Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
I will visit Bratislava next weekend. I want to buy 72 hours ticket. Do I need tickets for children 9 and 6 years old?

Reakcia na: Mike #220959:
Ja hlavne dufam ze co najskor vzniknu nejake modernejsie formy platby cestovneho (kartou vo vozidle, aplikacia pre MT..) a SMS listok odide do historie. Lebo naozaj to je dost problematicky produkt.
Reakcia na: Rubber38 #220955:
Poznám viacero ľudí, ktorí už keď idú z domu / z práce, si pošlú rovno SMS lístok aj keď im cesta na zastávku trvá cca 3-5 min. (A potom plus ešte pár min. čakanie na spoj, ale do tých 40, či 70 min. sa garantovane zmestia). A aj im sa môže stať, že ten lístok príde do 3 či 4 minút, alebo nepríde vôbec. Ale to je jeden z 30? 50? 100? prípadov. A preto nebudú tlačiť na DPB aby zvýšil toleranciu a tiež nebudú o tom vypisovať blogy.
Reakcia na: Vladimír #220957:
To by som skôr bral ako kompenzáciu za vyššiu cenu SMS oproti papierovému.
Reakcia na: Rubber38 #220955:
Aké ďalšie predlžovanie? Veď platnosť SMS lístka je oproti papierovým už dnes predĺžená o 10 minút práve z toho dôvodu, aby cestujúci nebol tlačený posielať požiadavku na SMS lístok na poslednú chvíľu.

Kým v papierovej podobe sú v ponuke lístky na 30 a 60 minút, v prípade SMS je to 40 a 70 minút.
Reakcia na: DeDe #220952:
Rozumiem, čo máte vy, resp. autorka blogu na mysli, ale bohužiaľ ide o to, že nejaký čas trvá aj postup revízorov vozidlom. To znamená, že napríklad jeden začne kontrolovať spredu a druhý zozadu a cestujúci, ktorý stojí pri stredných dverách, má obvykle práve tú minútku-minútku a pol čas, kým k nemu prídu. Ciže ak by bol čierny pasažier a platila by tá tolerancia, tak by mu vlastne stačilo poslať SMS lístok po začatí lustrovania vozidla a potom by sa mohol vyhovárať presne, ako tá slečna.

Ja by som skôr išiel cestou zvýšenia platnosti lístka o niekoľko minút (5?) a zároveň osvetou pomocou kampane, že radšej si ten lístok poslať nie 2, ale radšej 3, či 4 minúty pred príchodom vozidla. Alebo aspoň tou osvetou. Lebo ešte viac, ako netolerantných revízorov, je špekulantov.
Reakcia na: 3pa3ck3 #220950:
iba ak by spojazdnili 1512 ?
Reakcia na: Miro #220948:
OMG, ako keby sa táto akcia diala práve pre potreby nejakého vyhodnocovanie preplnenosti... ?
Zdravím Vás, dnes som v práci trochu surfovala na internete a narazila som na jeden článok. Musím súhlasiť, trošku tolerancie by nezaškodilo DPB http://fiona.blog.sk/detail-a-ta-nasa-mhd.html?a=f2ca8fa579bd25ea1d3dbeb2a10d7a20
Len pre informáciu. Pôvodne Zlínske trolejbusy 161 a 163, v Bratislave označené ako 6316 a 6317, sa po > 2 rokoch odstavenia dočkali presunu (o tom tu už bola reč) a konečne aj zaradenia na Ukrajine. Konkrétne v Ivano-Frankovsku pod #191 a 192. Zdroj: Zpravodaj Kroužku městské dopravy Praha, Ročník XLV (2017) Číslo 5 (459).
Reakcia na: Miro #220948:
Základný problém je, že to vozidlo (Ikarus) už neexistuje
Reakcia na: 3pa3ck3 #220945:
Nedokonalý filter vulgarizmov... niekde som videl, že slovo sekunda bolo prefiltrované na se***** ?
Aby to malo vypovedaciu hodnotu, mali by použiť rovnaké vozidlo, ako predtým.
Reakcia na: Mike #220943:
...no vidíš, takto sa na to pozerať ma vôbec nenapadlo...? Aj som sa pýtal sám seba, že ktorý *uj sa dá na toto dobrovoľne...?
Reakcia na: Mike #220943:
Áno, je tu navyše značný predpoklad, že prednosť dostanú len štíhle a sporo odeté jedince, z priestorových dôvodov ?
Reakcia na: 3pa3ck3 #220944:
Tie hviezdičky vznikli, keď som omylom medzi je a to dal miesto medzery b
Aby bolo jasné, s organizovaním tejto akcie nemám nič spoločné, ani spomenutú organizátorku nepoznám osobne. A zrejme sa jej ani nezúcastním. Len som vtedy uviedol, že MBCC ***to najväčšie, čo DPB má, a nepredpokladal som, že budú ochotní obetovať aj niečo iné ako žltú Karosu
Reakcia na: Rubber38 #220942:
Keď v tom niekto bude vidieť tlačenie sa na študentky, tak mu ten risk možno za to udusenie stojí... ?
Reakcia na: dyspozytor #220941:
Akcia bude určite na vlastné riziko, v tomto problém nevidím, ak sa niekto rozhodne riskovať v tom buse udlávenie, či udusenie, jeho problém. Skôr by ma zaujímalo, kto bude zodpovedať za prípadné škody na vozidle (a ideálne aj za náklady spojené s prevozom, čistením, atď.)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.