netvrdim ohladom autobusov, ale ohladom celkovej premavky. Pokial viem, podla letakov prijima DPB vodicov autobusov (lebo ich ma nedostatok)... Prijima ich do svojej spolocnosti a nedeli ich na regio vodicov a normalnych... Zatial co tento vodic (plateny aj z mojej elektricenky) mohol zvysit kvalitu bratislavskej MHD o 0,05% uz len tym, ze plnohodnotne v pripade poruchy bude hradit spoj a teda zvysi spolahlivost a kredit, bude si behat hore dole do Hainburgu alebo Po Groboch... len taku som mal pripomienku
K tým peniazom, ktoré ty platíš za električenku, ešte pridá mesto raz toľko z daní pracujúcich a prevádzkuje dopravu do tvojeje oblasti. Z tvojich peňazí žiadne autobusy na prímestskú dopravu nekupuje. Si schopný to niekedy pochopiť?
Prečo by mala byť električková zastávka pred križovatkou? Aby mohl substrát zmätene pobiehaťpo križovatke (viď moje "obľúbené" Strossmayerovo náměstí v Prahe)?
S takouto matematikou by si veľmi rýchlo skrachoval. Si myslíš, že keď máš na nočnej dvoch zámočníkov, tak pri polovici vozov môžeš jednoho vyhodiť? A potom sa budeš diviť ,že ten jeden nespraví nič, lebo na kopu vecí proste musia byť dvaja?
Ak jeden kopáč vykope meter výkopu za 20 minút, dvadsať kopáčov ho vykope za minútu?
Inak náklady na dielenského sú PODSTATNE vyššie, ty máš vo všeobecnosti nejakú divnú matematiku.
To záleží na znení zmluvy. Medzi dvoma právnickými osobami sa ide podľa obchodného zákonníka, nie podľa občianskeho, takže žiadne dvojročné záruky a také veci ale presne to, čo je v zmluve.
T4 boli utčené aj pre ZSSR. Boli T4D, T4YU, T4RO, T4CS... Poľsko nie, Poľsko malo svoje Konstaly, napoly obšľahnuté od ČKD, napoly od Belgičanov tuším...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike