Ja hlavne dufam ze co najskor vzniknu nejake modernejsie formy platby cestovneho (kartou vo vozidle, aplikacia pre MT..) a SMS listok odide do historie. Lebo naozaj to je dost problematicky produkt.
Poznám viacero ľudí, ktorí už keď idú z domu / z práce, si pošlú rovno SMS lístok aj keď im cesta na zastávku trvá cca 3-5 min. (A potom plus ešte pár min. čakanie na spoj, ale do tých 40, či 70 min. sa garantovane zmestia). A aj im sa môže stať, že ten lístok príde do 3 či 4 minút, alebo nepríde vôbec. Ale to je jeden z 30? 50? 100? prípadov. A preto nebudú tlačiť na DPB aby zvýšil toleranciu a tiež nebudú o tom vypisovať blogy.
Aké ďalšie predlžovanie? Veď platnosť SMS lístka je oproti papierovým už dnes predĺžená o 10 minút práve z toho dôvodu, aby cestujúci nebol tlačený posielať požiadavku na SMS lístok na poslednú chvíľu.
Kým v papierovej podobe sú v ponuke lístky na 30 a 60 minút, v prípade SMS je to 40 a 70 minút.
Rozumiem, čo máte vy, resp. autorka blogu na mysli, ale bohužiaľ ide o to, že nejaký čas trvá aj postup revízorov vozidlom. To znamená, že napríklad jeden začne kontrolovať spredu a druhý zozadu a cestujúci, ktorý stojí pri stredných dverách, má obvykle práve tú minútku-minútku a pol čas, kým k nemu prídu. Ciže ak by bol čierny pasažier a platila by tá tolerancia, tak by mu vlastne stačilo poslať SMS lístok po začatí lustrovania vozidla a potom by sa mohol vyhovárať presne, ako tá slečna.
Ja by som skôr išiel cestou zvýšenia platnosti lístka o niekoľko minút (5?) a zároveň osvetou pomocou kampane, že radšej si ten lístok poslať nie 2, ale radšej 3, či 4 minúty pred príchodom vozidla. Alebo aspoň tou osvetou. Lebo ešte viac, ako netolerantných revízorov, je špekulantov.
Len pre informáciu. Pôvodne Zlínske trolejbusy 161 a 163, v Bratislave označené ako 6316 a 6317, sa po > 2 rokoch odstavenia dočkali presunu (o tom tu už bola reč) a konečne aj zaradenia na Ukrajine. Konkrétne v Ivano-Frankovsku pod #191 a 192. Zdroj: Zpravodaj Kroužku městské dopravy Praha, Ročník XLV (2017) Číslo 5 (459).
Aby bolo jasné, s organizovaním tejto akcie nemám nič spoločné, ani spomenutú organizátorku nepoznám osobne. A zrejme sa jej ani nezúcastním. Len som vtedy uviedol, že MBCC ***to najväčšie, čo DPB má, a nepredpokladal som, že budú ochotní obetovať aj niečo iné ako žltú Karosu
Akcia bude určite na vlastné riziko, v tomto problém nevidím, ak sa niekto rozhodne riskovať v tom buse udlávenie, či udusenie, jeho problém. Skôr by ma zaujímalo, kto bude zodpovedať za prípadné škody na vozidle (a ideálne aj za náklady spojené s prevozom, čistením, atď.)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.