Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Mesto potrebuje rýchle prachy, ide sa predávať
Nové vedenie mesta sa chystá predávať mestský majetok. Len tento rok musí bratislavská samospráva podľa slov primátora Milana Ftáčnika predať majetok za 15 miliónov eur.

http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/nazory/mesto-potrebuje-rychle-prachy-ide-sa-predavat.html?page_id=223016
Reakcia na: no.ev.di. #163447:
Choď si tú spotrebu radšej zistiť sám do terénu. (po vzore #163415) ?

Číslo 48l/100km som prebral z jedného bulvárneho denníka (preto aj so smajlom ? ).
Reakcia na: Beus #163446:
V case ked premavala 126-ka, uz jazdili 500-vkove nocaky.... ak si este teda dobre spominam..??
Reakcia na: Beus #163446:
123 jazdila iba ráno ak sa pamätám po trase : Dolnozemská - Betliarkska - Lietavská - Budatínska - Smolenícka - Panónska cesta - Nový most - Nám.1.mája - Vazovova a po 1.1.2000 bola prečíslovaná na 193
127 mala trasu : Technopol - Romanova - Osuského - Nám. hraničiarov - Nový most - Nám.1.mája - Vazovova, ráno tam a poobede späť, 1.1.2000 bola prečíslovaná na 181

Zaujímalo by ma ozaj, že akými zmenami prešla linka 100 po prečíslovaní na 31? Podľa starej mapy sa 100 točila na Vazovovej a šla späť ako dnes linka 94 na Zochovu a odtiaľ na CSU. Jazdili tam krátke vozidlá či dlhé. Ako malý som raz videl krátku Karosu na služobnej jazde na Hodžku ako šla k SAV s tabuľkou linky 100. Potom si spomínam, že linka 31 sa točila na Jelačičovej nejaký čas tiež.
Reakcia na: m@rtin #163445:
o tej nízkej spotrebe by som pomlčal, lebo už to vyzerá ako mýtus o Meďáku ktorý pojme 186 cestujúcich ? jakto, že v Košiciach nemajú kĺbové SORky a predsa majú ich klbáky spotreby 48 litrov na 100km?
Reakcia na: Vladimír #163369:
Ja mám na to svoje, síce neoverené, ale pomerne jednoduché vysvetlenie: linky 123 a 127 boli zavádzané (pod svojím pôvodným označením 43-S a 47-S) ako zrýchlená, (neskôr) jednosmerná kapacitná posila v rannej špičke k vtedajším linkám 43 a 47, ktorých trasy (po zjednosmernení už iba v smere do centra) viac-menej kopírovali. Preto boli označené 1) čierno-žltými tabuľami rovnako ako linky "4x-S", z ktorých vznikli (teda nemali ich "expresné") a 2) číslami 123 a 127 - kvôli zachovaniu poslednej číslice linky, ku ktorej robili posilu (a súvislosti s pôvodným značením) - aby v tom proste cestujúci mali aspoň aký-taký prehľad. Teda 123 bola posila 43 a 127 bola posila 47, čiže ani jednoduchšie zmýšľajúca nešoto verejnosť v tom nemala taký chaos.
Čo sa týka linky 126, neviem aký bol následnostný vzťah medzi ňou a vtedajšou 41, či jazdili v nejakom čase aj súčasne, ale ak áno, tak ju nemohli očíslovať 121 (lebo to už bolo obsadené) ani 131 (to bol vtedy ešte nočák), tak možno preto, že to bola viac doplnková než nová expresná linka, zvolili číslo na "hornom konci diery", aby si nechali tie nižšie pre prípadné ďalšie skutočne expresné linky.

Linky 124 a 125 napokon nevznikli, pretože po žiadnych ďalších expresných/posilových linkách v tom čase už dopyt nebol, a tie čísla boli vynechané len z toho jediného dôvodu, aby sa 127 významovo ľahko priradila k 47 🙂 Keby napr. linka 47 mala číslo 49, tak by sa tie dve posilové volali 123 a 129 s vynechaním 5 čísel medzi nimi (a 126 by asi potom bola 128) 🙂
Reakcia na: Hug0 #163435:

nízká hmotnost = nízká spotřeba
nízká pořizovací cena
nízká cena náhradních dílů
vstřícnost výrobce řešit problémy včas
kompatibilata výrobku s jinými značkami - motor, převodovka, nápravy, komponenty (Bosch, VDO..)
maximální použití kompozitů, plastů a nerezi = nízká hmotnost+ vysoká korozivzdornost
Reakcia na: no.ev.di. #163442:
moje odporucenie - ser na ESS - od verzie 4.0 ide dolu vodou 😉 Lepsi je fakt uz Avast 5 ci Microsoft AV (ktory sa zlepsuje)

Ale dost OT 🙂
Reakcia na: TeBeCe #163438:
..zase loloo ? ? ?
Reakcia na: ufo #163441:
odporúčania známych čo robia okolo IT zneli : ESET SMART SECURITY a ten mi Microsoft nedá zadarmo a ten som už predtým mal ale iba ilegál, tak som si teraz kúpil originál a mám pokoj na 2roky s aktualizáciami, potom si len zaplatím za predĺženie a stále mám po ruke USB kľúč s inštalačkou, ako aj osobný kód pre prihlásenie sa na stránka ESET-u pri nejakých problémoch a pod. Ale pri hre väčšinou tieto registrácie skončia na prd, viď. TRAINZ 2004,2006 a 2009
Reakcia na: no.ev.di. #163437:
Zrovna antivirus si môžeš stiahnúť legálne zadarmo, ak máš legálne Windows, tak aj priamo od Microsoftu.. ?
Reakcia na: TeBeCe #163438:
kde Mr. Spevavec nabral číslo, že počet obyvateľov narastie o 80 000? A aké zabezpečenie potrieb bude ohrozené? Snáď, ak tak iba úchylnej potreby Slávika, ktorá sa nazýva : METRO! ? "A prečo ja nemôžem mať metro? ? " zakňučal Slávik v Cik-Cak centre 17.2.
Reakcia na: TeBeCe #163438:
on je iba podpredseda? a kto je potom predseda toho cvokhousu?
Reakcia na: S499.1023 #163433:
prosím ťa, lepší ľudia ako ja sosajú z netu všetko, aj tí čo majú väčšie peniaze, dokonca aj OS pre PC, čo je už niečo čo nerobím, takisto ako som si radšej zakúpil originál antivirák. Avšak uznaj, že ak napr. si chcem zahrať nejakú hru a mám s kúpením originálu skôr negatívne skúsenosti, tak čo spravím? Takisto ako keď počúvam kapelu čo má vydaných 43 titulov behom 14 rokov, pričom ani nie polovicu môžeš zohnať v daných obchodoch a dokonca ani cez web-ponuku vydavateľstiev niesú dostupné, keď navyše počúvam cez 60 skupín k tomu, tak si sotva budem kupovať originály, ale iba fakt top diela, čo som aj spravil, že ak sa mi niečo moc páčilo tak som vrazil peniaze do originálu, lebo proste tak skvelú vec sa oplatí mať originál. Ono kradnutie v potravinách či drogérií alebo obchode priamo na mieste kde sa platí je iná vec jak "sosanie" cez web. Spolužiak zo ZŠ, skvelý poctivý človek, najlepšie sa učil no od roku 1997 všetky hry sťahoval z netu. A ešte je rozdiel keď niečo stiahneš iba pre osobnú potrebu, ako keď to stiahneš a potom pirátske kópie predávaš, to je už horšie a to už vôbec nezastávam.
Reakcia na: S499.1023 #163433:
Nie je to to iste, vysvetlenie: http://www.youtube.com/watch?v=IeTybKL1pM4

(neber ma vazne, samozrejme, ze to je to iste)
Reakcia na: m@rtin #163356:
Jednú kladnú vec poprosím okrem dopytu na dverách aj na madlách...
Reakcia na: 810zssk #163432:
To ja neviem, kto a čo za to môže, možno Dunčove zaklínanie, ale aj s Vladimírom sme konštatovali, že je zaujímavé, že dverné problémy sa u NR a PH SOR-ov proste nevyskytujú. Dvere sa nezasekávajú, otvárajú aj zatvárajú sa rýchle a plynule, nebúchajú.
Reakcia na: no.ev.di. #163404:
Prečo by som mal mať gule priznávať, že sosám z internety veci, za ktoré sa má platiť, keď to nerobím, rozumieš, NEROBÍM!!! Ja nekradnem. Ukradnúť platenú hru je PRESNE TO ISTÉ ako ukradnúť rožky v samoške.
Mailom ani inak súkromne s tebou už NIKDY nebudem komunikovať.
Reakcia na: S499.1023 #163429:
Takze bratislavska neudrzba moze za to, ze prvy den premavky sa zasekavali? 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.