? A potom sa budeš diviť ,že ten jeden nespraví nič, lebo na kopu vecí proste musia byť dvaja?
Ak jeden kopáč vykope meter výkopu za 20 minút, dvadsať kopáčov ho vykope za minútu?
Inak náklady na dielenského sú PODSTATNE vyššie, ty máš vo všeobecnosti nejakú divnú matematiku.
To záleží na znení zmluvy. Medzi dvoma právnickými osobami sa ide podľa obchodného zákonníka, nie podľa občianskeho, takže žiadne dvojročné záruky a také veci ale presne to, čo je v zmluve.
T4 boli utčené aj pre ZSSR. Boli T4D, T4YU, T4RO, T4CS... Poľsko nie, Poľsko malo svoje Konstaly, napoly obšľahnuté od ČKD, napoly od Belgičanov tuším...
V Brne T4 nemajú. V ex-ČSFR sú dva kusy T4. Jeden je pražský vyhliadkový vozeň tuším 5501, druhá, zatiaľ bezu papierov, reimportovaná z Nemecka, je v Liberci.
Tyristorové vozy SAMOZREJME jazdia (okolo stovky T3M, 150 ks T6A5, zo 30 nerekonštruovaných KT8D5), T3 originál bez reko SAMOZREJME majú. Ešte nejaké destské žvásty na opravu?
p.s. a martine nez zacnes pisat dalsie hluposti o napravovych tlakoch tak si prosim pekne uvedom, ze do ULFu musi nastupit vyse 150 ludi pri hmotnosti 80 kg, aby sa dostali vobec na napravove tlaky prazdnej porschetery!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.