Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Papyr #102091:
Ako vravím, je to vec názoru. Ja som na teplo trénovaný a vyhovuje mi viac ako prievan z klimatizácie. V každom prípade, ja to neovplyvním 🙂

Takže teraz sadám na môj plne klimatizovaný bike a fičím domov ?
Presne tak. Treba klimatizovat na taku akurat teplotu - ani mraznickovo, ani odpadavanie vo vozoch 🙂
Reakcia na: Papyr #102091:
klimatizacia by mala byt, ale ako vravis, ziadne extremy. Bolo by vhodne tak, ako ked ides v letny den napr. domov a si v brane, kde je prirodzeny chlad. Takyto chlad "vyrobit v busoch", aby tam nebolo tak teplo, ale zase nie mraznickovo... okna by boli vhodnejsie... najidealnejsie take ake su vo vlakoch, ze vyslovene polka okna dole
Reakcia na: tr3mp #102077:
To mas prast ako uhod. Bud ti niekto skolabuje z tepla, lebo mu klesne tlak, alebo sa nachladi v klimatizovanom priestore. Oboje moze u oslabenych jedincov skoncit fatalne. Pripadne - este sa da skolabovat po nahlom ohriati pri prechode z klimatizovaneho priestoru do vonkajsej horucavy. Kazdopadne, aj keby sa klimatizacia zaviedla, nemal by klimatizovany priestor byt chladnejsi o viac ako 10 stupnov oproti teplote v tieni vonku.
Reakcia na: 810zssk #102083:
Je to obrovsky problem. Aky obrovsky problem to je, je vidiet aj na tom, ze DPB je jediny autobusovy dopravca na Slovensku, ktory neponuka predaj CL u vodica 🙂 a do toho pocitam aj vsetky styri zostavajuce Dopravne podniky na Slovensku.
Reakcia na: Ike #102088:
ano, zatial, ked teplota vzduchu neprekrocila 20 stupnov a aprílové slnko sa len pripravuje na pekelny vykon Ti je v pootvaranom IAD dobre ?
Reakcia na: eripmav #102087:


aj mna dokonca zachytili na fotke v IAD 😃
http://www.imhd.sk/ba/index.php?img=32919&typ=gm

ale k tym oknam, fakt je to pravda... netreba ani klimu (i ked je to super osviezenie) ale hlavne oknaaaaa... nie to miniokienko... ja som pekne v tej kolone na fotke stal so stiahnutymi vsetkymi oknami, pustena hudba, pohoda klidek a vobec mi nevadilo ze tam stojim...

v buse staci jeden clovek co stupil do hovna a cesta busom je peklo
Reakcia na: Mikimaus #102078:
uplne staci nekupovat autobusy s upravou okien vhodnou na SEVERNY POL (solarisy, Tr25), v leta ma byt teplo, len treba VETRAT, a na to musi manazment chciet take okna ake patria do nasej podnebnej oblasti - vid BUDAPEST...
Reakcia na: 810zssk #102079:
"...v BA su tusim ine fyzikalne podmienky!"

V Bratislave sú hlavne inak mysliaci (či skôr nemysliaci?) ľudia.
Reakcia na: 810zssk #102083:
Cudujem sa, ze samotni vodici nazacali podnikat ?
Reakcia na: Lubomir #102071:
Karosa B732 ma medzi 2. a 3. dverami usporiadanie 2+2 a medzi prvymi a druhymi 2+1.
Sor B 10,5 ma medzi prvymi a druhymi dverami usporiadanie 2+1 s vinimkou priestoru kolies kde je 2+2.
Okrem ineho kapacita autobusu sa rata ako celkova podlahova plocha krat 4/6/8 osob na m2. Nerata sa (celkova plocha minus plocha pre sedadla) krat 4/6/8 osob na m2.
Okapujem rozdiel v dlzke Karosy B732 a SORu 10,5 je 32,5 cm.
Reakcia na: Ámos #102070:
"Mnohí, najmä zahraniční cestujúci sa neraz domáhajú zakúpenia lístkov priamo v autobuse. Podľa vyjadrenia dopravcu tento spôsob momentálne nie je možný."
Jednoznacne! Dat do kazdeho vozidla zasobu napr. 30-minutovych listkov za napriklad 25 sk je naozaj velky problem!
Reakcia na: stevo #102076:
"Vedla vo Viedni je predsa rovnake pocasie a zastavky tiez nie su redsie nie?"

Zastávky sú tam oveľa hustejšie, ako v Bratislave. Lenže sa tam zbytočne neotvárajú dvere, ktoré sa otvárať nemusia a zatvárajú sa automaticky potom, ako cestujúci opustia dverový priestor, teda zostávajú otvorené len na nevyhnutne potrebný čas.
Reakcia na: Ámos #102070:
Ideálna ďalšia linka pre SORy C10.5 - požiadavka na batožinový priestor. A keďže tam sa očakáva špecifický pohyb cestujúcich, teda nie ako na bežnej linke MHD, nebude prekážať ani 2 dvere a usporiadanie sedadiel.
Reakcia na: Lubomir #102074:
"Klimatizacia v MHD je v nasich podmienkach zbytocna... pri tak castom otvarani dveri ..."

Ale keby sa používal dopyt...
Reakcia na: Lubomir #102074:
Zaujimave ze v inych mestach sa stihne.. hmm, v BA su tusim ine fyzikalne podmienky!
Reakcia na: tr3mp #102077:
Takze bude podla teba lepsie ak ludia budu kolabovat v narvatom buse? Neber vsetko globalne, ale myslim si ze klima v busoch pre cestujucich je POTREBNA, aj vzhladom na klimaticke menenie sa podnebia. Urcite vsak treba skolenie ako klimu pouzivat, aby sa nestalo, ze v buse 20 st. a vonku 37 , to je uz na na organizmus vela ?
Reakcia na: stevo #102073:
To je vec názoru. Ja to, že máme v Bratislave vozidlá bez klimatizácie, vnímam ako pozitívum. Keď je leto, má byť predsa teplo, nie?

Naviac to, že sa človek neustálen zdržiava v klimatizovanom prostredí, v konečnom dôsledku oslabuje jeho schopnosť vyrovnávať sa s vyššími teplotami prirodzene (keď kolegovia v lete prechádzajú z klimatizovaného domu do klimatizovaného auta, alebo z klimatizovaného auta do klimatizovanej kancelárie, tak sa tvária, že idú zomrieť) ?
Reakcia na: Lubomir #102074:
Vedla vo Viedni je predsa rovnake pocasie a zastavky tiez nie su redsie nie? a tam im klima funguje 😉
Reakcia na: Emo #102072:
Usporiadanie sedadiel je dane moznymi konfiguraciami od vyrobcu a je limitovane maximalnym povolenym zatazenim naprav a dalsimi faktormi. A pokial si vozidlo dodatocne upravis, mozes ohrozit zaruku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.